نحوه تشخیص آهنگ ها در iPhone با تشخیص موسیقی iOS 14.2

تیلور سویفت در مراسم جوایز موسیقی آمریکایی 2019 در لس آنجلس ، 24 نوامبر 2019 اجرا می کند.

ماریو آنزوونی | رویترز

اوایل ماه جاری اپل یک به روزرسانی نرم افزاری برای آیفون ها و آیپدها منتشر کرد که شامل یک دکمه داخلی تشخیص موسیقی است که می تواند به شما در شناسایی سریع آهنگی که پخش می شود کمک کند.

این یکی از روش های استفاده اپل از Shazam است که در سال 2018 با قیمت تقریبی 400 میلیون دلار خریداری کرد. و برای کار کردن نیازی به نصب برنامه Shazam ندارید. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که یک دکمه به فهرست کنترل مرکز اضافه کنید و سپس ، وقتی آهنگی را دوست دارید که می پسندید و می خواهید بدانید این هنرمند کیست ، فقط روی دکمه ضربه می زنید.

iPhone شما فقط با یک ضربه در iOS 14.2 می تواند موسیقی را تشخیص دهد.

تاد هزلتون | CNBC

نصب آن سرگرم کننده و آسان است. در اینجا آنچه شما انجام می دهید است.

  • ابتدا مطمئن شوید که جدیدترین نرم افزار را در iPhone خود اجرا کرده اید. برای انجام این کار ، به تنظیمات> عمومی> به روزرسانی نرم افزار بروید. شما باید در iOS 14.2 یا جدیدتر باشید.
  • پس از نصب به روزرسانی ، تنظیمات را روی iPhone باز کنید.
  • روی مرکز کنترل ضربه بزنید.
  • در بخش “بیشتر” به پایین پیمایش کنید و روی دکمه سبز + “در کنار تشخیص موسیقی” ضربه بزنید.

این عملکرد تشخیص موسیقی را به Control Center اضافه می کند.

برای شناسایی آهنگ های iPhone خود ، روی این دکمه ضربه بزنید.

تاد هزلتون | CNBC

در یک آیفون با Face ID ، فقط با کشیدن انگشت به پایین از بالا سمت راست تلفن و ضربه زدن روی نماد تشخیص موسیقی ، که در تصویر بالا برچسب زده ام ، سایه Control Center را پایین می آورید. در iPhone با دکمه صفحه اصلی ، فقط از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا به این منو دسترسی پیدا کنید و نماد را پیدا کنید.

اکنون می توانید هر زمان که آهنگی را می شنوید ، حتی اگر این آهنگ هنگام گوش دادن به یک لیست پخش با هدفون روشن باشد ، از آن استفاده کنید تا عنوان و هنرمند را ببینید.