یخچال ساز بسیار سرد شاهد افزایش تقاضا است

So-Low Environment Equipment ، سازنده فریزرهای بسیار سرد ، با پیش بینی توزیع واکسن ویروس کرونا ، شاهد افزایش تقاضا برای محصولات خود است که علیرغم تلاش برای تهیه ، منجر به انباشت موجودی می شود.

دن هنسلر ، نایب رئیس شرکت مستقر در سین سیناتی ، روز چهارشنبه در برنامه “Squawk on the Street” CNBC گفت: “در حال حاضر ، ما از همه چیز خارج شده ایم.”

فقط Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech برای واکسن Covid-19 خود مجوز استفاده اضطراری را به سازمان غذا و داروی ایالات متحده ارائه داده اند. اما احتمال تصویب به زودی در ماه دسامبر ، تدارکات پیچیده توزیع واکسن را با تمرکز دولت امریکا در سیستم آزمایشی تحویل خود در چهار ایالت ، متمرکز کرده است. Pfizer ، که در حال توزیع واکسن خود است ، همچنین یک برنامه آزمایشی در دست اجرا دارد.

در تگزاس ، بیمارستان ها در حال برنامه ریزی برای انجام ایمن سازی در کمتر از سه هفته هستند. یک دندان مهم در فرآیند تجویز ، ذخیره سازی است ، به خصوص برای واکسن Pfizer-BioNTech ، که به دمای منفی 94 درجه فارنهایت یا منفی 70 درجه سانتیگراد نیاز دارد. Moderna که قصد دارد به زودی برای FDA مجوز استفاده اضطراری را ارائه دهد ، می تواند واکسن خود را تا حداکثر شش ماه در منهای 4 فارنهایت ذخیره کند.

So-Low متخصص در فریزرهایی است که می توانند دمای بسیار ناچیزی را برآورده کنند و Pfizer را به عنوان یکی از مشتریان خود در نظر می گیرد. در بهار ، همزمان با تلاش شرکت ها و دولت ها برای سرعت بخشیدن به تولید واکسن ، هنسلر گفت که این شرکت خانوادگی با سفارش قطعات و مواد اولیه ، ظرفیت موجودی را افزایش می دهد.

وی گفت: “ما شنیده بودیم كه Pfizer باید در منهای 70 ذخیره شود. ما خود را به عهده گرفتیم و گفتیم:” سلام ، گوش كن ، ما باید كاری در این باره انجام دهیم. ” وی گفت ، اما تلاش های آن برای تأمین کافی هیچ تقاضای پس از انتشار دستورالعمل های واکسن توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری که شامل اطلاعات مربوط به ذخیره سازی است ، مطابقت ندارد. از آن زمان هر ایالت ایالات متحده برنامه های ذخیره سازی و توزیع واکسن را به CDC ارائه داده است.

هنسلر گفت: “تلفن های ما از روزی که قلاب ها زنگ می خوردند … به عموم مردم عرضه شد. موجودی موجود ما مثل سه هفته دیگر از بین رفته بود ، بنابراین اکنون ما همه سفارشات را در دست ساخت داریم.” “ما در حال حاضر حدود شش تا هشت هفته در حال تحویل هستیم. این دیوانه بوده است. کاملاً دیوانه بوده است.”

به گفته هنسلر که تقریباً 30 سال در این شرکت بوده است ، کارمندان So-Low که در سال 1959 تاسیس شد ، برای تأمین تقاضا ، اضافه کار می کنند ، از جمله شنبه ها. کمی بیش از 50 کارمند دارد.

هنسلر گفت: “ما جمعه بعد از شکرگذاری کار خواهیم کرد.” وی با روشی که شرکت مشاهده می کند ، گفت: “هرچه سریعتر بتوانیم فریزرها را بیرون بیاوریم ، افراد بیشتری واکسینه می شوند و می توانیم به جای این حالت طبیعی جدید ، به حالت عادی برگردیم.”