هرتز در حال تبدیل شدن به برق است و پیامدهای بزرگی برای خودروهای برقی و بازار خودرو دارد

خودروهای الکتریکی تسلا مدل 3 در محله هرتز.

هرتز

مصرف کنندگان ممکن است در مورد اینکه آیا هنوز زمان خرید خودروهای برقی فرا رسیده است، اما غول اجاره خودرو هلدینگ جهانی هرتز جهش را انجام داده است.

پس از گزارش سود اخیر، بازارها سهام هرتز مستقر در استرو، فلوریدا را تقویت کردند، زیرا درآمد سه ماهه اول به 2 میلیارد دلار رسید و سود هر سهم 39 سنت پیش بینی های 21 سنت برای هر سهم را شکست داد. اما پشت این اعداد کوتاه مدت، سازگاری بلندمدت شرکت با تغییرات بزرگ در حمل و نقل، گردشگری و انرژی است: هرتز برق می‌رود.

این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2024 25 درصد از ناوگان 500000 خودروی خود را برقی کند، در حالی که اکنون 10 درصد افزایش یافته است، زیرا خریدهای تحت معاملات خود را برای خرید 330000 خودرو از تسلا، ستاره قطبی، و جنرال موتورز. این قراردادها سال گذشته و پس از اینکه اولین تسلای هرتز در سال 2021 وارد جاده شد و آزمایش‌های مربوط به خودروهای برقی اجاره‌ای در دهه گذشته گسترش یافت، آغاز شد. استفان شر، مدیر عامل هرتز، در تماس با درآمد این شرکت گفت: خودروهای جنرال موتورز در حال حاضر به تعداد وارد شده اند.

“در پایان [March]شر گفت، ما حدود 50000 وسیله نقلیه الکتریکی در ناوگان خود داشتیم که تقریباً 10٪ از کل خودروها را تشکیل می دهد.

کاهش قیمت‌های اخیر در بازار، زیرا تسلا جنگی را برای سهم بازار در یک اقتصاد نرم‌تر آغاز کرد – اگرچه اخیراً قیمت‌ها را افزایش داد – به شرکت خودروهای اجاره‌ای در خرید ولگردی و قانونی کمک کرده است.

من فکر می‌کنم کاهش قیمت خودروهای برقی پیشنهادی دلگرم‌کننده برای ما است، زیرا اگر 10 درصد به 25 درصد بروم و از آنجا بالاتر می‌روم، بدیهی است که با قیمت پایین‌تر، خوشحال‌تر و خریدار بهتری هستم. Scherr گفت: “نقطه قیمت از نه.”

او گفت که این شرکت نزدیک به 2 میلیون اجاره خودروی برقی را در سال 2023 پیش بینی می کند که تقریباً 5 برابر تعداد سال گذشته است.

مدیر عامل هرتز، استفان شر، در مورد سفر تابستانی و استراتژی EV صحبت می کند

به گفته یان زافینو، تحلیلگر Oppenheimer & Co.

برای شرکت خودروهای اجاره‌ای، هزینه استهلاک خودروهای الکتریکی کمتر از خودروهای موتور احتراق داخلی است، زیرا هرتز خودروهای الکتریکی را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارد، و تا حدودی به این دلیل که کارکرد آنها ارزان‌تر است و برنامه‌های اشتراک‌گذاری سواری را لنگر می‌اندازد، حوزه دیگری که هرتز خودروها را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارد. شرکت‌های اجاره‌ای مانند هرتز و رقیبش گروه بودجه Avis زافینو گفت، آنها را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید و حداقل در حال حاضر، برای بسیاری از خودروهای برقی قیمت بالاتری در نظر بگیرید، اگرچه سخنگوی هرتز از تایید میانگین قیمت خودروهای برقی یا خودروهای بنزینی خودداری کرد.

