معاملات آتی داو پس از یک روز رکورد در وال استریت 150 واحد افزایش یافت

معاملات آتی سهام ایالات متحده سه شنبه شب در پی یک روز بنر برای سه معیار اصلی بازار افزایش یافت.

معاملات آتی متوسط ​​صنعتی داو جونز با 150 واحد معاملات 0.6٪ بالاتر رفت. معاملات آتی S&P 500 0.5٪ و معاملات آتی Nasdaq 100 0.7٪ صعود کردند.

داو برای اولین بار در روز سه شنبه بالای 30،000 شکست و بیش از 400 امتیاز کسب کرد. رالی روز سه شنبه داو را برای بیشترین سود ماهانه خود از سال 1987 با بیش از 13 درصد رشد آماده کرد.

اسکات کناپ ، استراتژیست ارشد بازار در گروه متقابل CUNA ، گفت: “داو با عبور از 30،000 نشان دهنده دستیابی به نقطه عطفی است که خودسرانه تعیین شده است.

سقف های کوچک نیز با حداکثر افزایش 2 درصدی راسل 2000 در رکورد بالایی بسته شدند. این سود باعث شد که راسل بیش از 20 درصد برای ماه نوامبر افزایش یابد که بهترین عملکرد ماهانه آن است. در همین حال ، S&P 500 در روز سه شنبه با رشد 1.6٪ در بالاترین زمان بسته شد.

تجمع بازار برای ثبت بالاترین سطح در حالی است که اخبار مثبت واکسن همراه با افزایش وضوح سیاسی ، افزایش احساسات بازار است.

در اوایل این هفته ، AstraZeneca گفت که یک تجزیه و تحلیل اولیه نشان داد که نامزد واکسن آن به طور متوسط ​​70٪ کارآیی دارد. در همین حال ، دولت ترامپ منابع فدرال را در اختیار تیم رئیس جمهور منتخب جو بایدن برای گذار به سمت خود قرار داد. معامله گران همچنین به احتمال زیاد جانت یلن ، رئیس پیشین فدرال رزرو ، احتمالاً معرفی شده برای وزیر خزانه داری مورد تشویق قرار گرفته اند.

این حرکتها همچنین در حالی صورت گرفت که معامله گران همچنان به سهام با ارزش نزولی تقسیم می شوند. iShares Russell 1000 Value ETF (IWD) در روز سه شنبه 2.1٪ افزایش یافت و بیش از 15٪ در ماه افزایش داشت. همتای رشد آن ، iShares Russell 1000 Growth ETF (IWF) ، 1.1٪ در روز صعود کرد و در نوامبر 8.7٪ پیشرفت کرده است.

کریس زاکرلی ، مدیر ارشد سرمایه گذاری اتحادیه مستقل مشاور ، گفت که دستاوردهای ارزش اخیراً “قابل توجه” است زیرا “علی رغم جریان اخبار منفی پرونده های Covid در سراسر کشور و قفل شدن دوباره در مناطق مختلف کشور” ، این دستاوردها حاصل می شود.

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد کل موارد تایید شده ویروس کرونا در ایالات متحده اکنون بیش از 12.4 میلیون نفر است.

هنوز “ما سازنده هستیم [on the market overall] از هم اکنون تا پایان سال ، با توجه به تأثیرات فصلی معمول در پایان سال ، “زاکرلی اضافه کرد.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.