گام به گام با آموزش تعمیرات موبایل در موبایل سلام – فارنت

برای بهرهمندی از خدمات تخصصی تعمیرات گوشی ما، میتوانید از وبسایت موبایل کمک اقدام کنید. این آموزشگاه از استودیوی حرفه ای برای فیلمبرداری برخوردار است و در کارگاه های عملی، انواع ابزارها و تجهیزات مورد نیاز در این حرفه و نحوه کار کردن با آنها به صورت آنلاین آموزش داده می شود. نحوه تعمیر هر کدام از محصولات یک کمپانی به شما آموزش داده می شود. خدمات ما شامل رفع تمامی مشکلات سختافزاری و نیز نرمافزاری گوشیهای سامسونگ است که تاکنون توانستهایم رضایت خوبی را از سوی کاربران دریافت کنیم. بخش سخت افزاری شامل قطعاتی ست که قابل رویت هستند. انواع مختلفی از کلیدها و رلهها در این نوع قطعات قابل استفاده هستند. این قطعات از یک سیگنال الکتریکی برای ایجاد برخی تغییرات مکانیکی مانند چرخاندن موتور استفاده میکنند. طبق آمارها 53 میلیون نفر در ایران از تلفن همراه استفاده می کنند و این مساله باعث شده بازار کار این شغل بسیار پویا باشد.

هر دستگاه تلفن همراه دارای دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری ست. معمولا منابع تغذیه ای که برای تعمیرات موبایل و تبلت بکار می روند دارای خروجی قابل تنظیم از 0 تا حداقل 15 ولت می باشند. 3. تنظیم جریان حداکثر (محدود کردن جریان به مقدار دلخواه) : ابتدا ولتاژ مورد نظر را طبق روشی که توضیح دادیم تنظیم می کنیم سپس ولوم CURRENT یا CURRENT LIMITATION را به سمت چپ می چرخانیم تا بر روی حداقل قرار گیرد اکنون دو سیم مثبت و منفی منبع تغذیه را به هم متصل می کنیم (با اتصال دو سیم مثبت و منفی منبع تغذیه به یکدیگر نمایشگر ولتاژ، عدد صفر را نشان می دهد و این طبیعی است زیرا خروجی اتصال کوتاه شده است) سپس با چرخاندن ولوم به سمت راست و دقت به نمایشگر جریان ، جریان دلخواه را تنظیم می کنیم. مقاومت یک قطعه الکترونیکی پسیو با دو سر یا دو ترمینال است که برای مقابله یا محدود کردن جریان استفاده میشود.

3. تست جریان کشی ( عیب یابی از طریق تست جریان کشی یکی از مهترین کاربردهای منبع تغذیه می باشد). از دیگر عوارض این نوع خرابیها میتوان به خرابشدن ویبراتور و بازر هم اشاره کرد. این مسئله پر واضح است که هیچ چیز جای آموزش به صورت حضوری را نمی گیرد اما امروزه علم به قدری پیشرفت کرده است که دیگر این سخن جایی ندارد و بسیاری از افراد کارهای خود را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند. نوک پیک را زیر کنتکت سیم دکمه پاور قرار داده و آن را از قسمت درپوش پلاستیکی باز نمایید. خرابی یکساعتهی تابلو PLC میتواند به زنجیرهی تولید کارخانه ضرر هنگفتی بزند؛ بنابراین، علاقهمندان و کارآموزان فارغالتحصیل رشتههای برق با ورود به دورهی آموزش PLC پیشرفته درهای جدیدی از فرصتهای کاری را بهروی خود باز خواهند کرد. اما این انتهای کار نیست و شما برای انجام تعمیرات موبایل به وسایل نهچندان گران و قابل توجه اما بسیار کاربردی دیگری از جمله شابلون، پنس، پیک، ساکشن کاپ، اسپاجر، سیم قلع، روغن فلکس و روغن لحیم و …

خوب اگر بخواهیم این آی سی را یکسره کنیم باید در این فضا ده عدد سیم دو سر لحیم کنیم یعنی 20 عدد لحیم و که فاصله بین آن ها تقریبا کمتر از 0.25 میلیمتر است که بدون لوپ این کار آموزش تعمیرات موبایل پردیس غیر ممکن است. تبلیغات یکی از عوامل برجسته در موفقیت و دیده شدن در انواع مشاغل است. مشکل کندی گوشی از رایجترین مسائل در تلفنهای همراه است و میتواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در قدم اول سعی کنید با نحوه کارکرد هر کدام از معروف ترین و پرطرفدار ترین موبایل های اندروید و آیفون آشنا شوید. در دوره آموزش تعمیرات موبایل انواع مشکلات سخت افزاری و نحوه برطرف نمودن آنها به طور کامل آموزش داده می شود. 2. ضروری : امکان تعمیرات موبایل و تبلت بدون داشتن این ابزار وجود دارد ، هرچند تهیه آن در سهولت کار، افزایش درآمد و یا کاهش ریسک خرابی موثر است. یکی از مهمترین مسایل در راه اندازی یک شرکت یا مغازه تعمیر موبایل تهیه ابزارهای تعمیراتی می باشد .همیشه یکی از سولات کارآموزان و علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل این است که چه ابزارهایی برای تعمیرات موبایل لازم دارند و چه مواردی را هنگام خرید باید به آن توجه کنند .در این مقاله ما ابزارها را دسته بندی می کنیم و به سولات شما پاسخ می دهیم.