Momofuku به Goldbelly پیوست زیرا سرویس تحویل کالا رونق همه گیر Covid را مشاهده می کند

به دلیل محدودیت های اعمال شده برای کاهش سرعت ویروس کرونا در 26 سپتامبر 2020 در شهر نیویورک ، مشتریان در مکان های بیرونی Momofuku در دهکده شرقی ناهار می خورند.

الکسی روزنفلد | گتی ایماژ

گلدبلی در حال افزودن زنجیره ای Momofuku آشپز دیوید چانگ به سرویس تحویل ملی خود است زیرا بیماری همه گیر ویروس کرونا ، تعداد زیادی از مشتریان و رستوران ها را به سایت تجارت الکترونیکی سوق می دهد.

جو آریل مدیر عامل شرکت Goldbelly را در سال 2013 تاسیس کرد ، زمانی که او در شهر نیویورک زندگی می کرد و نتوانست یک رستوران محلی برای ملاقات با بیسکویت های نشویل ، تنسی ، مرغ گرم یا سبک جنوبی پیدا کند. از آن زمان بیش از 33 میلیون دلار بودجه جمع آوری شده است ، و آخرین دور آن ، در سال 2018 ، توسط رستوران دار دنی مایر با سرمایه گذاری مهمان نوازی روشنفکر هدایت شد.

قبل از همه گیری ، گلدبلی در یک کلیپ ثابت رستوران ها را به سیستم عامل اضافه می کرد. اما همزمان با ورود قفل در سراسر ایالات متحده ، غذاخوری هایی که قبلاً از خدمات تحویل کالا و محصولات اجتناب می کردند ، مجبور به چرخش شدند.

مانند DoorDash و Grubhub ، Goldbelly یکی از ذینفعان تغییر ناگهانی رفتار است. امسال رستوران و مشتری تعداد آن در وب سایت خود تقریباً دو برابر شده است ، موسساتی مانند Shake Shack ، زنجیره برگرهای تاسیس شده توسط مایر ، به صفوف آن پیوستند. از جمله Momofuku ، این شرکت نزدیک به 700 رستوران در بازار خود دارد.

آریل گفت: “بسیاری از شرکا که علاقه مند بودند اما تا حدودی اکراه داشتند ، از فرصت دادن به این پلتفرم استقبال کرده و به ما گفتند که نمی توانند باور کنند که این کار را زودتر انجام نداده اند.”

“مهره های گراوی” شکارهای محلی را شکار می کنند

اما Goldbelly با برنامه های تحویل شخص ثالث که با رستوران های محلی کار می کنند ، تفاوت های اساسی نیز دارد. مواد غذایی را به جای اینکه به شعاع دو یا سه مایلی محدود شود ، در هر نقطه از کشور حمل می کند. رستوران ها می توانند در زمان های آرام ، مانند اواسط بعد از ظهر یا نیمه شب که آشپزخانه برای خرید و تحویل مشتریان بسته است ، سفارشات خود را انجام دهند.

و این رستوران ها ، به جای Goldbelly ، مسئول ایجاد و حمل مواد غذایی خود هستند. به گفته آریل ، مدل تجاری به معنای سودآوری گلدبلی است.

اما غذاخوری ها نیز از عضویت در سایت تجارت الکترونیکی سود می برند. آریل گفت که برخی از رستوران ها فروش بیشتری را در Goldbelly نسبت به اتاق های غذاخوری خود قبل از همه گیری مشاهده می کنند.

این بحران چهره دیگری به تجربه Goldbelly وارد کرد: کلاسهای آشپزی زنده با سرآشپزهای معروف مانند دانیل بولود. کلاس ها با خرید کیت غذای مربوطه رایگان هستند.

گلدبلی از یک تیم پیشاهنگی ، که در داخل به عنوان “مهر و موم آب میوه” نامیده می شود ، استفاده می کند تا کشور و رسانه های اجتماعی را برای رستوران های مورد علاقه مشتریان خود و یا ارائه ویژه های منحصر به فرد منطقه ای مورد استفاده قرار دهد. غذاخوری های موجود در این سیستم عامل از مراکز شناخته شده ملی گرفته تا رستوران های مادر و پاپ فعالیت می کنند.

