معاملات آتی سهام پس از مکث در رالی رکورد ثابت

معاملات آتی سهام ایالات متحده در معاملات یک شبه روز سه شنبه ثابت بود ، زیرا سرمایه گذاران رکورد اخیر سهام را هضم کردند.

معاملات آتی داو 16 واحد افت کرد. قراردادهای آتی S&P 500 و Nasdaq-100 به ترتیب 0.04 و 0.03 درصد از دست دادند.

روز سه شنبه ، میانگین صنعتی داو جونز بیش از 167 واحد افت کرد که توسط والگرینز ، هوم دپو و والمارت کاهش یافت. S&P 500 0.5٪ از دست داد. جلسه سه شنبه برای اولین بار در سه روز بود که Dow و S&P 500 سقوط کردند ، پس از پایان ثبت رکورد در روز دوشنبه.

Nasdaq Composite عملکرد نسبتاً بهتری داشت و فقط 0.2٪ افت کرد. سهام تسلا پس از آنکه S&P داو جونز اندیس گفت که شرکت خودروسازی الکتریکی به S&P 500 خواهد پیوست ، سهام Tesla بیش از 8 درصد ظاهر شد.

عملکرد کوچک با ضربات 0.37 درصدی راسل 2000 همچنان ادامه داشت که در رکورد دیگر بسته شد.

“در بیشتر موارد ، اقتصاد سریعتر از آنچه انتظار می رفت بهبود یافته است ، زیرا هزینه های مصرف کننده در طول بحران کاملاً خوب نگه داشته شده است. بیشتر این را می توان از طریق عادت های مصرف کننده مشاهده کرد ، جایی که همه گیری باعث شده مصرف کنندگان هزینه های خود را به دور از محصولات مبتنی بر خدمات و محصولات بیشتر مربوط به کالاها ، “چارلی ریپلی ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری برای مدیریت سرمایه گذاری آلیانز ، در یادداشتی گفت.

وی افزود: “اگرچه این به طور كلی برای اقتصاد مفید بوده است ، اما بهبودی دو مرحله ای ایجاد كرده است ، زیرا برخی از بخشهای اقتصاد به شدت در ركود هستند.”

سهام در پشت اخبار مثبت دو دارو ساز آمریکایی درباره واکسن های موفق Covid-19 یک ماه قوی را سپری می کند. Dow در ماه نوامبر بیش از 12 درصد و S&P 500 بیش از 10 درصد رشد کرده است. Nasdaq Composite بیش از 9 درصد رشد کرده است ، زیرا سرمایه گذاران سهام فن آوری نمایش های دوره ای را رها می کنند.

ارزش سهام در میان پس زمینه وخیم تر شدن عفونت های Covid-19 در ایالات متحده در حال افزایش است. براساس تجزیه و تحلیل CNBC از داده های جان هاپکینز ، میانگین هفت روزه روزانه عفونت های جدید Covid-19 در ایالات متحده برای اولین بار از 150،000 عبور کرد. فروش خرده فروشی در ماه اکتبر کمتر از حد انتظار بود زیرا میلیون ها آمریکایی مزایای بیکاری خود را در میان افزایش موارد از دست دادند.

تعداد زیادی از خرده فروشان گزارش سود سه ماهه خود را در روز چهارشنبه ارائه می دهند ، شرکت های Target ، Lowe’s و TJX قرار است قبل از زنگ آغازین گزارش دهند. شرکت تراشه سازان انویدیا ، کوپا هولدینگ و L Brands پس از جلسه روز چهارشنبه ، درآمد خود را گزارش می دهند.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.