کرامر می گوید ، ارائه دهنده فهرست در مورد چگونگی افزودن شرکتی به اندازه تسلا به S&P 500 گیج شده است

جیم کرامر از CNBC گفت ، تسلا در ماه دسامبر به S&P 500 می پیوندد ، اما با توجه به اندازه شرکت خودروهای الکتریکی ، افزودن آن به شاخص کار ساده ای نیست.

وی روز سه شنبه از ارائه دهنده شاخص S&P Dow Jones Indices گفت: “من فکر می کنم آنها گیج شده اند.” “من واقعاً فکر نمی کنم که آنها می دانند چگونه از پس این کار برآیند … آنها نمی توانند کوچکترین را ناک اوت کنند [company from the index]، هیچ کاری نمی کند وقتی آنها این تعادل را حفظ می کنند … تقریباً به نظر می رسد که باید همه چیز را کوچکتر کنند “،” او در “Squawk on the Street” گفت.

در جریان معاملات اولیه روز سه شنبه ، تسلا با جهش بیش از 9٪ ، سرمایه بازار خود را به 415 میلیارد دلار رساند. این امر آن را در میان ده شرکت برتر با ارزش در S&P 500 قرار می دهد.

شاخص های S&P داو جونز به خوبی از چالش اضافه کردن چنین شرکت بزرگی آگاه هستند و دوشنبه شب گفتند که در نظر دارد تسلا را به دو بخش به شاخص اضافه کند. با جدا شدن از حالت عادی ، ارائه دهنده فهرست اعلام نکرد که تسلا چه کسانی را جایگزین خواهد کرد.

علاوه بر این ، تسلا به شاخص معیار S&P 500 را فقط در میان تعداد معدودی از نام ها متمرکز می کند ، که به گفته کرامر ، سرمایه گذاران جوان چندان خوشایند نخواهد بود.

وی درباره سرمایه گذاران جوان گفت: S&P 500 به سبک این افراد قدیمی است. وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران خرد خرده فروشی ، که بیش از هر زمان دیگری در بازار حضور دارند ، خرید نام های فردی را ترجیح می دهند که به اعتقاد آنها عملکرد بهتری دارند.

وی گفت: “می بینید كه بسیاری از این سرمایه گذاران جوان می گویند” شما می دانید كه من بهترین ها را برای انتخاب بهترین ها انتخاب می كنم ، و این شاخص لزوماً نشان دهنده آنچه من می خواهم ، كه قطعه ای از آمریكا است ، نیست. “من فکر می کنم افراد جوان فریب نمی خورند … آنها مانند ETF عمل می کنند ، اما دوست دارند سهام جداگانه ای را خریداری کنند که فکر می کنند درست است و الگوی آنها این بوده است.”

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.