قرارداد اوبر، بازار اشتراک سواری به شرکت‌های خودرو اجاره‌ای سود می‌رساند

محبوبیت رانندگانی که در هفته یا ماه آنها را اجاره می‌کنند، به شرکت‌های اجاره‌دهنده اجازه می‌دهد تا در هزینه‌های معمولی مانند تمیز کردن و کاهش هزینه‌های بازاریابی صرفه‌جویی کنند، اگرچه کریس ورونکا، تحلیلگر دویچه بانک، خاطرنشان می‌کند که رانندگان اجاره‌نشین نرخ روزانه کمتری نسبت به سایر مشتریان پرداخت می‌کنند.

Zaffino گفت: یک وسیله نقلیه سنتی هر ماه 1.25 درصد از ارزش خود را از دست می دهد، در حالی که خودروهای برقی حدود 0.85 درصد تا 1 درصد از ارزش خود را از دست می دهند. او گفت که در 200000 تا 300000 خودرویی که شرکت در هر سال می فروشد ضرب کنید و پس انداز قابل توجهی است.

زافینو گفت: «هرچه وسایل نقلیه ارزش خود را حفظ کنند، هزینه نگهداری آنها کمتر است.

او گفت که این به هرتز، که مالک برندهای Dollar و Thrifty نیز است، کمک می‌کند تا خودروها را بیشتر نگه دارد و کمتر از آن‌ها خرید کند.

هرتز همچنین به تحلیلگران گفته است که بازار رو به رشد اشتراک وسایل نقلیه برقی می‌تواند مانعی در برابر اوج سنتی سه ماهه به تجربه در تجارت اوقات فراغت باشد.

از آنجایی که کووید معیارهای اجاره هرتز را نزدیک به 50 درصد کاهش داد، کسب و کار اشتراک سواری به دنبال بهبودی از رکود ایجاد شده توسط کووید خود بود. بنابراین بازیکنان دوست دارند اوبر و لیفت آماده بودند تا با شرکت‌های اجاره خودرو مانند هرتز و آویس معامله کنند.

قرارداد هرتز با اوبر به رانندگان این امکان را می دهد که خودروهای برقی را با حداقل 285 دلار در هفته برای یک خودروی جنرال موتورز مانند Chevy Bolt EUV اجاره کنند، که برای تسلا مدل 3 و بالاتر برای یک شاسی بلند مدل Y به 334 دلار افزایش می یابد.

آلیکس آنفانگ، سخنگوی اوبر، گفت: مزایای استفاده از خودروی الکتریکی با 1 دلار اعتبار در هر سواری به راننده برای استفاده از خودروی الکتریکی آغاز می‌شود. رانندگان در مصرف بنزین و استهلاک نیز صرفه جویی می کنند. علاوه بر این، راننده واجد شرایط دریافت کرایه‌های با قیمت‌های بالاتر تحت سرویس Uber Comfort Electric این شرکت است، که بین طرح Uber Comfort سطح متوسط، که بر وسایل نقلیه جدیدتر یا لوکس‌تر تمرکز دارد و سرویس گران‌تر Uber Black است. او گفت که هزینه های اجاره بیمه تجاری راننده را نیز پوشش می دهد.

Anfang در یک ایمیل گفت: “ما یک داستان الکتریکی عالی برای گفتن داریم – در واقع چند مورد”. ما در حال راه اندازی برخی از رویدادهای آموزش راننده هستیم تا به ماموریت خود برای ورود آنها به خودروهای برقی کمک کنیم.”

یک شارژر اختصاصی Uber در ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی BP Pulse در مرکز لندن، بریتانیا، در روز دوشنبه، 11 آوریل 2022.

بلومبرگ | بلومبرگ | گتی ایماژ

هرتز می‌گوید راننده‌ای که به‌جای یک خودروی هرتز گازسوز اجاره می‌کند، در مجموع 10 تا 15 درصد بیشتر درآمد کسب می‌کند و 50000 راننده اوبر یک خودروی الکتریکی را از طریق هرتز کرایه کرده‌اند و بیش از 260 میلیون مایل رانندگی کرده‌اند. اوبر می‌گوید 4.1 درصد از مایل‌های ایالات متحده طی شده توسط خودروهای الکتریکی انجام می‌شود که هشت برابر بیشتر از جمعیت عمومی است.

