چرا شهرها همچنان رابطه عشق و نفرت با اسکوترهای الکترونیکی دارند؟

اسکوترهای الکترونیکی Ride-Share در پیاده روهای شهرهای بزرگ در سراسر جهان پارک شده اند. و 158 شهر ایالات متحده در حال حاضر دارای سیستم های اسکوتر الکترونیکی اشتراکی هستند.

اما برخی از شهرها، مانند نیواورلئان و لاس وگاس، ممنوعیت های شدیدی برای اشتراک گذاری اسکوترهای الکترونیکی دارند. پاریس به تازگی به ممنوعیت اسکوترهای الکترونیکی رای داد. سایرین، مانند سانفرانسیسکو، کار را برای شرکت‌های اشتراک‌گذاری اسکوترهای الکترونیکی چالش برانگیز کرده‌اند که منجر به پرنده، یکی از بزرگترین شرکت های این صنعت، شهر را ترک کرد. در یک بازه زمانی دو ماهه در تابستان گذشته، بیش از 12000 مورد استناد برای اسکوترهای نادرست پارک شده وجود داشت که منجر به پرداخت 385000 دلار جریمه توسط برد شد.

شین تورچیانا، مدیرعامل Bird گفت: “ما در حدود 400 شهر فعالیت می کنیم و آنها بالاترین نرخ جریمه را در بین شهرهایی که در آن فعالیت می کنیم، داشتند. و آنها جزو 1 درصد شهرهای برتر سرقت وسایل نقلیه بودند.”

شهرهای دیگر مانند واشنگتن دی سی، گزینه اشتراک گذاری اسکوتر الکترونیکی را به عنوان یک افزودنی ارزشمند برای زیرساخت های حمل و نقل خود می بینند. این منطقه حتی اخیراً تعداد اسکوترهای مجاز در شهر را تا پایان سال افزایش داده است – تا 20000.

اورت لات، مدیر بخش حمل و نقل منطقه، گفت: “این برنامه ای است که تنوع زیادی را ارائه می دهد و گزینه های تحرک اضافی را در سراسر منطقه ارائه می دهد.” “این با تعهد به ارائه برابری، پایداری و همچنین مطمئناً اطمینان از ایمنی در ذهن طراحی شده است.”

شرکت هایی مانند Bird، Lime و Spin برای دستیابی به سودآوری تلاش کرده اند و برخی از آنها با بحث و مجادله و آسیب مواجه شده اند.

Bird در نوامبر سال 2021 از طریق SPAC عمومی شد و از آن زمان تاکنون سهام آن حدود 98٪ کاهش یافته است. با وجود این، Torchiana نسبت به آینده امیدوار است و می گوید که این شرکت در جهت سودآوری کار می کند.

او گفت: “فکر می‌کنم امسال شاهد پیشرفت‌های زیادی خواهیم بود. ما فقط راهنمایی کردیم که جریان نقدی آزاد برای سال 2023 مثبت باشیم.”

برای آموزش بیشتر ویدیو را تماشا کنید. ر.