گزارش های مربوط به تجارت الکترونیکی AR ، رشد تبلیغات آنلاین در سال 2021 صعود می کند

ایوان اشپیگل ، بنیانگذار و مدیر عامل Snap Inc.

مت وینکلمایر | گتی ایماژ

سهام اسنپ روز پنجشنبه نزدیک به 5 درصد بسته شد که گزارشات مربوط به استراتژی واقعیت افزوده این شرکت را در ارتباط با تجارت الکترونیکی و احتمال رشد 20 درصدی تبلیغات آنلاین در سال 2021 نشان می دهد.

دویچه بانک روز چهارشنبه با انتشار یادداشتی توضیح داد که هدف قیمتی خود را از 40 دلار به 48 دلار برای اسنپ افزایش داده است ، بر اساس اینکه فناوری واقعیت افزوده (AR) این شرکت پایه ای برای موفقیت در تجارت الکترونیکی ایجاد کرده است.

AR به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر تولید شده توسط رایانه را بر عکسهایی که از خود و یا دنیای واقعی اطراف خود می گیرند ، قرار دهند. این می تواند شامل یک نسخه مجازی کفش ورزشی باشد که ممکن است آنها علاقه مند به خرید روی پای خود باشند یا استفاده از لنزی که به آنها نشان می دهد به عنوان یک شخصیت انیمیشن چه شکلی هستند.

دویچه بانک نوشت: “ما فکر می کنیم تبلیغات اسپانسر لنز / فیلتر در مقیاس اسنپ بهتر از آن است که اکثر سرمایه گذاران تصور کنند و تصمیم بگیرند که به طور واضح تری با استراتژی تجارت الکترونیکی تا حدودی مبهم این شرکت ارتباط برقرار کنند.” “ما فکر می کنیم این شرکت در آستانه تجربه های خرید AR بیشتر ، از جمله فروشگاه های مجازی است.”

به طور خاص ، دویچه بانک یادداشت می کند که فرصت تبلیغات لنزهای AR و فیلتر می تواند به ارزش 4 میلیارد دلار درآمد در طی چند سال آینده باشد. در حال حاضر ، گوچی و Champs Sports از جمله مارک هایی هستند که با استفاده از این فناوری سعی کرده اند کفش های کتانی مجازی را امتحان کنند.

علاوه بر این ، مورگان استنلی روز پنجشنبه تجزیه و تحلیل خود را منتشر کرد و توضیح داد که چرا معتقد است تبلیغات آنلاین می تواند در سال 2021 رشد 20 درصدی داشته باشد. این یادداشت نشان می دهد که روند تبلیغات دیجیتال مرتبط با افزایش تجارت الکترونیکی می تواند دائمی باشد و بازگرداندن تبلیغات تجاری در سومین تجارت ربع.

تحلیلگران در یادداشت گفتند: “تصویر کلان ، ما همچنان ادواری را ادواری می دانیم و رشد سریعتر تولید ناخالص داخلی را که منجر به هزینه بیشتر تبلیغات در صنایع بیشتری می شود مشاهده می کنیم … همانطور که شرکت ها برای رسیدن به مصرف کننده در حال بهبودی و باز شدن هزینه می کنند.”