گزارش درآمد سه ماهه اول Twilio (TWLO) در سال 2023

جف لاوسون، مدیرعامل Twilio.

اسکات ملین | CNBC

تویلیو پس از آنکه توسعه‌دهنده نرم‌افزار ارتباطات پیش‌بینی‌ای را برای سه ماهه دوم منتشر کرد که به دنبال برآوردهای تحلیلگران بود، سهام در معاملات طولانی‌مدت روز سه‌شنبه تا 14 درصد سقوط کرد.

در اینجا نحوه انجام این شرکت آمده است:

  • درآمد: بر اساس گزارش Refinitiv، 47 سنت برای هر سهم، تعدیل شده، در مقابل 21 سنت به ازای هر سهم که توسط تحلیلگران انتظار می‌رود.
  • درآمد: بر اساس گزارش Refinitiv، 1.01 میلیارد دلار، در مقابل 1.00 میلیارد دلار که توسط تحلیلگران انتظار می رود.

Twilio گفت سود تعدیل شده در سه ماهه دوم 27 سنت تا 31 سنت به ازای هر سهم با 980 تا 990 میلیون دلار درآمد خواهد بود که حاکی از رشد 4 تا 5 درصدی است. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی Refinitiv به دنبال 29 سنت سود تعدیل شده هر سهم با درآمد 1.05 میلیارد دلاری بودند.

جف لاوسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Twilio، در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت: استفاده از سوی مصرف کننده تعدیل شده است، اگرچه Twilio سهم بازار را از دست نمی دهد. آیدان ویجیانو، مدیر ارشد مالی Twilio گفت: Twilio همچنان شاهد ضعف در رسانه های اجتماعی، تجارت الکترونیک و ارزهای دیجیتال است.

ویجیانو گفت که مشتریان از بودجه خود آگاه هستند و به دلیل اقتصاد بزرگتر مخارج خود را به دقت بررسی می کنند.

النا دونیو، رئیس بخش داده ها و برنامه های کاربردی Twilio گفت که در همان زمان، Twilio مشغول افزایش اثربخشی فروشندگان خود بوده است.

اما اینطور نیست که تجارت متوقف شده باشد. لاوسون گفت، Twilio سرویس احراز هویت Verify خود را به یک شرکت هوش مصنوعی بسیار بزرگ فروخت.

بر اساس بیانیه ای، درآمد در سه ماهه اول سالانه تقریباً 15 درصد افزایش یافته است. زیان خالص شرکت از 222 میلیون دلار یا 1.23 دلار به ازای هر سهم در سه ماهه سال گذشته به 342 میلیون دلار یا 1.84 دلار به ازای هر سهم افزایش یافت.

Twilio در ماه فوریه اعلام کرد که حدود 1500 کارمند یا حدود 17 درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که یک میلیارد دلار از سهام خود را بازخرید خواهد کرد.

زیان عملیاتی آن شامل 121.9 میلیون دلار از کار و سایر هزینه های مربوط به اخراج، به اضافه 21.8 میلیون دلار هزینه های کاهش ارزش اجاره مربوط به تعطیلی دفتر است. تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و هزینه های عمومی و اداری همگی سال به سال کمتر بوده است.

در طول سه ماهه، Twilio حدود 10,000 حساب مشتری فعال به دست آورد که در مجموع به بیش از 300,000 رسید که بالاتر از اجماع 295,400 در میان تحلیلگران مورد نظرسنجی StreetAccount است.

قبل از حرکت پس از ساعت کاری، سهام Twilio در سال 2023 14 درصد افزایش داشت، در حالی که شاخص S&P 500 امسال 7 درصد افزایش داشت.

تماشا کردن: جف لاوسون، مدیرعامل Twilio می‌گوید: ما بر روی سرمایه‌گذاری‌های خود تمرکز کرده‌ایم

جف لاوسون، مدیرعامل Twilio می‌گوید: ما بر روی سرمایه‌گذاری‌های خود تمرکز کرده‌ایم