نگاهی انحصاری به داخل ساختمان پایدار با کربن پایین

از هفته آینده، اولین کارمند از 8000 کارمند آمازون شروع به نقل مکان به یکی از دو برج جدید 22 طبقه در آرلینگتون، ویرجینیا خواهند کرد. انتظار می رود که انتقال تا پایان تابستان تکمیل شود. HQ2 آمازون که به طور رسمی پارک متروپولیتن نامیده می شود، دارای ویژگی های بسیاری است که به هدف این شرکت برای رسیدن به انتشار خالص صفر کربن در تمام عملیات ها تا سال 2040 کمک می کند.

این ساختمان ها بدون انتشار کربن عملیاتی کار خواهند کرد و 100٪ انرژی تجدیدپذیر از یک مزرعه خورشیدی در مجاورت تامین خواهند شد.

کارا هرست، معاون بخش پایداری آمازون در سرتاسر جهان، گفت: «ما سوخت‌های فسیلی را از این ساختمان حذف کردیم، که برای بسیاری از پیشرفت‌ها، به ویژه در این اندازه، بسیار بزرگ و جدید است.

فضای 2.1 میلیون فوت مربعی شامل برخی از جدیدترین فناوری انرژی پاک و ویژگی های پایداری است. یک اتاق اجتماع بزرگ دارای یک سقف چوبی انبوه است که از تخته های چند لایه 70 فوتی از مواد پایدار ساخته شده است. کف از بتن ساخته شده از Carbon Cure، یک شرکت سیمان تمیز است که توسط صندوق تعهد آب و هوا آمازون تامین مالی می شود.

یک اتاق جلسه در HQ2 آمازون

دیانا اولیک | CNBC

3000 شیشه رنگی برای خنک‌سازی و چراغ‌های قرمز/سبز در کنار پنجره‌ها وجود دارد که به کارگران می‌گوید زمان مناسبی برای باز کردن آن پنجره‌ها چه زمانی است. این ساختمان همچنین از فناوری خنک کننده ویژه ای استفاده می کند که به صرفه جویی در حدود 7 و نیم میلیون گالن آب در سال کمک می کند. این مقدار بیشتر از آب مورد نیاز برای پر کردن استخر انعکاسی یادبود لینکلن است.

سیستم های گرمایش و سرمایش بر اساس نیاز کار می کنند، به این معنی که تهویه و دما بسته به اشغال تغییر می کند. همچنین سیستم‌های اندازه‌گیری انرژی پیشرفته در ساختمان وجود دارد تا به ارزیابی پیشرفت‌های آتی با اشغال ساختمان و استفاده تیم‌ها از فضا کمک کند.

“من فکر می کنم برای شرکتی مانند آمازون بسیار مهم است که رهبری و پایداری خود را نشان دهد و در آنجا صحبت کند تا در مورد جایی که در حال آزمایش و آزمایش چیزها هستیم صحبت کند، همچنین سیگنال های تقاضا را به بازار ارسال کند که اینها محصولات و خدماتی هستند که ما می خواهیم. هرست گفت. ما می‌خواهیم نوآوری در مصالح ساختمانی را ببینیم. ما می‌خواهیم نوآوری را در تجهیزات ساختمانی ببینیم. ما می‌خواهیم آن را در نحوه ترکیب کردن آن ببینیم و می‌خواهیم که در مقیاس، یکی برای برابری هزینه، بلکه برای در دسترس بودن برای همه.”

هرست نمی‌گوید ویژگی‌های پایداری چقدر هزینه توسعه را افزایش داده است. مقامات آمازون فقط گفتند که برخی از چیزها مانند بتن کم کربن، خنثی هستند.

مقامات گفتند: “گزینه های دیگر در مورد ارزش بلندمدت مانند اقدامات حفاظت از آب ما بود. پایداری همچنین فراتر از تصمیمات صرفه جویی در هزینه آب و برق است.”

توسعه با مشورت جدی با جامعه اطراف طراحی شده است. پارک سگ ها و مرکز نگهداری از کودکان در این مجموعه به روی ساکنان اطراف باز است. همچنین یک باغ سبزی روی پشت بام در برج جدید که اکنون در حال افتتاح است وجود دارد که برای کارمندان نیست — غذای تولید شده به جای آن از طریق غیرانتفاعی در بین سازمان های محلی توزیع می شود.

با این حال، هنوز امکانات زیادی برای 8000 کارمند وجود دارد که هرست می گوید حداقل سه روز در هفته در دفتر خواهند بود.

هرست گفت: “ما هنوز به تمام اهداف استخدامی که تعیین کرده ایم متعهد هستیم. بنابراین به این مسیر ادامه خواهیم داد اما واقعاً در دهه آینده.”

در مورد فاز دوم دفاتر HQ2 که اخیراً به تعویق افتاد، هرست چارچوب زمانی ارائه نکرد اما گفت آمازون در مرحله پیش ساخت است و همچنان به آن متعهد است.