معاملات آتی سهام در آستانه گزارش مشاغل نوامبر است

معاملات آتی سهام در معاملات یک شبه روز پنجشنبه تغییر چندانی نکرد ، زیرا سرمایه گذاران در انتظار گزارش اصلی مشاغل در ماه نوامبر بودند تا سرعت بهبود بازار کار را در مواجهه با بیماری همه گیر بدتر نشان دهند.

معاملات آتی در میانگین صنعتی داو جونز 60 امتیاز کسب کردند. معاملات آتی S&P 500 کمی تغییر کرد و معاملات آتی Nasdaq 100 با 0.2٪ بالاتر معامله شد.

به دلیل جهش در موارد ویروس کرونا که منجر به محدودیت های جدیدی برای قفل شدن شده است ، احتمالاً در ماه نوامبر میزان مشاغل کاهش یافته است. طبق گفته داو جونز ، اقتصاد ایالات متحده انتظار می رود 440،000 شغل اضافه کند ، در حالی که در اکتبر 638،000 شغل وجود دارد تخمین زده می شود که نرخ بیکاری از 6.9 درصد به 6.7 درصد کاهش یافته باشد.

وزارت کار روز پنجشنبه گزارش داد که آخرین ادعاهای هفتگی بیکاری در دوران همه گیری کمترین است. مطالبات بار اول در مورد مزایای بیکاری در هفته گذشته بالغ بر 712،000 بوده است ، در حالیکه هفته قبل 787،000 بوده و برآورد داو جونز 780،000 بوده است. با این حال ، ادعاها بسیار بالاتر از سابقه قبل از شیوع بیماری بودند.

“اخراج شغل ها بهبود نسبی را نشان داد ، اما اشتباه نکنید ، اگر کنگره برای تمدید مزایای بیکاری کارگران کنفرانس و مزایای تمدید شده که در پایان سال منقضی می شود ، کنگره اقدام به ابرهای طوفانی کند ، آماده آماده شدن است. ، “کریس روپکی ، اقتصاددان ارشد مالی در MUFG ، در یادداشتی گفت.

روز پنجشنبه ، بورس اوراق بهادار با گزارشی روبرو شد که جزئیات مربوط به پخش واکسن کرونا ویروس Pfizer را نشان می داد. پس از آنکه داو جونز گزارش داد که Pfizer انتظار دارد نیمی از واکسن های Covid-19 را که برای امسال برنامه ریزی شده بود به دلیل مشکلات زنجیره تأمین ، به سرعت به پایین ترین سطح خود برسد.

در این گزارش ، Pfizer و BioNtech در تلاشند 1.3 میلیارد واکسن را در سال 2021 پر کنند و با افزایش سطح تولید ، کمبود دوز 50 میلیون در سال جاری پوشش داده می شود.

S&P 500 پس از بسته شدن در رکوردها دو روز متوالی ، در روز پنجشنبه اندکی سقوط کرد. میانگین صنعتی داو جونز با حمایت از جهش سهام بوئینگ حدود 85 واحد افزایش یافت. Nasdaq Composite پس از رسیدن به بالاترین رکورد داخل روزانه ، 0.2٪ سود کسب کرد.

در جای دیگر ، سرمایه گذاران از نزدیک پیشرفت در مورد یک معامله محرک را کنترل کردند ، زیرا قانون گذاران فشار جدی برای شکستن بن بست در مورد چگونگی تقویت اقتصادی را که همچنان تحت تأثیر همه گیر قرار دارد ، تحمیل می کنند.

نانسی پلوسی سخنگوی مجلس و میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا روز پنجشنبه برای اولین بار حداقل از زمان انتخابات ریاست جمهوری تلفنی صحبت کردند. Pelosi و رهبر اقلیت سنا چاك شومر از یك بسته محركی 908 میلیارد دلاری دو طرفه حمایت كردند ، در حالی كه McConnell طرح تقریبی 500 میلیارد دلاری خود را منتشر كرد.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.