کمیسیونر CFTC امیدوار است بتواند مسیری را برای شکایت بایننس پیدا کند

کمیسر CFTC ایالات متحده می‌گوید که مسیری فوری برای پرونده علیه بایننس وجود ندارد

یکی از مقامات کمیسیون معاملات آتی کالا روز سه‌شنبه گفت امیدوار است در نبرد حقوقی رگولاتور با صرافی رمزارز بایننس، “مسیری رو به جلو” بیابد و اشاره کرد که هنوز تصمیمی در مورد حل و فصل پرونده یا ارجاع آن به دادگاه اتخاذ نشده است.

کریستین ان. جانسون، کمیسیونر CFTC، گفت که رگولاتور در حال گفتگو با بایننس برای رفع نگرانی های خود در مورد رفتار شرکت بوده است.

CFTC ماه گذشته از بایننس، مدیر عامل آن چانگپنگ ژائو و مدیر ارشد پیشین انطباق شکایت کرد و مدعی شد که این پلتفرم از طریق پلتفرم خود از کاربران ایالات متحده درخواست کرده و به آنها اجازه داد تا با وجود نداشتن مجوز انجام این کار، با مشتقات معامله کنند.

بایننس اعلام کرد در سال 2019 فعالیت خود را در ایالات متحده متوقف خواهد کرد.

جانسون گفت: “من واقعاً می خواهم مراقب باشم تا پیش داوری نکنم که واقعاً در دعوا چه اتفاقی می افتد. و می خواهم بگویم که معمولاً در چارچوب هر دعوی قضایی ما همیشه آماده گفتگو هستیم و معمولاً حتی قبل از دعوا”. سه شنبه در مصاحبه ای با آرجون خرپال از CNBC گفت.

“ما در ادامه گفتگوها با کسب و کار بوده ایم تا آنچه را که درک می کنیم رفتار بالقوه مشکل ساز است توصیف کنیم و به آنها فرصتی بدهیم تا آن رفتار را توضیح دهند و به ما کمک کنند تا مسیری رو به جلو پیدا کنیم.”

وی افزود: «در حال حاضر، می‌توانیم نتیجه بگیریم که مسیر فوری رو به جلو وجود ندارد. “این بدان معنا نیست که نمی تواند وجود داشته باشد و امیدواریم که وجود داشته باشد.”

از زمانی که CFTC برای اولین بار اعلام کرد در 27 مارس از این شرکت شکایت کرده است، اظهارات او بیانیه ای نادر در مورد کت و شلوار بایننس برای رسانه ها است.

وقتی CNBC با Binance تماس گرفت بلافاصله در دسترس نبود. در یک پست وبلاگی پس از ثبت شکایت، ژائو با یافته های CFTC مخالفت کرد و گفت که صرافی “متعهد به شفافیت و همکاری با تنظیم کننده ها و مجریان قانون” در ایالات متحده و در سطح جهان است.

گروه Binance، بر خلاف شعبه ایالات متحده Binance.US، در ایالات متحده تحت نظارت نیست.

شرکت‌های رمزارز اخیراً در پی آتش‌سوزی 32 میلیارد دلاری صرافی رمزارز FTX و ریزش سایر صنایع و سقوط قیمت‌ها که باعث زیان‌های سنگینی برای سرمایه‌گذاران شد، با بررسی‌های سخت‌تری در ایالات متحده مواجه شده‌اند.

در روز دوشنبه، کوین بیس علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایت کرد – به قولی که هفته گذشته توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، برای کشاندن رگولاتور به دادگاه داده بود، عمل کرد. کوین‌بیس پیشنهاد کرد که تنظیم‌کننده باید شفاف‌سازی کند که آیا اجازه می‌دهد صنعت کریپتو تحت قوانین موجود اوراق بهادار تنظیم شود یا خیر.

جانسون گفت امیدوار است که کنگره به زودی برای معرفی قوانین خاص رمزنگاری وارد عمل شود.

صنعت کریپتو هنوز تا حد زیادی غیرقانونی است، با این حال درخواست‌ها برای ورود آن به بخش نظارتی پس از انفجارهای اخیر در این فضا مانند انفجار صرافی کریپتو FTX و شرکت استیبل کوین Terra افزایش یافته است.

“من فکر می کنم که ما باید واقعا مراقب باشیم تا مقررات پویایی داشته باشیم که نه تنها به طبقات دارایی که امروز در بازار می بینیم پاسخگو باشد، بلکه به ما انعطاف پذیری و قابلیت پاسخگویی به عنوان کارآفرین و مبتکر، کدنویس و برنامه نویس را می دهد. توسعه دهندگان پروتکل های نرم افزاری همچنان به انتشار کلاس های دارایی و محصولات و بازارهای مالی جالب تر و بیشتر ادامه می دهند.”

جانسون گفت: “طبق قوانین موجود بلافاصله، مقرراتی برای درک چگونگی اعمال قوانین اوراق بهادار در مورد هر دارایی دیجیتالی که واجد شرایط اوراق بهادار است، وجود دارد. و آنهایی که در زمینه کالاها یکسان هستند.”

او افزود: “با این حال، ضروری است که کنگره قدم بردارد و شفاف سازی کند که ترجیح آنها از نظر نحوه برخورد با نظارت بر بازار نقدی چیست. من فکر می کنم این فضای منحصر به فرد است، اگر ما بسیار محدود شویم، به ویژه به شما. نقطه عدم قطعیت، آن نظارت بر بازار لحظه ای، آن قطعه تعریف بسیار حیاتی است. و من فکر می کنم اگر کنگره به ما کمک کند و این راهنمایی ها را به ما بدهد، برای ما مفید است.”

تماشا کردن: بیت کوین در 10000 دلار – یا 250000 دلار؟ سرمایه گذاران در سال 2023 به شدت تقسیم شده اند

بیت کوین در 10000 دلار – یا 250000 دلار؟  سرمایه گذاران در سال 2023 به شدت تقسیم شده اند