یکی دیگر از محرک های Covid-19 PPP باعث صرفه جویی در مشاغل اصلی خیابان اصلی می شود

سناتور آنگوس کینگ (I-Maine) در حالی که اعضای دو حزب سنا و مجلس گرد هم آمده اند برای اعلام چارچوبی برای قانون جدید ویروس کرونا در یک کنفرانس خبری در Capitol Hill در تاریخ 1 دسامبر سال 2020 ، یک نمودار دارد.

کوین لمارک | رویترز

خیابان اصلی با توجه به اینکه 83٪ صاحبان مشاغل کوچک در جدیدترین نظرسنجی اعتماد به نفس مشاغل کوچک CNBC گفته اند که آنها از یک بسته محرک اقتصادی جدید برای کمک به افراد و مشاغل تحت تأثیر ویروس کرونا حمایت می کنند ، خواستار دور جدیدی از کمک های فدرال است. روز سه شنبه ، پس از ماه ها توقف گفتگوها بین Capitol Hill و کاخ سفید و در حالی که موارد ویروس کرونا به اوج روزانه جدیدی می رسد ، کنگره از یک پیشنهاد محرک جدید رونمایی کرد که به نظر می رسد متناسب با نیازهای شدید مشاغل کوچک در سراسر کشور باشد ، هرچند که به سرعت مورد هدف قرار گرفت. توسط میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا.

آنچه به نفع صاحبان مشاغل کوچک است ، جنبه اصلی پیشنهاد جدید اختصاص 288 میلیارد دلار کمک به مشاغل کوچک و تمدید برنامه حمایتی Paycheck (PPP) در تابستان امسال است که نتایج نظرسنجی امید اصلی برای صاحبان مشاغل کوچک در تلاشند چراغ ها را روشن نگه دارند حتی اگر درهای آنها به دلیل ویروس هنوز بسته نباشد. از هر 10 صاحب مشاغل کوچک چهار نفر (41٪) از گسترش یا گسترش PPP حمایت می کنند ، و این پیشنهاد تنها پیشنهادی است که بیشتر از عموم افراد بین صاحبان مشاغل کوچک حمایت می کند.

همه گیر و برنامه محافظت از Paycheck

PPP بودجه ای به مشاغل ارائه داد که می توانست ثابت کند آنها علی رغم تعطیلی مشاغل و کاهش عمومی تقاضا در اوایل سال جاری ، حقوق و دستمزد خود را حفظ کرده اند. استخدام و نگهداری کارگران همیشه برای صاحبان مشاغل کوچک یک چالش است ، اما به ویژه در همه گیری ها چنین بوده است.

در آخرین به روزرسانی نظرسنجی ردیابی سه ماهه که بین 10 تا 17 نوامبر در بین بیش از 2،000 صاحب مشاغل کوچک در سراسر کشور انجام شده است ، حدود 1 از 5 نفر (19٪) می گویند که در نتیجه مجبور به اخراج یا اخراج برخی از کارمندان خود شده اند از ویروس کرونا. از میان افرادی که کارمندان خود را اخراج و اخراج کرده اند ، اکثریت (58٪) برخی از کارگران یا کارگران خود را استخدام کرده اند ، 23٪ هنوز استخدام نکرده اند اما انتظار دارند همه یا برخی از کارگران خود را استخدام کنند ، و 19٪ انتظار دارند آن عزیمت دائمی باشد.

این اخراجها به ویژه توسط صنعت متمرکز شده است ، به عنوان مثال ، 33٪ از صاحبان مشاغل کوچک در صنعت اسکان و خدمات غذایی اما فقط 10٪ از افراد در صنعت املاک و مستغلات اظهار داشتند که مجبور به اخراج و اخراج کارگران شده اند. در سال جاری با شکست های تجاری مرتبط با ویروس کرونا مقابله کنید.

در اوایل همه گیری ، سیاست گذاران به معامله ذاتی بین سلامت عمومی و بقای تجارت پی بردند: با تشویق یا الزام به تعطیلی مشاغل و ماندن مردم در خانه تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ، بسیاری از این مشاغل را به طور کامل نابود می کنند ، یا حداقل برای زنده ماندن مجبور به انجام اقدامات شدید شود ، که احتمالاً شامل اخراج ها می شود.

این که موقتی یا طولانی مدت باشند ، ضررهای شغلی گزارش شده توسط صاحبان مشاغل کوچک دقیقاً مشکلی است که PPP قصد حل آن را داشت.

پرداخت هزینه برای مشاغل برای ادامه پرداخت حقوق کارگرانشان ، حتی زمانی که آنها کار نمی کردند و حتی وقتی هیچ درآمدی هم نداشت ، یک راه حل ساده و در عین حال زیبا برای فاجعه احتمالی بیکاری بود. در سطح فردی ، هیچ کارگری نمی خواهد اخراج شود ، و هیچ صاحب مشاغل کوچکی نمی خواهد سرشماری کند. در سطح کلان ، سیاستگذاران می دانستند که به حداقل رساندن یا اجتناب کامل از رکود اقتصادی به تلاش هماهنگ نیاز دارد.

