معاملات آتی سهام کاهش می یابد در حالی که معامله گران چشم انداز محرک و افزایش پرونده های Covid-19 را سنجیده اند

معاملات معاملات سهام در اوایل روز سه شنبه کاهش یافت ، در حالی که معامله گران مراقب مذاکرات برای محرک های مالی اضافی بودند در حالی که پرونده بارگیری ویروس کرونا در ایالات متحده همچنان ادامه دارد.

معاملات آتی میانگین صنعتی داو جونز حاکی از افت در حدود 150 واحدی بود. معاملات آتی S&P 500 و معاملات آتی Nasdaq 100 نیز پایین تر بودند.

رهبران جمهوری خواه و دموکرات روز دوشنبه گفتند که کنگره در تلاش است بودجه دولت را برای یک هفته دیگر تمدید کند تا معامله کمک های جدید Covid-19 را منعقد کند. این خبر پس از آن اعلام شد که هفته گذشته یک گروه سناتور دو حزب از پیشنهاد محرک 908 میلیارد دلاری رونمایی کردند.

ویلی دلوویچه ، استراتژیست سرمایه گذاری در بایرد نوشت: “اخبار خارج از دی سی مبنی بر اینکه مذاکرات مربوط به محرک های مالی از سر گرفته شده است نیز پیشرفت مثبتی است (اگرچه تا زمانی که معامله واقعاً از میز رئیس جمهور عبور نکند ، این ممکن است کلاه باشد ، بدون گاو باشد)”. “این عناوین در یک زمان حساس قرار می گیرند زیرا ما از نظر بهداشتی و اقتصادی در یک زمان چالش برانگیز باقی می مانیم.”

اخیراً به دلیل کند شدن رشد اشتغال در ایالات متحده و افزایش تعداد پرونده های Covid-19 ، خواستار لایحه جدیدی برای کمک به قبل از پایان سال افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 14.8 میلیون مورد ویروس کرونا در ایالات متحده تأیید شده است. میزان عفونت روزانه کشور نیز به عنوان میانگین هفت روزه در بالاترین حد خود قرار دارد.

این آخرین اوج در موارد Covid-19 باعث شده است که چندین ایالت و شهر دیگر اقدامات سختگیرانه تر برای فاصله اجتماعی داشته باشند. اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، روز دوشنبه گفت که ممکن است هفته آینده شهر نیویورک ناهارخوری داخل سالن را از دست بدهد ، و افزود اگر بیمارستان ها به نقطه بحرانی برسند محدودیت های شدیدتری اعمال می شود.

کوومو گفت: “شما نمی توانید سیستم بیمارستان را غلبه کنید.” “طاقت فرسا بودن سیستم بیمارستانی به این معنی است که مردم در یک راهرو در بالای خیابان کشته می شوند.”

افزایش عفونت های کووید ، همراه با عدم اطمینان در مورد کمک های مالی اضافی ، روز دوشنبه Dow و S&P 500 را از سطح رکورد خارج کرد. داو نزدیک به 150 امتیاز یا 0.5 درصد افت کرد. S&P 500 با 0.2٪ عقب نشینی کرد. با این وجود ، نزد معامله گران سهام سهام ارزش را به نفع نام های رشد پر فروش ، نزدک کامپوزیت 0.5٪ افزایش یافت و به یک رکورد تازه رسید.

iThares Russell 1000 Value ETF (IWD) 0.6٪ افت کرد. همتای رشد آن ، iShares Russell 1000 Growth ETF (IWF) 0.4٪ پیشرفت کرد.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.