گوگل می گوید جیمیل روی گوشی شما به لطف هوش مصنوعی بسیار سریعتر شده است

ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت آلفابت، در جریان کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در Mountain View، کالیفرنیا، 10 مه 2023.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

به گفته گوگل، جستجوی یک ایمیل قدیمی حاوی دستورالعمل‌هایی از طرف رئیس، آدرس دوست یا شماره جوایز خطوط هوایی شما بسیار آسان‌تر می‌شود.

روز جمعه، این شرکت به‌روزرسانی هوش مصنوعی را برای جی‌میل اعلام کرد: طی 15 روز آینده، کاربران نهایی هنگام جستجوی صندوق‌های ورودی خود، «نتایج برتر» را مشاهده خواهند کرد که در بالای بخش «همه نتایج» نشان داده شده است. دسته جدید توسط مدل‌های یادگیری ماشین گوگل تقویت می‌شود، که عبارت جستجو، جدیدترین ایمیل‌ها و «سایر عوامل مرتبط» را تجزیه و تحلیل می‌کند تا تعیین کند کدام پیام‌ها به عنوان بهترین تطابق برای پرس و جو محسوب می‌شوند.

این خبر جدیدترین در ردیف تغییرات استراتژیک برای سرویس ایمیل است، از جمله به‌روزرسانی بحث‌برانگیز خط‌مشی حساب غیرفعال در ماه مه: هنگامی که یک حساب Google طی دو سال استفاده نشد، شرکت ممکن است حساب را حذف کند، از جمله همه. محتوا و داده های آن در ماه فوریه، گوگل عرضه رابط کاربری جدید جیمیل خود را برای هر کاربر تکمیل کرد که دارای طراحی مجدد و تاکید بر سایر ابزارهای بهره وری این شرکت بود.

آخرین آپدیت جیمیل برای گوشی ها.

گوگل

تغییرات استراتژیک احتمالاً با اقدامات اخیر کاهش هزینه‌های گوگل و برنامه‌های ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت برای «۲۰ درصد بهره‌وری بیشتر» همخوانی دارد. در آخرین تماس درآمدی آلفابت، مدیران در مورد برنامه های خود برای تخصیص منابع به حوزه هایی از جمله هوش مصنوعی و جستجو بحث کردند و فیلیپ شیندلر، رئیس کسب و کار، بر “توانایی جستجو برای نشان دادن تقاضا و ارائه بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری در یک محیط نامشخص” تاکید کرد.

گوگل در یک پست وبلاگی این ویژگی را “بسیار درخواستی” خواند و نوشت که برای همه دارندگان حساب و مشتریان در دسترس خواهد بود.