چت ربات Slack GPT AI می تواند یادداشت برداری کند، پیام ها را خلاصه کند و موارد دیگر

لوگوی Slack در مانیتور پست تجاری در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، 20 ژوئن 2019 در شهر نیویورک نمایش داده می شود.

درو انگرر | گتی ایماژ

فناوری Buzzy chatbot به روشی جدید به Slack می آید: Slack GPT، ابزاری درون برنامه ای که به کاربران امکان می دهد آهنگ پیام را کوتاه و تنظیم کنند، پیام های از دست رفته را در کانال ها خلاصه کنند، در نوشتن کمک کنند، در تماس ها یا “huddles” یادداشت برداری کنند و بیشتر.

به عنوان مثال، ممکن است از ربات چت بخواهید که همه آنچه را که در تماس گروهی Slack گفته شد، یادداشت کند. Slack GPT همچنین می‌تواند ده‌ها پیامی را که در یک گروه چت خاص در زمانی که خارج از دفتر بودید از دست داده‌اید، خلاصه کند.

نیروی فروشکه صاحب اپلیکیشن پیام رسان محل کار است، این خبر را پنجشنبه اعلام کرد.

علی رایل، معاون ارشد محصولات اسلک، به CNBC گفت که تخمین می‌زند که ابزارهای چت ربات هوش مصنوعی در سال آینده عرضه خواهند شد، اما از ارائه جزئیات بیشتر در مورد جدول زمانی عرضه ویژگی‌ها خودداری کرد.

صادقانه بگویم، ما تعداد زیادی علاقه دیده‌ایم… ما اطلاعات زیادی داریم [that] ما در اینجا یک مزیت منحصر به فرد داریم.» ریل به CNBC گفت: «تمام پیام‌هایی که شرکت شما در تمام کانال‌های شما ارسال کرده است – این ارزشمند است… چگونه می‌توانیم هوش مصنوعی مولد را انتخاب کنیم و آن را برای یک شرکت ارزشمندتر کنیم؟»

رایل افزود: “ما علاقه مندیم وارد این قلمرو شویم، اما بازار نیز بدون توجه به آن ما را به آنجا می کشاند.”

این خبر پس از تصمیم Salesforce در ماه مارس مبنی بر سبز شدن دو چت ربات ChatGPT و Anthropic’s Claude به عنوان برنامه های خارجی برای استفاده در Slack منتشر شد، اما ظرفیت آنها در مقایسه با ویژگی های بومی اعلام شده در روز پنجشنبه محدود است.

Salesforce همچنین ویژگی های بدون کد را اعلام کرد که از تابستان امسال به حرفه ای ها ارائه می دهد. اینها شامل ابزارهایی برای کارکنان خدمات مشتری، مانند پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به مشتریان و خلاصه موارد می شود. ابزارهایی برای توسعه دهندگان و کارکنان فناوری اطلاعات، مانند خودکارسازی مدیریت حادثه برای تعیین علت اصلی یک مشکل؛ و ابزارهایی برای بازاریابان، مانند تولید خودکار کپی و تصاویر کمپین.

ریل گفت که چت ها و اطلاعات مشتریان ذخیره نمی شود یا به عنوان داده های آموزشی برای ابزارهای هوش مصنوعی استفاده نمی شود.

“[We don’t want to] فقط چیزی را بیرون بیاورید و بگویید: “بله، AI گاهی اوقات توهم می‌زند، متاسفم.” “ریل گفت.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.