جو آریل بنیانگذار و مدیرعامل Goldbelly

منبع: Goldbelly

این شرکت همچنین با رستوران ها تصمیم می گیرد تا در مورد قیمتی که مصرف کننده می پردازد تصمیم بگیرد که در نهایت شامل هزینه های معامله پلت فرم و هزینه سنگین حمل و نقل یک شبه مواد غذایی به هر نقطه از کشور است. غذا می تواند به صورت یخ زده ، از قبل مونتاژ شده یا به عنوان بخشی از کیت غذا تهیه شود تا غذا به راحتی بپزد.

یک درمان مکرر

در نهایت ، قیمت شیرینی های شیرینی پزی نیویورک یا فیلادلفیا بیشتر از هزینه ای است که مشتری آنها را شخصاً خریداری کرده است. اما این خدمات برای مصرف كنندگانی است كه خود را از غذای راحتی كه می خواهند بخورند دور انداخته اند. و از آنجا که بحران فعلی سفر را محدود می کند و برخی از مصرف کنندگان به حومه شهر می روند ، آنها مایل به پرداخت قیمت اصلی هستند. این سرویس همچنین از استفاده برای موارد خاص به مواردی که بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند تبدیل شده است.

آریل گفت: “با تغییر جهان ، بیشتر به یک رویداد هفتگی و ماهانه تبدیل شده است.”

به گفته آریل ، سه ماهه چهارم معمولاً شلوغ ترین زمان سال گلدبلی است ، به لطف تعطیلات. رویکرد شکرگذاری به معنای هجوم سفارشات برای کیک ، غذاهای کناری مخصوص و تورک است.

آریل گفت: “امسال ، سطح دیگری خواهد بود زیرا مردم برای دیدن خانواده های خود مسافرت نمی كنند.”

مشتریان Goldbelly با تهیه شام ​​شکرگذاری مجازی مخصوص خود از طریق بزرگنمایی ، چندین مورد را برای حمل به افراد مختلف خریداری می کنند. کارفرمایان شرکت ها در تلاشند تا به جای مهمانی های حضوری اداری ، به کارگران و مشتریان خود کیت های غذای Goldbelly و کلاسهای آشپزی مجازی بدهند.

البته ، بیماری همه گیر همچنین چالش های جدیدی را برای Goldbelly معرفی می کند. واکسن سازها به دلیل کمبود یخ خشک نگران احتمال تاخیر در تولید آن هستند. بازرگانان گلدبلی از فرم جامد دی اکسیدکربن برای حمل برخی از اقلام خود مانند بستنی به سراسر کشور یک شبه استفاده می کنند.

گلدبلی کل دپارتمانی را در اختیار دارد که به طوفان فکری چگونگی نگهداری مواد غذایی منجمد – یا حداقل سرد – قبل از رسیدن آنها به مشتری اختصاص داده است.

آریل با بیان اینکه اکثر سفارشات گلدبلی از یخ خشک استفاده نمی کنند ، گفت: “این چیزی است که ما چشم خود را به روی آن باز نگه می داریم ، اما ما چند روش مختلف برای حمله داریم که قبل از اینکه مسئله بیشتر شود ، حمله می کنیم.”

برای گلدبلی و سایر نقاط جهان ، واکسن همچنین به معنای بازگشت به مسافرت ، صرف غذا در داخل رستوران ها و سایر مواردی است که در طی همه گیری رها شده اند. اما آریل تصور می كند كه مصرف كنندگان به سفارش مكرر گلدبلی مانند الان ادامه می دهند.

“ما معتقدیم که تحویل غذاهای مورد علاقه شما در سراسر کشور همچنان یک پیشنهاد ارزشمند است که برای بسیاری از افراد واقعا هیجان انگیز است ، به ویژه کسانی که آن را تجربه کرده اند و در این مدت با علامت تجاری و سیستم عامل ما ارتباط عاطفی عمیق تری برقرار کرده اند ، “آریل گفت.