چرا کابل Hdmi صدا ندارد؟

کابل اچ دی ام آی بیسوس Baseus Horizontal 4K HDMI CAKGQ-E01 با در نظر گرفتن استانداردهای مختلف و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، به خوبی می تواند تصاویر و ویدئوها را بدون تأخیر و با کیفیت بالایی برای شما منتقل کند. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته “رایانه آسان شما”، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. کانکتورهای کابل اوریکو دارای روکشی طلا اندود شده 24K است. این کابل کیفیت ساخت مورد قبولی دارد و رشتههای مسی در آن با روکشی از جنس پلاستیک پوشانده شدهاند. کانکتورهای این کابل اچ دی ام آی سیگنالها را سریع و بدون آنکه از کیفیت آنها بکاهد، انتقال می دهد. شاید دیده باشید که قیمت برخی از کابلهای HDMI به چند ده هزار تومان یا حتی خیلی بیشتر هم میرسد ولی آیا واقعا شما نیاز به یک کابل پر زرق و برق گران دارید تا بتوانید بهترین تجربه HD زندگی خود را به دست آورید؟ پورت VGA: این پورت دارای ۱۵ پین یا برآمدگی در ۵ ردیف است که اتصال کامپیوتر به تلویزیون را تشخیص می دهد. سپس فیش نری HDMI کابل مبدل را به ورودی HDMI تلویزیون وارد نمایید. ۳. قبل از اتصال کابل HDMI، کامپیوتر را روشن و سپس تلویزیون را روشن کنید.

اما درون کابل و کانکتورها امنیت بالایی وجود دارد که می تواندکار با این کابل ها را مطمئن تر سازد.چیپ ها و مدارهای قدرتمند استفاده شده درون این محصول، این حس اطمینان را به شما می دهد که بتوانید به خوبی و به راحتی از آن استفاده نمایید. به هر حال، در هنگام خرید مطمئن شوید که نوع کانکتور کابل را درست انتخاب کردهاید تا در استفاده از کابل دچار مشکل نشوید. شما می توانید این کابل با کیفیت را در متراژ های مختلف از سایت ما نیز خریداری نمایید. بهره مندی از کیفیت 4K نوید استاندارد بالایی از انتقال تصویر را به شما می دهد که در آن اطلاعات با کیفیت بسیار بالایی منتقل می شود و جزئیات نیز با دقت بالایی آماده پخش میکند. یونیتک این کابل را به گونه ای طراحی کرده است که از دستگاه های الکتریکی در برابر تداخلات رادیویی و الکترومغناطیسی محافظت می کند. این کانکتورها به گونه ای طراحی شده اند که نصب و جداسازی آن ها آسان است. انتقال صوت و تصویر در HDMI به صورت دیجیتالی می باشد. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

اما هنگام اتصال لپ تاپ به تلویزیون و یا هر دو دستگاهی که دارای پورت HDMI هستند، ممکن است با اختلالاتی از جمله قطع شدن صدا، مواجه شوید. با یک Uninterruptible Power Supply یا به اختصار UPS می توانید به راحتی از PS5 خود در برابر قطع ناگهانی برق محافظت کنید، در صورت قطع برق امکان آسیب جدی به کنسول وجود دارد، قطع برق می تواند منجر به از دست دادن سیو و پیشرفت بازی شود، این روزها در شهرهای بزرگ ایران قطعی برق مداوم به معظلی جدی بدل شده، آیا محافظ های ولتاژ مثل استابیلایزر می توانند جلوی آسیب به کنسول را بگیرند، استابیلایزر آسیب فیزیکی به پاور را به حداقل می رساند ولی قطعات دیگر به هیچ عنوان در امان نیستند، محافظ های مرسوم ولتاژ تنها زمانی می توانند کارایی خود را نشان دهند که شوک های ناگهانی به شبکه وارد می شود، مانند رعدوبرق یا زمانی که برق می آید، این شدت جریان در ابتدا بسیار بالاست و اینگونه محافظ ها جریان را بصورت ایمن به دیوایس ها انتقال می دهند، ولی چرا استابیلایزرها با خاصیت های خود در صورت قطع برق به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای PS5 نیستند. شما همچنین می توانید درایورهای صوتی و تصویری را در Device Manager مشاهده کنید.

همچنین در اواخر دههی 1980 و اوایل دههی 1990 میلادی، از این حالت برای گیمینگ در رایانه استفاده میشد. البته برای بهره مندی از بالاترین کیفیت این کابل بایستی، هر دو ابزار پخش رسانه و دستگاه نمایش از وضوح تصویر 3D/4K پشتیبانی کند. در مقابل برای مثال، کابلهای فیبر اپتیک HDMI با سیمهای مسی کار میکنند که باعث مقاومت بالاتر بسته به طولشان میشود. این روکش باعث میشود رشتههای مسی داخل کابل در برابر قطع شدن براثر کشیدن مقاومت داشته و آسیب کمتری به آنها وارد شود. دارای روکش کنفی بسیار مقاوم در برابر کشش و خم شدگی. می توانید از فیلم های سه بعدی و 4k HD در خانه لذت ببرید و به شما تجربه کاملا شگفت انگیز را می دهد. دو سر کابل را جابجا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با دو مدل از بهترین کابلهای HDMI با قیمت مناسب آشنا شوید. نکته مهم اینه که شما بتونید به صورت کاملا مستقل با دو نمایشگر کار کنید وگرنه این مسئله رو که الان بچه ۵ ساله هم می دونه . رویال در صورت نیاز به راهنمایی، در چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم. این یک پروتکل است که به شما امکان می دهد تا دستگاه های متصل به وسیله اچ دی ام ای را به وسیله یک ریموت HDMI کنترل کنید .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کابل hdmi 10 متری knet دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.