گزارش درآمد سه ماهه اول اسنپ در سال 2023

درآمد اسنپ: سهام در از دست دادن درآمد سه ماهه اول سقوط می کند

ضربه محکم و ناگهانی سهام پس از ساعت کاری در روز پنجشنبه تا 20 درصد کاهش یافت زیرا شرکت نتایج سه ماهه اول را گزارش کرد که انتظارات تحلیلگران در مورد درآمد را نادیده گرفت.

در اینجا نحوه انجام این شرکت آمده است:

  • سود هر سهمبر اساس نظرسنجی Refinitiv از تحلیلگران، 1 سنت، تعدیل شده، در مقابل ضرر 1 سنت مورد انتظار
  • درآمدطبق گزارش Refinitiv، 989 میلیون دلار در مقابل 1.01 میلیارد دلار مورد انتظار
  • کاربران فعال روزانه جهانی (DAU)براساس StreetAccount، 383 میلیون در مقابل 384 میلیون مورد انتظار
  • میانگین درآمد هر کاربر: طبق گفته StreetAccount، 2.58 دلار در مقابل 2.63 دلار پیش بینی می شود

اگرچه این شرکت راهنمایی رسمی برای سه ماهه دوم ارائه نکرد، اما در نامه ای به سهامداران گفت که “پیش بینی داخلی” آن برای درآمد 1.04 میلیارد دلار خواهد بود که نشان دهنده کاهش 6 درصدی سال به سال است. تحلیلگران تخمین می زدند که پیش بینی فروش در سه ماهه دوم 1.10 میلیارد دلار باشد.

درآمد سه ماهه اول اسنپ از 1.06 میلیارد دلار در دوره سال قبل 7 درصد کاهش یافت، در حالی که زیان خالص از 359.6 میلیارد دلار یا 21 سنت به ازای هر سهم در سه ماهه اول 2022 به 328.7 میلیارد دلار یا 22 سنت برای هر سهم کاهش یافت.

جریان نقدی آزاد شرکت در سه ماهه اول 103 میلیون دلار بود که نشان دهنده کاهش تقریباً 3 درصدی سال به سال است.

ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ در بیانیه ای گفت: “ما در تلاش هستیم تا رشد درآمد خود را تسریع کنیم و از این فرصت برای ایجاد بهبودهای قابل توجهی در پلتفرم تبلیغاتی خود برای کمک به افزایش بازگشت سرمایه برای شرکای تبلیغاتی خود استفاده می کنیم.”

مانند رقبای بسیار بزرگتر، از جمله فیس بوک و گوگلاسنپ ​​در یک بازار تبلیغات آنلاین دشوار به فعالیت خود ادامه می دهد که در آن شرکت ها هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی خود را کاهش داده اند زیرا اقتصاد همچنان متزلزل است.

اما بر خلاف آن رقبای غول‌پیکر، اسنپ حضور گسترده‌ای در سرتاسر جهان برای کمک به مدیریت راحت‌تر بخش تبلیغات دیجیتال دشوار ندارد.

به عنوان مثال، متا سه چهارم متوالی کاهش فروش را تجربه کرد، اما رشد 3 درصدی سالانه 28.65 میلیارد دلاری را در سه ماهه اول گزارش کرد که بخشی از آن به لطف شرکت های چینی است که پول زیادی را در فیس بوک برای نشان دادن تبلیغات به مردم اطراف خرج کردند. جهان.

تماشا کردن: درآمدهای متا سه ماهه اول یک «تور دو نیروی» بود

دیوید رولف از Wedgewood می گوید: درآمدهای Meta Q1 یک «تور دو نیروی» بود