تنها اقدام محرک اقتصادی Covid-19 که صاحبان مشاغل کوچک به میزان بیشتری از عموم مردم حمایت می کنند ، برنامه محافظت از Paycheck است که به خیابان اصلی اجازه می داد تا در زمان تعطیلات حقوق کارگران فرسوده را پرداخت کند.

Q4 2020 CNBC | نظرسنجی Monkey Survey Small Business

حمایت از دور دیگری از PPP در میان صاحبان مشاغل کوچک که مجبور شده اند کارگران را به دلیل ویروس کرونا رها کنند ، حتی بیشتر است. بیش از نیمی از صاحبان مشاغل کوچک (55٪) که در ماه های اخیر به اخراج یا اخراج نیرو متوسل شده اند می گویند که می خواهند گسترش یا گسترش PPP را در یک بسته محرک جدید در نظر بگیرند ، در حالی که این 33٪ در میان صاحبان مشاغل کوچک است. که به دلیل ویروس کرونا تعدیل مشاغل انجام نداده اند.

در میان عموم مردم ، حمایت از بسته محرک جدید به همین ترتیب زیاد است: 89٪ صاحبان مشاغل غیر کوچک در سراسر کشور از محرک اقتصادی جدید حمایت می کنند. محبوب ترین پیشنهاد ساده ترین است: پرداخت مستقیم به افراد ، که مورد حمایت نیمی از صاحبان مشاغل کوچک (50٪) و اکثریت مردم در عموم مردم (54٪) قرار می گیرد. بسته اعلام شده در روز سه شنبه شامل بودجه این پیشنهاد خاص نیست.

علی رغم حمایت گسترده مردم و مشاغل کوچک ، گفتگوهای محرک در اواخر تابستان در کنگره متوقف شده بود ، و دلیل اصلی آن حزب گرایی بود.

اگرچه آنها هنوز هم با قاطعیت از بسته محرک جدید اقتصادی حمایت می کنند ، اما جمهوریخواهان نسبت به دموکرات ها تا حدودی اشتیاق کمتری نسبت به آن دارند. در میان عموم مردم ، 84٪ جمهوری خواهان و 96٪ دموکرات ها می گویند که از تصویب محرک جدید فدرال حمایت می کنند. در میان صاحبان مشاغل کوچک ، 76٪ جمهوری خواهان و 96٪ دموکرات ها از چنین پیشنهادی حمایت می کنند.

Q4 2020 CNBC | SurveyMonkey نظرسنجی کسب و کار کوچک حمایت گسترده ای را برای دور دیگری از محرک های Covid-19 و حمایت نسبتاً بالایی از صاحبان مشاغل کوچک هر دو حزب سیاسی برای تأمین بودجه بیشتر برنامه محافظت از Paycheck پیدا می کند.

Q4 2020 CNBC | نظرسنجی Monkey Survey Small Business

اما وقتی صاحبان مشاغل کوچک جمهوری خواه ، دقیقاً مانند صاحبان مشاغل کوچک دموکرات ، به طور خاص در مورد چشم انداز تجدید PPP س askedال شدند ، شور و شوق بیشتری نسبت به همتایان حزبی صاحب مشاغل غیر کوچک خود داشتند. بیش از نیمی از (51٪) دموکراتهایی که صاحب مشاغل کوچک هستند از PPP تجدید شده حمایت می کنند ، که بیشتر از 40٪ سهم دموکراتها در عموم مردم است. به همین ترتیب ، 39٪ جمهوری خواهانی که مشاغل کوچک دارند از تمدید PPP حمایت می کنند ، این سهم بیشتر از 28٪ سهم جمهوری خواهان در عموم مردم است.

فقط 23٪ صاحبان مشاغل کوچک انتظار دارند که در 12 ماه آینده تعداد سرمایه آنها افزایش یابد ، در حالی که 32٪ در یک سال قبل و در سه ماهه اول سال جاری کاهش یافته است. حمایت از PPP احیا شده در بین صاحبان مشاغل کوچک نشان می دهد که آنها انتظار دارند این رشد اقتصادی لازم را برای بازگشت به مکان قبل از همه گیری فراهم کند.

نظرسنجی مشاغل کوچک CNBC | SurveyMonkey برای Q4 2020 بیش از 2200 صاحب مشاغل کوچک از 10 نوامبر تا نوامبر انجام شد. 17. بررسی با استفاده از سه ماهه انجام می شود SurveyMonkeyپلت فرم آنلاین و بر اساس آن است روش بررسی.