وارن بافت می گوید که مدیران برکشایر از کاهش رشد اقتصادی غافلگیر شدند و درآمدها کاهش یافت

وارن بافت درآمدهای عملیاتی برکشایر را با افزایش 130 میلیارد دلاری پول نقد تقسیم می کند

اوماها، نب – وارن بافت لحن بدبینانه ای در این مورد داشت برکشایر هاتاویبی‌شمار کسب‌وکار در روز شنبه، گفت که او انتظار کاهش درآمد را در سایه رکود اقتصادی دارد.

«اوراکل اوماها» به ده‌ها هزار سهامدار در Berkshire 2023 گفت: «در اقتصاد عمومی، بازخوردی که ما دریافت می‌کنیم این است که، من می‌توانم بگویم، شاید اکثر کسب‌وکارهای ما در سال جاری درآمد کمتری نسبت به سال گذشته گزارش کنند. نشست سالانه.

برکشایر علیرغم یک محیط کلان چالش برانگیز با جهش 12.6 درصدی درآمد عملیاتی در سه ماهه اول، تاکنون عملکرد خوبی داشته است. عملکرد قوی ناشی از جهش در تجارت بیمه این مجموعه بود. درآمد کلی نیز تا حدی به لطف افزایش سبد سهام خود، به رهبری آن، به شدت افزایش یافت سیب. کسب‌وکار راه‌آهن برکشایر، BNSF، همراه با شرکت انرژی آن شاهد کاهش درآمدهای سالانه در سه ماهه گذشته بودند.

نماد سرمایه‌گذاری 92 ساله معتقد است که برخی از مدیران او در شرکت‌های تابعه برکشایر با تغییر سریع رفتار مصرف‌کننده غافلگیر شده‌اند، زیرا همه‌گیری کووید-19 را پشت سر گذاشته‌اند. این امر آنها را به برآورد بیش از حد تقاضا برای محصولات خاص سوق داد و اکنون برای رهایی از موجودی اضافی به فروش نیاز دارند.

بافت گفت: “این شرایط متفاوت از شش ماه پیش است. و تعدادی از مدیران ما شگفت زده شدند.” “برخی از آنها موجودی بیش از حد سفارش داده بودند، و سپس ناگهان تحویل داده شد، و مردم در همان ذهنیت قبلی نبودند.”

اقتصاد ایالات متحده با یک سری افزایش نرخ های تهاجمی دست و پنجه نرم می کند، که تا حدی باعث ورشکستگی سه بانک در مدت تنها چند هفته به دلیل عدم تطابق دارایی ها و بدهی ها شد. فدرال رزرو به تازگی دهمین افزایش نرخ بهره خود را از سال 2022 تصویب کرد و نرخ وجوه فدرال را به محدوده هدف 5 تا 5.25 درصد رساند که بالاترین میزان از اوت 2007 بود.

بافت گفت: «در جنگ جهانی دوم افراطی‌تر بود، اما این بار افراطی بود.