گلدمن ساکس دوباره مشاغل خود را در بحبوحه رکود معاملات وال استریت کاهش داد

دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، در کنفرانس جهانی موسسه میلکن در بورلی هیلز، کالیفرنیا، 29 آوریل 2019 سخنرانی می کند.

کایل گریلو | بلومبرگ | گتی ایماژ

گلدمن ساکس در حالی که شرکت های وال استریت خود را با رکود در معاملات تطبیق می دهند، برای دور سوم اخراج خود از سپتامبر آماده می شود.

یک فرد آگاه از برنامه های بانک مستقر در نیویورک روز سه شنبه گفت انتظار می رود این شرکت در هفته های آینده کمتر از 250 شغل را کاهش دهد.

گلدمن ساکس، به رهبری دیوید سولومون، مدیرعامل، یکی از اولین شرکت های بزرگ وال استریت بود که در ماه سپتامبر مشاغل خود را کاهش داد و چند صد شغل را کاهش داد. سپس در ژانویه مشاغل بیشتری را کاهش داد و حدود 3200 کارمند را آزاد کرد. مورگان استنلی در این ماه حدود 3000 شغل را کاهش داد و جی پی مورگان چیس CNBC هفته گذشته گزارش داد که حدود 500 شغل را کاهش داده است.

اما گلدمن بیشتر از رقبای خود با فراز و نشیب های وال استریت گره خورده است. مجموع کاهش 16 درصدی آن در معاملات سه ماهه اول و درآمد مشاوره ای به شروع ناامیدکننده سال کمک کرد.

به گفته این شخص که در مورد اخراج کارکنان خود از معرفی نامش خودداری کرد، مدیران عامل و برخی از شرکا تحت تاثیر کاهش کاهش قیمت گلدمن قرار خواهند گرفت. وال استریت ژورنال اوایل سه شنبه این خبر را منتشر کرد.

گلدمن تا 31 مارس 45400 کارمند داشت که کاهش 6 درصدی را نسبت به سه ماهه چهارم سال 2022 نشان می دهد.