کرم ضد لک قوی، ماسک لکه بر

طول دوره مصرف این کرم 6 هفته یا 42 روز است ، اما میزان بهبود و اثربخشی از هفته های اول و دوم محسوس خواهد بود. از این رو استفاده از روش های مختلف درمانی مؤثر واقع نشود؛ اما کرم روشن کننده لک پرودرما به خوبی بر روی این لک ها تأثیر می گذارد و باعث می شود تا شفافیت پوست روز به روز بیشتر شده و لک ها کم رنگ تر شوند.

نصف پیاز و یک حبه سیر را له کنید و روی لک های تیره پوست بگذارید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید. 1 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را با 1 قاشق چایخوری آبلیمو و گلاب و گلیسرین مخلوط نمایید و روی لک های تیره بمالید و بعد از این که ماسک خشک شد با آب ولرم بشویید. کرم ضد لک پشت دست نیز بهصورت جداگانه تولید شده است و برای از بین بردن لک دست میتوانید آن را خریداری کنید. بنابراین محصولات حاوی این مواد معمولا کمیاب بوده و یا به صورت محدود موجود است و معمولا در کشور های پیشرفته تولید می شود و در تولید آنها سخت گیری های زیادی از سمت نهادهای بهداشتی و ناظر بر کنترل کیفیت و استاندارد بودن این محصولات می شود !

قبل از استفاده از هر ماسک جدیدی باید از نظر حساسیت آن را تست کنید، ابتدا مقداری از آن را در قسمت داخلی پوست بازو تست کنید و در صورتی که بعد از 20 دقیقه پوستتان واکنشی به آن نشان نداد میتوانید روی صورت از آن استفاده کنید. شب ها به مدت 15 دقیقه این ماسک را روی صورت قرار دهید و با آب سرد بشویید. با کمک یک تکه پنبه استریل آب پیاز را روی لک ها بزنید و اجازه دهید خشک شود سپس بشویید.

هر شب روی پوست تمیز بر روی لک ها بمالید . استفاده منظم از این ماسک علاوه بر کمرنگ شدن لک ها تیره باعث ایجاد درخشندگی و شفافیت و جوان تر شدن پوست شما میشود. پیشنهاد ما استفاده از محصولات ضد لک که به عنوان کرم ضد لک نیز شناخته میشود است، ترکیبات استفاده شده در کرم ضد لک ها در مدت زمان مشخصی لک های صورت را کمرنگ و کمرنگتر کرده تا جایی که دیگر اثری از لک روی پوست شما باقی نمیماند، البته باید از یک ضد لک قوی برای صورت استفاده کرد و به این نکته نیز توجه داشت که پروسه درمان لک صورت کمی طولانی است و باید نتایج را در بازههای 6 تا 12 ماهه بررسی کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم ضد لک وایت رز.