کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

به علاوه، مصرف صحیح مرطوب کننده صورت کمک می کند تا ترکیبات ضد پیری پوست بهتر عمل کنند، به عبارتی شانس کارکرد آنها را افزایش می دهد. از سوی دیگر این نوع پوست ها سریع تر روند پیری مانند چروک های عمقی، افتادگی و شل شدن را طی می کنند. همانطور که از نام کرم آبرسان مشخص میشود، وظیفه اصلی آن تامین آب مورد نیاز لایه اپیدرم پوست میباشد.

کرم مرطوب کننده رطوبت پوست را تامین می کند. این لایه، مخصوصا در پوستهای خشک، مدام در حال از دست دادن رطوبت خود میباشد و بنابراین برای سلامت و زیبایی بیشتر لازم است که با محصولاتی مانند آبرسان، رطوبت آنرا تامین کنیم. به خاطر داشته باشید اگر میخواهید تمام کرمهایی که از آنها استفاده میکنید تاثیر کافی روی پوستتان بگذارند باید از کرمهای مکمل آن هم استفاده کنید و کرمهای رطویت رسان مکمل خیلی از کرمهای دیگر هم هستند. برای استفاده صحیح از مرطوب کننده این نکات را رعایت کنید.

ابتدا از آبرسان استفاده کرده، و روی آن از مرطوبکننده. این کرم برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود. استفاده از کرمهای مرطوبکننده (Moisturizing) و آبرسان (Hydrating)، یکی از اصول اصلی در مراقبتهای عمومی پوست میباشد. پس فقط از نوع ملایم و سبک نرمکننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید بهتر است از مرطوبکنندههای بسیار سبک و میزان چربی پایینتر استفاده کنید. چه نوع مرطوب کنندهای استفاده نکنیم؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت که کرم مرطوب کننده چیست و چرا باید از این کرم استفاده کرد؟

اگه قصد خرید کرم مرطوب کننده دارید اما دوست دارید رایحه های قبلی رو استفاده نکنید و یه تنوعی به کرم مرطوب کنندتون بدید باشید اینجا که هم توی بخش نظرات و هم همین جا قراره باهم راجب مرطوب کننده ها و بهترین ها و بدترین هاشون باهم صحبت کنیم.فقط یادتون باشه که اولین مرطوب کننده هایی که ما این جا معرفی میکنیم مناسب دست هستند و مرطوب کننده های بعدی مناسب صورت هستند و لطفا به جای هم استفاده نکنیدشون. ممکن است تعجب کنید، اما باید صورت خود را کاملاً مرطوب نگه دارید تا بدون آکنه باشد و از چرب شدن آن جلوگیری شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم مرطوب کننده چشم لطفا از صفحه ما بخواهید.