پیاده رو با پشتیبانی Alphabet شرط بندی می کند تا مشتریان مصرف انرژی را کاهش دهند

در حالی که خاموشی های روبرو کالیفرنیا را آزار می دهد ، یک شرکت امیدوار است که با 100 میلیون دلار سرمایه گذاری جدید بتواند چراغ ها را روشن نگه دارد – با پرداخت هزینه برای خاموش کردن چراغ به مشتریان.

روز دوشنبه OhmConnect گفت كه 100 میلیون دلار از شركتهای زیرساخت پیاده رو پیاده رو با حمایت Alphabet برای ساخت بزرگترین نیروگاه برق توزیع شده در شمال آمریكا دریافت كرده است. SIP مستقیماً 20 میلیون دلار در OhmConnect سرمایه گذاری كرد و 80 میلیون دلار دیگر برای ساخت یك نیروگاه برق مجازی ، معروف به “Resi-Station” بود.

OhmConnect مستقر در کالیفرنیا که در سال 2014 تاسیس شده است ، با آفلاین کردن انرژی به عنوان یک منبع تغذیه در زمان اوج تقاضا عمل می کند. وقتی شبکه شلوغ می شود ، شرکت هشدارهایی را به مشتریان می فرستد و از آنها می خواهد برای مثال با خاموش کردن کولر گازی یا توقف خشک کن ، میزان استفاده را کاهش دهند.

حتی اگر OhmConnect نیروگاهی تولید نمی کند ، به عنوان یک نیروگاه تعیین شده است ، به این معنی که بابت انرژی تأمین شده توسط کاربران کم مصرف ، هزینه می شود. سپس این شرکت با پیگیری میزان استفاده از طریق دستگاه های هوشمند داخلی ، بخشی از پس انداز را به مشتریان خود منتقل می کند. مدیر عامل شرکت Cisco DeVries گفت که مبلغ پرداختی به هر مشتری به عوامل مختلفی از جمله قیمت فعلی برق بستگی دارد. امسال این شرکت قصد دارد به مشتریان خود حدود 4 میلیون دلار پرداخت کند.

OhmConnect با ده ها فروشنده فن آوری خانه های هوشمند از جمله Google Nest کار می کند ، مشارکتی که قبل از سرمایه گذاری اخیر است.

این شرکت همچنین در حال تولید شبکه سبزتر است زیرا در اوج تقاضا نیروگاههایی که رمپ می کنند – معروف به نیروگاههای پیکر – به طور معمول از گاز یا روغن نیرو می گیرند ، زیرا برخلاف خورشیدی یا بادی ، بنا به میل خود می توانند افزایش یابند.

اگر OhmConnect یک نیروگاه فیزیکی بود ، می توانست برای تأمین مالی به بازارهای سرمایه مراجعه کند ، اما شبکه توزیع شده آن از هزاران مشتری در سراسر ایالت روی حیله و تزویر ثابت شد ، جایی که SIP وارد آن می شود.

DeVries به CNBC گفت: “آنها در واقع بودجه ما را برای ساخت این نیروگاه جدید به گونه ای كه فیزیكی باشد تأمین می كنند.” “نه تنها این است [building the next-generation of the grid] برای روشن نگه داشتن چراغ ضروری است ، همچنین برای کربن زدایی نیز ضروری است. اگر ما می خواهیم بیشتر و بیشتر به انرژی های تجدیدپذیر در شبکه برویم ، باید بتوانیم تقاضا را در زمان واقعی جبران کنیم. “

بیشتر بودجه برای رشد پایگاه کاربری OhmConnect هزینه خواهد شد. این شرکت در حال حاضر حدود 150،000 مشتری فعال در کالیفرنیا دارد و از طریق Resi-Station انتظار می رود که حدود 750،000 مشتری دیگر اضافه کند.

برای SIP ، تعهدات مالی اولین معامله اصلی برای سیستم عامل Resilia آن است که معطوف به ساخت دو طرفه ، تعاملی و توزیع سیستم های الکتریکی است.

“با استفاده از این نیروگاه پاک توزیع شده … ما در حال بررسی مجدد ساختار شبکه های برق مدرن هستیم که به آنها امکان می دهد بیشتر شبیه یک سمفونی باشند تا یک انفرادی – توالی سیستم های انرژی گیر و انرژی دهنده که با یکدیگر ارتباط برقرار و همکاری می کنند برای برق رسانی ایمن ، ارزان و کارآمد “، جاناتان وینر ، مدیر عامل شرکت SIP ، در بیانیه ای گفت.

SIP مستقل از آزمایشگاه های پیاده رو با پشتیبانی Alphabet است.

سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری SIP در این شرکت مستقیماً منجر به دور تأمین اعتبار سری C OhmConnect می شود. از حامیان قبلی می توان به ترتیب شرکت های سرمایه گذاری Floodgate و City Light Capital مستقر در سیلیکون ولی و نیویورک و همچنین Radicle Impact تام استایر اشاره کرد.

گسترش OhmConnect در حالی انجام می شود که کالیفرنیا در تلاش است تا راه حل هایی برای شبکه قدیمی خود پیدا کند. شرکت های خورشیدی از جمله نصب کننده پشت بام Sunrun نیز نیروگاه های برق مجازی را اعلام کرده اند ، در حالی که شبکه های کوچک نیز به عنوان راهی برای اطمینان از انعطاف پذیری شبکه ظاهر می شوند.

“ما به دموکراتیک کردن دسترسی به انرژی پاک کمک می کنیم. … 40٪ مشتریان ما درآمد کم و متوسطی دارند و ما اغلب اولین دستگاه هوشمندی را که داشته ایم و اولین مزیت ملموس آن را از انرژی پاک که آنها داشته اند. “

OhmConnect همچنین در استرالیا و کانادا فعالیت دارد و قصد دارد در سال 2021 به تگزاس گسترش یابد.