گروه فناوری از مدیر بایدن می‌خواهد که مراقبت از کودکان را برای تامین مالی چیپس‌ها حفظ کند

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، در روز پنجشنبه، 23 فوریه 2023، در دانشکده خدمات خارجی دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی سی سخنرانی می کند.

آل دراگو | بلومبرگ | گتی ایماژ

گروه صنعت فناوری Chamber of Progress در مقابل انتقادات محافظه کارانه از شرایط دولت بایدن در مورد بودجه ساخت تراشه های کامپیوتری، از دولت خواست تا الزامات خود را حفظ کند که شامل مراقبت از کودکان برای کارگران می شود.

گروه به حساب می آید سیب، آمازون، گوگل و متا در میان حامیان شرکتی آن اگرچه آنها مخاطبین هدف برای دریافت بودجه ایجاد شده توسط قانون تراشه و علم نیستند، کریس مک کنزی، سخنگوی اتاق پیشرفت، گفت که برای گروه مهم است که برنامه به طور موثر و به موقع اجرا شود، زیرا تولید تراشه برای کل فناوری مهم است. اقتصاد در آمریکا

در نامه‌ای به جینا ریموندو، وزیر بازرگانی که منحصراً با CNBC، اتاق پیشرفت و اتاق بازرگانی و کارآفرینی آمریکایی جزیره‌نشینان آسیایی/اقیانوس آرام به اشتراک گذاشته شده است، نوشته است که مزایای رقابتی و شیوه‌های کار منصفانه برای دستیابی به «حوزه بزرگ» قانون چیپس در هر دو مورد ضروری است. زمان و بودجه

مکنزی گفت که این گروه قصد دارد حملات GOP را به اصطلاح بیداری در کسب و کار متوقف کند. در این نامه، آنها استدلال می کنند که تشویق به مراقبت از کودکان تجارت خوبی است. آنها نوشتند که این کار باعث تشویق بیشتر زنان و افراد با پیشینه های نژادی کمتر برای ورود یا ماندن در زمینه تولید تراشه می شود که گامی اساسی برای صنعت برای حفظ نیروی کار قوی است.

شرکت هایی مانند اینتل و شرکت تولید نیمه هادی تایوان (TSMC) از جمله کسانی هستند که امیدوارند از بودجه برای برنامه های خود برای ساختن تاسیسات بزرگ تولید تراشه در ایالات متحده استفاده کنند. اما رشته های مرتبط با پول دولت نگرانی هایی را در میان صنعت و محافظه کاران ایجاد کرده است.

در اوایل این ماه، وال استریت ژورنال گزارش داد که TSMC نگران قوانین مربوط به تقسیم سود حاصل از سود مازاد و ارائه جزئیات در مورد عملیات است. به گزارش ژورنال، مارک لیو، رئیس هیئت مدیره، برخی از شرایط را “غیرقابل قبول” در یک رویداد صنعتی در تایوان در ماه گذشته خواند و افزود که “هدف آنها کاهش هر گونه تاثیر منفی از این شرایط است و به گفتگو با دولت ایالات متحده ادامه خواهد داد.”

برخی از جمهوری خواهان نیز به این قوانین اعتراض کرده اند.

سناتور میت رامنی از ایالت یوتا، که از تصویب این قانون حمایت کرد، گفت: «کاری که پرزیدنت بایدن با پارازیت کردن موارد بیدار و سبز دستور کار در قوانینی که ما تصویب می کنیم انجام می دهد، تصویب مجدد قوانین را برای او سخت تر می کند. آسوشیتدپرس.

اما وزارت بازرگانی معتقد است که قوانین برای محافظت از دلارهای مالیات دهندگان و تضمین نیروی کار پایدار ضروری هستند.

ریموندو در مصاحبه ای که در اواخر فوریه منتشر شد به سی ان ان گفت: “ما به سادگی در دستیابی به اهداف امنیت ملی طرح چیپس موفق نخواهیم بود مگر اینکه روی نیروی کار خود سرمایه گذاری کنیم. “برای دهه‌ها، ما چشم خود را از تولید برداشته‌ایم، که به این معنی است که عرضه نیروی انسانی با مهارت‌های تولید فنی فوق‌العاده کاهش یافته است. و بنابراین، ما باید در مورد آن صادق باشیم، اما آن را نیز بپذیریم. فرصتی برای ارائه راه حل های خلاقانه.”

قانون 52 میلیارد دلاری برای تقویت صنعت تولید تراشه در ایالات متحده، محدود کردن وابستگی به سایر کشورها و تقویت زنجیره تامین برای یک جزء مهم مورد استفاده در رایانه‌ها، خودروها و تجهیزات پزشکی طراحی شده است.

در نامه روز دوشنبه خود، اتاق ها همچنین استدلال کردند که الزامات قرارداد دستمزد و کار یک هدف تجاری مهم برای کنترل هزینه ها و جدول زمانی است. آنها مقرراتی را که شرکت‌هایی را که پول دولت را می‌پذیرند از خرید سهام به مدت پنج سال منع می‌کند، تحسین کردند. و آنها از سیاستی حمایت کردند که از آن شرکت‌ها بخواهد که بخشی از بازده مازادی را که پس از پذیرش بودجه قانون CHIPS دریافت می‌کنند، با دولت ایالات متحده، فراتر از آنچه در پیشنهادات خود پیش‌بینی کرده‌اند، به اشتراک بگذارند.

این گروه ها نوشتند: «برای اطمینان از ادامه حمایت سیاسی و عمومی از این برنامه، اجرای اقدامات شفافیت قوی و پادمان ها در حال حاضر بهترین راه رو به جلو است.

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

سازمان دیده بان: وزارت بازرگانی بیش از 200 شرکت را می بیند که به صندوق های قانون چیپس علاقه مند هستند

وزارت بازرگانی بیش از 200 شرکت را می بیند که به صندوق های قانون CHIPS علاقه مند هستند