هلدینگ PDD چین، مادر Temu، دفتر مرکزی خود را به ایرلند منتقل می کند

PDD Holdings، شرکت مادر Temu و Pinduoduo، دفتر مرکزی خود را از چین به دوبلین، ایرلند منتقل کرده است. این حرکت بر برنامه‌های توسعه بین‌المللی PDD با Temu، برنامه خرید ایالات متحده، تأکید می‌کند.

جاکوب پورزیکی | نورعکس | گتی ایماژ

هلدینگ PDDشرکت مادر سایت‌های تجارت الکترونیک Temu و Pinduoduo، دفتر مرکزی خود را از چین به ایرلند منتقل کرد و بر تلاش بین‌المللی غول فناوری چین تأکید کرد.

این شرکت در فهرست ایالات متحده در پرونده اخیر خود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پایتخت ایرلند دوبلین را به عنوان “دفاتر اجرایی اصلی” خود یاد کرد. قبلاً شانگهای را به عنوان دفتر اصلی خود درج کرده بود. سمافور ابتدا متوجه این تغییر شد.

هنگامی که CNBC با او تماس گرفت، نماینده ای برای PDD برای اظهار نظر در مورد دلیل تغییر در دسترس نبود.

PDD Holdings به عنوان شرکت Pinduoduo، شرکت تجارت الکترونیک تخفیف در چین، شروع به کار کرد. این شرکت امسال نام تجاری خود را به PDD Holdings تغییر داد و یک شرکت مادر برای Pinduoduo و Temu، تلاش‌های تجارت الکترونیک بین‌المللی خود ایجاد کرد.

حرکت به ایرلند شاید نشان دهنده تلاش PDD برای تقویت حضور بین المللی خود باشد. Temu بی سر و صدا سال گذشته راه اندازی شد. این شرکت در تلاش است موفقیتی را که برند مد سریع چینی شین پیدا کرده است تکرار کند و همچنین به طور بالقوه امثال آمازون را با طیف گسترده ای از محصولات ارزان خود به چالش بکشد.

PDD یک فشار بازاریابی بزرگ با Temu در ایالات متحده انجام داده است و حتی یک مکان تبلیغاتی در Super Bowl امسال خریداری کرده است که اغلب میلیون ها دلار قیمت دارد.

طبق گفته Apptopia، برنامه Temu از زمان راه اندازی آن در سپتامبر 2022 بیش از 50 میلیون بار نصب شده است. حدود سه سال طول کشید تا شین از این مرز عبور کند.

به گفته شرکت تحقیقات بازار YipitData، ارزش ناخالص کالا، که کل مبلغ معامله شده در پلتفرم Temu است، از 3 میلیون دلار در سپتامبر به 387 میلیون دلار در ماه مارس افزایش یافت.

ایرلند به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا و نرخ پایین مالیات شرکتی 12.5 درصد، مکان محبوبی برای راه اندازی شرکت های فناوری خارجی است. متا و سیب در میان تعدادی از غول‌های فناوری ایالات متحده با مقر اروپایی در ایرلند قرار دارند.