نحوه صرفه جویی در پول نقد، کاهش هزینه ها به عنوان صاحب کسب و کار در شرایط رکود

دمیرکودیک | E+ | گتی ایماژ

با چرخیدن بادهای رکودی، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از قبل کاهش داده اند، اما ممکن است برای عبور از طوفان اقتصادی که در حال وقوع است به اصلاح بیشتری نیاز باشد.

دفتر تحلیل اقتصادی در روز پنجشنبه گزارش داد که رشد اقتصادی ایالات متحده در سه ماهه دوم 0.9 درصد کاهش یافته است که دومین سه ماهه متوالی منفی تولید ناخالص داخلی است. این امر ترس از ورود اقتصاد را به رکود افزایش می دهد، اگرچه از نظر فنی یک تعریف پذیرفته شده برای آن تغییر در چرخه اقتصادی نیست. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت که فکر نمی کند اقتصاد در رکود باشد.

برخی از کسب‌وکارهای کوچک بر اساس سیگنال‌های کاهش سرعت در حال حاضر عقب‌نشینی کرده‌اند. گزارشی که روز پنجشنبه توسط پلتفرم اتوماسیون مالی Ramp منتشر شد، نشان داد که هزینه‌های کسب‌وکارهای کوچک برای الکترونیک بین ماه‌های می تا ژوئن 59 درصد کاهش یافته است. این گزارش نشان می‌دهد که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک 28 درصد کمتر برای حمل و نقل، 14 درصد کمتر برای تبلیغات و 11 درصد برای خرید SaaS و نرم‌افزار در مدت زمان مشابه هزینه کرده‌اند.

اقتصاد ایالات متحده برای دومین سه ماهه متوالی با 0.9 درصد در سه ماهه دوم کوچک شد

برایان موران، مدیر اجرایی Small Business Edge که راهنمایی هایی را برای شرکت های کوچک ارائه می دهد، گفت: “من به مشتریان و دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی توصیه می کنم که تمام هزینه های غیرضروری خود را کنار بگذارند تا ببینند اقتصاد در نیمه دوم چه چیزی به همراه دارد.”

یافتن راه هایی برای کم کردن چربی بدون برش گوشت برای بسیاری از صاحبان یک چالش است. در اینجا سه ​​نکته برای زنده ماندن در یک محیط رکودی وجود دارد.

یک حسابرسی مخارج خود انجام دهید

مالکان همیشه دقیقاً نمی دانند که پول خود را برای چه چیزی خرج می کنند، بنابراین انجام یک حسابرسی شخصی اولین کار است. Carissa Reiniger، بنیانگذار و مدیر اجرایی Silver Lining که به کسب و کارهای کوچک مشاوره می دهد و به آنها وام می دهد، گفت: از سه صورت حساب بانکی و کارت اعتباری آخر برای شناسایی مناطقی که می توانید کاهش های کوچک اما معنی دار انجام دهید، استفاده کنید.

به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است اشتراک نشریات، برنامه‌ها، نرم‌افزارها یا گروه‌های شبکه‌ای داشته باشد که استفاده‌نشده یا کم‌استفاده هستند. این هزینه‌ها واقعاً می‌توانند روی هم انباشته شوند، به‌خصوص اگر به‌صورت سرانه پرداخت می‌کنید. او گفت همچنین به سایر هزینه‌های تکرارشونده، از جمله خدمات تلفن، خدمات آب و برق و هزینه‌های حساب بانکی توجه کنید تا ببینید کجا می‌توانید هزینه‌های خاص را کاهش دهید یا حذف کنید.

راینیگر گفت: «من فکر می‌کنم متوسط ​​کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند هزینه‌های خود را تا 20 درصد کاهش دهند، بدون اینکه احساس کمی داشته باشند. از مذاکره نترسید. او گفت که به خصوص در دوران پرتلاطم اقتصادی، کسب و کارهای کوچک قدرت مذاکره بیشتری دارند.

هزینه های زنجیره تامین و سطوح موجودی را بررسی کنید

دیوید کوین، مدیر ارشد مالی فین تک بانکی Bluevine، گفت که مشاغل کوچک نیز باید با تامین کنندگان مذاکره کنند. هنگام انجام این بحث ها، در نظر بگیرید که آیا چیز دیگری وجود دارد که می توانید به تامین کننده خود ارائه دهید که دیگران نیستند. او گفت همچنین به این فکر کنید که آیا توافقی وجود دارد که بتوانید ایجاد کنید که به هر دو طرف کمک کند. او گفت که ممکن است برخی از تامین کنندگان حاضر نباشند معامله ای را انجام دهند، اما در این صورت ممکن است گزینه های دیگری برای کاهش هزینه ها وجود داشته باشد، مانند تخفیف برای خرید عمده.

