کارگران آمازون قصد دارند به دلیل «عدم اعتماد» به رهبری از این کار کناره گیری کنند

آمازون کارمندان قصد دارند روز چهارشنبه در اعتراض به دستور بازگشت اخیر شرکت به دفتر، اخراج و سوابق زیست محیطی آن کار را ترک کنند.

طبق گفته گروه های کارمند پشت این تلاش، تقریباً 1900 کارمند در سراسر جهان در ساعت 3 بعدازظهر به وقت شرقی، انتظار می رود که حدود 900 نفر از این کارگران در خارج از Spheres، گنبدهای شیشه ای عظیمی که مقر آمازون در سیاتل لنگر انداخته اند، جمع شوند. این انصراف تا حدی توسط کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوایی سازماندهی شده است، یک سازمان کارگری با نفوذ که بارها این خرده فروش الکترونیکی را در مورد موضع آب و هوایی خود تحت فشار قرار داده است.

این گروه گفت که کارکنان برای برجسته کردن “عدم اعتماد به تصمیم گیری رهبری شرکت” خارج می شوند. آمازون اخیراً بزرگترین اخراج در تاریخ 29 ساله خود را آغاز کرده است و از پاییز گذشته 27000 شغل را در بخش محاسبات ابری، تبلیغات و خرده فروشی خود در میان چندین بخش دیگر کاهش داده است. در اول ماه مه، این شرکت به کارمندان شرکت دستور داد که حداقل سه روز در هفته از دفتر شروع به کار کنند، تا حد زیادی به ترتیبات کار از راه دور پایان دهد که برخی از کارمندان در طول همه‌گیری ویروس کرونا در آن مستقر شده بودند.

کارمندان آمازون در یک زمان نامطمئن در داخل شرکت کار را ترک می کنند. آمازون به تازگی کاهش کارمندان خود را به پایان رسانده است، و همچنان با اقتصاد خشن و کندی فروش خرده‌فروشی حساب می‌کند و کارمندان را در این آستانه قرار می‌دهد که اخراج‌های بیشتر همچنان در انتظار است.

کارمندان از رهبری آمازون خواسته بودند که دستور بازگشت به دفتر را کنار بگذارند و طوماری را خطاب به مدیرعامل، اندی جاسی و تیم S، یک گروه فشرده از مدیران ارشد تقریباً در تمام زمینه‌های کسب و کار آمازون، تنظیم کردند. کارکنان گفتند که این سیاست “بر خلاف” مواضع آمازون در مورد تنوع و گنجاندن، مسکن مقرون به صرفه، پایداری و تمرکز بر “بهترین کارفرمای زمین” است.

واکنش شدید به دستور بازگشت به دفتر به یک کانال داخلی Slack سرایت کرد و کارمندان گروهی به نام Remote Advocacy برای بیان نگرانی های خود ایجاد کردند.

CNBC قبلا گزارش داده بود که کارمندان آمازون که در طول همه‌گیری کوچ کردند یا برای یک نقش از راه دور استخدام شدند، در مورد اینکه چگونه سیاست بازگشت به دفتر بر آنها تأثیر می‌گذارد ابراز نگرانی کرده‌اند. تعداد سران آمازون در طول سه سال گذشته افزایش یافته است و کارمندان بیشتری را در خارج از مراکز کلیدی فناوری خود مانند سیاتل، نیویورک و کالیفرنیای شمالی استخدام کرد، زیرا نیروی کار پراکنده‌تری را پذیرفت.

این شرکت قبلاً گفته بود که تصمیم گیری در مورد اینکه چه ترتیبات کاری برای تیم آنها بهترین کار را انجام می دهد را به مدیران فردی واگذار می کند.

براد گلاسر، سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت که این شرکت تاکنون از نتایج تلاش برای بازگشت به دفتر خود راضی بوده است.

گلاسر افزود: “انرژی، همکاری و ارتباطات بیشتری در حال وقوع است و ما این را از بسیاری از کارمندان و مشاغلی که دفاتر ما را احاطه کرده اند شنیده ایم.” ما می دانیم که برای تطبیق بیشتر با حضور در دفتر زمان بر است و تیم های زیادی در شرکت سخت کار می کنند تا این انتقال را تا حد امکان برای کارمندان آسان کنند.

آمازون می گوید 65000 کارمند شرکتی و فناوری در منطقه Puget Sound و تقریباً 350000 کارمند شرکتی و فناوری در سراسر جهان دارد.

کارمندان همچنین از این خروج استفاده می کنند تا توجه را به این نگرانی جلب کنند که آمازون به تعهدات آب و هوایی خود عمل نمی کند. آنها به جدیدترین گزارش پایداری آمازون اشاره کردند که نشان داد انتشار کربن آن در سال 2021 نسبت به سال 2019، یعنی سالی که برنامه «تعهد آب و هوا» خود را رونمایی کرد، 40 درصد افزایش یافت. کارکنان همچنین گزارشی را در سال گذشته توسط Reveal از مرکز گزارش‌های تحقیقاتی برجسته کردند که نشان می‌داد این شرکت ردپای کربن خود را تنها با شمارش انتشار کربن محصول ناشی از استفاده از کالاهای با نام تجاری آمازون کم‌شمار می‌کند، و نه آن‌هایی را که از تولیدکنندگان می‌خرد و مستقیماً به آنها می‌فروشد. مصرف كننده.

گلاسر گفت آمازون از دستورالعمل‌های استاندارد حسابداری و گزارش‌دهی شرکتی پروتکل گازهای گلخانه‌ای در تعیین میزان انتشار 3 یا انتشارات تولید شده از زنجیره تامین یک شرکت پیروی می‌کند.

علاوه بر این، آمازون اخیرا حذف شده است یکی از اهداف آب و هوایی خود، به نام ارسال صفر، که در آن شرکت متعهد شد تا سال 2030 نیمی از تمام محموله های خود را کربن خنثی کند. آمازون گفت که بر روی تعهدات آب و هوایی گسترده تر خود تمرکز خواهد کرد، که شامل مقرراتی برای رسیدن به انتشار کربن خالص تا سال 2040 است. ، یک دهه دیرتر از تعهد اولیه خود یعنی Shipment Zero.

این گروه گفت: «هدف ما تغییر تجزیه و تحلیل هزینه/فایده آمازون در تصمیم‌گیری‌های مضر و یکجانبه است که تأثیر زیادی بر افراد رنگین پوست، زنان، افراد LGBTQ، افراد دارای معلولیت و سایر افراد آسیب‌پذیر دارد».

گلاسر گفت که آمازون همچنان به تلاش خود ادامه می دهد تا تا سال 2040 کربن خالص را به صفر برساند. او افزود که این شرکت در مسیر رسیدن به 100 درصد انرژی های تجدیدپذیر تا سال 2025 باقی می ماند.

گلاسر گفت: “در حالی که همه ما دوست داریم فردا به آنجا برسیم، برای شرکت هایی مانند ما که انرژی زیادی مصرف می کنند و دارایی های حمل و نقل، بسته بندی و ساختمان فیزیکی بسیار قابل توجهی دارند، انجام این کار به زمان نیاز دارد.”

تماشا کردن: اعتراض کارکنان آمازون به سیاست بازگشت ناگهانی به دفتر