معاملات آتی سهام پس از شروع شدید ماه دسامبر سقوط می کند

معاملات آتی سهام ایالات متحده در معاملات یک شبه روز سه شنبه با وجود قدرت اخیر که میانگین های اصلی را به بالاترین حد خود رسانده ، سقوط کرد.

معاملات آتی داو حدود 150 واحد افت کرد. معاملات آتی S&P 500 0.35٪ افت کرد و معاملات آتی Nasdaq 100 0.2٪ افت کرد.

م componentلفه Dow Salesforce اعلام کرد که پس از زنگ در روز سه شنبه ، پلت فرم پیام رسان Slack را به قیمت 27.7 میلیارد دلار خریداری کرده است. معامله Slack بزرگترین معامله فروشنده نرم افزار ابر تاکنون را نشان می دهد.

میانگین های اصلی در روز سه شنبه ، اولین روز دسامبر ظاهر شدند و به سودهای چشمگیر ماه قبل خود افزودند. Dow با جهش 3 درصدی سهام اپل 185 امتیاز را صعود کرد. میانگین 30 سهام در جلسه روز سه شنبه به یک رکورد در داخل روز رسید.

S&P 500 1.13٪ صعود کرد تا در بالاترین سطح ممکن بسته شود. Nasdaq Composite نیز رکورد جدیدی را ثبت کرد و 1.3٪ بسته شد ، زیرا سهام فناوری meg-cap همه با رنگ سبز بسته شد.

جیم پاولسن ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در گروه لوتولد ، به CNBC گفت: “ابتدای واکسیناسیون Covid-19 در حال نزدیک شدن است و” خرید در هر نوع افت “را به منصه ظهور می رساند. “پس از جلسه ضعیف روز دوشنبه ، روز سه شنبه سرمایه گذاران را به دنبال فرصتی برای افزایش مواجهه با ریسک قرار داد. امروز با افزایش عملکرد اوراق قرضه با یک بازار سهام قوی تر ، فعالیت بیشتر افزایش یافت و به خوش بینی افزود که جنبش اقتصادی اخیر ممکن است با وجود زمستان سالم باقی بماند. Covid-19 مورد افزایش یافته است. “

بعد از رونمایی گروهی از نمایندگان از طرح تحریک 908 میلیارد دلاری ، احساسات افزایش یافت ، با این حال ، میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا این پیشنهاد را رد کرد. هنوز هم ، سرمایه گذاران امیدوارند که یک بسته محرک دوم در دوره اردک لنگ برای کنگره ارائه شود.

سهام در بیش از سه دهه گذشته در بهترین ماه خود قرار دارند. Dow در ماه نوامبر بیش از 11 درصد رشد کرد و بهترین عملکرد یک ماهه خود را از ژانویه 1987 به دست آورد. S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 10.8 و 11.8 درصد افزایش یافتند که قوی ترین پیشرفت ماهانه خود را از آوریل داشتند.

تجمع در ماه نوامبر با اخبار مثبت واکسن از چندین شرکت دارویی تقویت شد. این تحولات سرمایه گذاران را به سمت سهام سوق داد که به بهبود اقتصادی قوی وابسته است.

با وجود داده های مثبت واکسن ، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، روز سه شنبه هنگامی که او و استیون منوچین وزیر خزانه داری به عنوان بخشی از به روزرسانی های اجباری بودجه قانون CARES ، قبل از کنگره صحبت کردند ، چشم انداز اقتصادی را “فوق العاده نامشخص” خواند. منوچین خواستار کمک 300 میلیارد دلاری کنگره برای رستوران هایی شد که به ماه های زمستان می روند.

داده های حقوق و دستمزد خصوصی از ADP در ساعت 8:15 صبح بامداد روز چهارشنبه منتشر می شود. اقتصاددانانی که توسط داو جونز نظرسنجی شده اند انتظار دارند 475،000 شغل خصوصی در ماه نوامبر اضافه شود ، در حالی که 365،000 شغل خصوصی در اکتبر اضافه شده است.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.