تریسی لین یانگ، که هفت سال برای Uber در مترو آتلانتا رانندگی کرده است، از این پشتیبانی پشتیبانی می‌کند. او هفته‌ای 340 دلار برای تسلای خود می‌پردازد و می‌گوید که می‌تواند 1800 دلار برای رانندگی در تعطیلات آخر هفته شلوغ بپردازد، تا حدی به لطف مشوق‌های EV و کنجکاوی سوارانی که درخواست تسلا می‌کنند، زیرا هرگز سوار خودروی الکتریکی نشده‌اند. او گفت که مشوق ها به تنهایی تقریباً هزینه ماشین را می پردازند.

پاداش: هزینه شارژ او 120 دلار در هفته کمتر از زمانی است که بنزینش را انجام می داد، تعمیر و نگهداری ماهانه در آن گنجانده شده است، و او در حال صرفه جویی در خودروی خود است که در عرض دو سال 95000 مایل را طی کرده بود و به عنوان یک راننده و فروشنده املاک و مستغلات کار می کرد.

یانگ می‌گوید: «وقتی آن‌ها راحتی می‌خواهند، سوار تسلا می‌شوند. «بسیاری از مردم می خواهند سوار تسلا شوند [so] آنها می توانند آن را تجربه کنند.”

سفر کاری نیمی از اجاره هرتز است و برقی می شود

زافینو گفت که این شرکت همچنین از فشار برای مدیریت شرکتی متمرکز بر محیط زیست سود می برد. او گفت که هرتز تقریباً نیمی از اجاره خود را از مسافران تجاری دریافت می کند و بسیاری از شرکت ها به عنوان بخشی از برنامه های گسترده تر برای کاهش ردپای کربن خود به اجاره خودروهای برقی روی آورده اند.

این شرکت گفت که هرتز مشوق هایی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد تا نگرانی ها در مورد برد خودروهای برقی و امکانات کمیاب شارژ را کاهش دهند و آنها را تشویق کنند تا خودروهای جدید را امتحان کنند.

هرتز که با BPپالس برای ساخت زیرساخت شارژ EV در مکان‌های هرتز در شهرهای بزرگ ایالات متحده برای خدمت به مشتریان و عموم مردم، در صورتی که وسایل نقلیه حداقل 70 درصد شارژ شده برگردانده شوند، هزینه شارژ مجدد از مشتریان دریافت نمی‌کند و این شرکت پیشنهاد می‌کند گزینه ای که در آن می توان خودروی برقی را با هزینه کمتر از 10 درصد ظرفیت با هزینه 35 دلاری بازگرداند. همچنین 30 درصد تخفیف در اجاره‌های پیش‌پرداخت EV مه ارائه می‌کند و از اوایل اوج سفر تابستانی برای ترویج انتقال خود استفاده می‌کند.

شر در تماس اخیر با تحلیلگران گفت: “من فکر می کنم پذیرش به نوعی ادامه خواهد یافت.”

او به الزاماتی در راه در شهرهای سراسر ایالات متحده اشاره کرد که شبکه‌های Uber و Lyft را ملزم می‌کند تا «در آینده‌ای نه چندان دور» – پنج تا هفت سال آینده – کاملاً الکتریکی باشند. او گفت: “من به شما می گویم که فکر می کنم هرتز و ناوگان برقی ما مقرون به صرفه ترین نقطه ورود رانندگان برای سوار شدن به آن وسایل نقلیه الکتریکی و استفاده از آنها است.” و نیازی به گفتن نیست، من خوشحالم که ما تعداد بیشتری از این خودروهای برقی را با نرخ های جذاب اجاره می دهیم، اما شاید مهمتر از همه، با حاشیه های جذاب از نظر آنچه می بینیم اتفاق می افتد.