گردهمایی سالانه وارك بافت بركشایر هاتاوی دوباره مجازی است

وارن بافت در طی مصاحبه با بکی کوئیک از CNBC در 24 فوریه سال 2020.

جرالد میلر | CNBC

برکشایر هاتاوی روز پنجشنبه گفت که مجمع سهامداران سالانه خود را عملاً در ماه مه برگزار می کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: “متأسفانه ، ما در حال حاضر معتقد نیستیم كه در آن زمان برگزاری جلسه با نزدیك به 40،000 شركت كننده مانند آخرین بار در سال 2019 ایمن باشد.”

این اعلامیه حتی در شرایطی صورت می گیرد که واکسیناسیون ویروس کرونا در ایالات متحده به محض این ماه برای کارگران خط مقدم و بیماران در معرض خطر آغاز می شود. با این حال ، هنوز مشخص نیست که توزیع در سال 2021 برای عموم مردم با چه سرعتی انجام می شود ، بنابراین برکشایر ریسکی نمی کند.

روز چهارشنبه ، ایالات متحده 100،000 مورد بستری در بیمارستان Covid-19 را تجربه کرد – بیشترین از زمان ابتلا به همه گیری ، طبق داده های پروژه پیگیری COVID ، که توسط روزنامه نگاران در آتلانتیک اداره می شود.

برکشایر هاتاوی گفت که جلسه می مشابه جلسه سهامداران سالانه 2020 خواهد بود که به صورت مجازی نیز برگزار می شود.

به طور معمول هر ماه مه ، ده ها هزار نفر برای شنیدن نظرات مدیرعامل وارن بافت و معاون رئیس جمهور چارلی مونگر در مورد مشاغل ایالت برکشایر و سرمایه گذاری به اوما می روند.

“ما امیدواریم که جلسه 2021 آخرین باری باشد که سهامداران قادر به حضور حضوری نیستند. ما امیدواریم که 2022 هنگامی که انتظار داریم میزبان سهامداران در اوماها در مراسم بزرگ معمول معروف” Woodstock برای سرمایه داران “باشیم ،” این شرکت گفت