پل تودور جونز می‌گوید که فدرال رزرو با افزایش نرخ‌ها، سهام‌ها را به پایان رسانده است تا سال را بالاتر از اینجا به پایان برساند

پل تودور جونز می‌گوید که فدرال رزرو با افزایش نرخ‌ها، سهام‌ها را به پایان رسانده است تا سال را بالاتر از اینجا به پایان برساند

پل تودور جونز، مدیر صندوق تامینی میلیاردر معتقد است که فدرال رزرو در مبارزه با تورم، افزایش نرخ بهره را به پایان رسانده است و بازار سهام ممکن است در سال جاری رشد بیشتری داشته باشد.

جونز روز دوشنبه در برنامه CNBC با عنوان Squawk Box در مورد کمپین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو گفت: “من قطعا فکر می کنم آنها تمام شده اند.” آنها احتمالاً اکنون می توانند اعلام پیروزی کنند، زیرا اگر به CPI نگاه کنید، 12 ماه متوالی کاهش یافته است… این هرگز در تاریخ اتفاق نیفتاده است.

اخبار مربوط به سرمایه گذاری

پل تودور جونز می گوید هوش مصنوعی جرقه

CNBC Pro

بانک مرکزی از مارس 2022 تا کنون 10 بار نرخ بهره را افزایش داده است و نرخ وجوه فدرال را به محدوده هدف 5 تا 5.25 درصد رسانده است، که بالاترین میزان از اوت 2007 است. 2022. این گیج در آوریل به 4.9 درصد کاهش یافت.

این سرمایه‌گذار قدیمی گفت که وضعیت بازار در حال حاضر شبیه به اواسط سال 2006 قبل از بحران مالی جهانی است، جایی که پس از توقف سیاست‌های پولی سفت‌تر توسط فدرال رزرو، سهام برای بیش از یک سال افزایش یافت.

جونز گفت: «قیمت سهام… من فکر می‌کنم که امسال به افزایش خود ادامه خواهد داد. من به شدت خوش‌بین نیستم زیرا فکر می‌کنم این کار کند خواهد بود.

پل تودور جونز در حال سخنرانی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، 21 ژانویه 2020.

آدام گالیکا | CNBC

در کوتاه مدت، سرمایه گذار گفت که به دلیل مبارزه برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده، سوء هاضمه وجود خواهد داشت و او کاهش نوسانات سیاسی را خواهد خرید.

جونز پس از پیش بینی سقوط بازار سهام در سال 1987 و سود بردن از آن، به شهرت رسید. او همچنین رئیس سازمان غیرانتفاعی Just Capital است که شرکت‌های دولتی ایالات متحده را بر اساس معیارهای اجتماعی و محیطی رتبه‌بندی می‌کند.

او معتقد است که مقدار زیادی پودر خشک وجود دارد که پس از یک دوره به خصوص کسل کننده برای فعالیت های معاملاتی آماده کار است.

جونز گفت: «ما هیچ عرضه اولیه، تقویم، ثانویه نداریم، ارزش گذاری ها روی 19 است، اما هیچ کس عجله ای برای ارائه به این وضوح ندارد، چیزی در داخل بازار سهام در حال وقوع است. “از نقطه نظر جریان، این سازنده است.”