کاهش هزینه های اولیه نیز می تواند یک حرکت محتاطانه باشد. پیتر شیه، مشاور ارشد ثروت در سیتی گلوبال ولث، یک مشتری در تجارت روشنایی تجاری دارد که در گذشته ممکن بود 6 تا 9 ماه موجودی مانند لامپ ها و سیم های برق را نگه داشته باشد. اکنون مشتری حداکثر سه ماه قبل سفارش می دهد. مشتری همچنین با تامین کنندگان برای قفل کردن نرخ محصولات خاص مذاکره کرد. شیه گفت: «با تورم، قیمت‌ها می‌تواند طی سه ماه 20 تا 30 درصد افزایش یابد، بنابراین این موضوع دیگری است که آنها برای آن فکر می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

پول نقد را ذخیره کنید، اما استراتژیک باشید، به خصوص با کارگران

یک تاکتیک برای صرفه جویی در پول نقد می تواند این باشد که قبوض را نزدیک به زمان سررسید پرداخت کنید، در مقایسه با 15 یا 20 روز قبل، یا درخواست یک دوره پرداخت طولانی تر، مثلاً 60 تا 90 روز، به جای 30 روز.

مت آرمانینو، مدیر اجرایی و شریک مدیریت Armanino LLP، یک شرکت مستقل حسابداری و مشاوره تجاری، گفت: همچنین به هزینه های املاک و مستغلات توجه کنید. اگر اجاره شما به زودی به پایان می رسد، با توجه به گرایش به سمت کار هیبریدی یا از راه دور، در نظر بگیرید که آیا واقعاً به ردپایی که دارید نیاز دارید یا خیر. یا اگر اجاره بلندمدت است، آیا گزینه ای برای اجاره فرعی بخشی از فضا وجود دارد؟

برای اکثر مشاغل کوچک، هزینه های مربوط به کارمندان یک هزینه اصلی است، بنابراین مکان آسانی برای کاهش هزینه ها است. اسلحه را نپرید به گفته آرمانینو، هزینه استخدام و حفظ استعدادها در حال حاضر بسیار زیاد است، بنابراین رها کردن افراد، مگر اینکه واقعاً مجبور باشید، می تواند “عاقلانه و احمقانه باشد”.

چگونه بفهمیم در رکود هستیم؟

جاشوا اوبرندورف، یک CPA در EisnerAmper، گفت: اگر راه‌های دیگری را امتحان کرده‌اید و هنوز نیاز به کاهش هزینه‌ها دارید، به جای اخراج مستقیم کارگران، مرخصی را در نظر بگیرید. او گفت که به آنها بگویید چقدر برای تجارت شما ارزشمند هستند و قصد دارید آنها را در اسرع وقت بازگردانید.

شیه گفت، ممکن است یک خط اعتباری تجاری کوچک را نیز در نظر بگیرید که می توانید از آن به عنوان پل کوتاه مدت استفاده کنید. طبق NerdWallet’s Fundera، برای این گزینه، یک کسب و کار کوچک ممکن است انتظار APR بین 7٪ تا 25٪ را داشته باشد. او گفت که اگرچه اکنون نرخ ها بالاتر از مثلاً شش ماه پیش است، اما خوب است که در صورت لزوم راه نجاتی برای دسترسی داشته باشیم. همچنین گزینه های دیگری برای تامین مالی کسب و کارهای کوچک، از جمله دوستان و خانواده، وام دهندگان آنلاین یا تامین کنندگان مالی و وام های SBA وجود دارد.

برای بهره وری، صرفه جویی در هزینه و درآمد آینده سرمایه گذاری کنید

نگاه کنید تا ببینید چه بخش هایی از کسب و کار را می توان خودکار یا دیجیتالی کرد. به عنوان مثال، شاید بتوانید یک ربات چت را برای کاهش هزینه های خدمات مشتری یا تغییر به آموزش آنلاین در مقابل در محل نصب کنید. برای مثال، شرکت آرمانینو این دومی را انجام داد و این حرکت در عرض چند ربع نتیجه داد.

او گفت که گاهی اوقات برای دستیابی به صرفه جویی در هزینه های بلندمدت باید کمی پول خرج کنید. او گفت که این درست است، حتی در شرایط رکود، به خصوص اگر پول نقدی که در جاهای دیگر خرج می‌کنید می‌تواند برای این اهداف دوباره استفاده شود.

در میان بسیاری از کسب و کارهای کوچک این وسوسه وجود دارد که فعالیت های بازاریابی را در شرایط رکود متوقف کنند. در این دام نیفتید مطالعه ای توسط McGraw-Hill Research را در نظر بگیرید که 600 شرکت را از سال 1980 تا 1985 مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. نتایج نشان داد که شرکت هایی که در مسیر مخارج بازاریابی در طول دو سال رکود اقتصادی باقی ماندند، فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دادند. و تا سال 1985، آنهایی که در دوران رکود به طور تهاجمی تبلیغ می کردند، فروش بیشتری نسبت به آنهایی داشتند که اجازه می دادند تبلیغات از بین برود.

اوبرندورف گفت: “شما نمی خواهید ارتباطات با مشتریان را قطع کنید، این درآمد آینده شماست.”