معاملات آتی داو پس از جلسه ثبت رکورد روز دوشنبه ، در حدود 100 امتیاز افت کردند

معاملات آتی سهام آمریکا دوشنبه شب پس از بسته شدن دو معیار از سه معیار اصلی بازار در سطوح رکورد ، در قلمرو منفی قرار گرفت.

معاملات آتی میانگین صنعتی داو جونز حدود 100 واحد افت کرد. معاملات آتی S&P 500 نیز نزولی بود ، در حالی که معاملات آتی Nasdaq 100 افزایش یافت.

سهام تسلا در معاملات پس از ساعات پس از اعلام S&P داو جونز اندیکس گفت که سازنده خودروهای الکتریکی به شاخص S&P 500 پیوست ، از 21 دسامبر ، بیش از 13 درصد جهش کرد.

در اوایل روز ، Dow و S&P 500 بالاترین زمان بسته شدن تاریخ را به ثبت رساندند. Dow همچنین به یک رکورد در داخل روز دست یافت. این دستاوردها پس از انتشار داده های آزمایشی نشان داد که واکسن کرونا ویروس آن بیش از 94٪ مثر بوده و انتظارات برای بهبود اقتصادی را بیشتر می کند.

این دومین اعلامیه مثبت مربوط به واکسن ویروس کرونا در طی یک هفته است. Pfizer و BioNTech در 9 نوامبر گفتند كه نامزد واكسن Covid-19 آنها بیش از 90٪ در میان شركت كنندگان در یك مرحله آزمایشی مثر است.

سهام ارزش افزوده در روز دوشنبه پیشروی کرد و بر اساس رشد چشمگیر هفته گذشته پیش رفت. iShares Russell 1000 Value ETF (IWD) 1.9٪ جهش کرد ، در حالی که همتای رشد آن فقط 0.5٪ بالاتر بسته شد.

بیل استون ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Stone Investment Partners ، نوشت: “ارزش و شرکتهای کوچکتر معمولاً از قدرت بیشتری برای بازیافت اقتصادی برخوردارند ، بنابراین واکسنی که وزن COVID-19 را از اقتصاد دور کند ، یک نکته مثبت است.” “زمان نشان خواهد داد که آیا این تغییر روند با دوام است یا باعث می شود” اشک مانند باران باران ببارد “برای طرفداران ارزش مانند بسیاری از شروع های نادرست اخیر.”

عملکرد اخیر در سهام ارزش حتی در حالی است که تعداد ویروس های کرونا افزایش می یابد و چشم انداز اقتصادی کوتاه مدت این کشور را کاهش می دهد.

براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، در کمتر از یک هفته در ایالات متحده بیش از 1 میلیون مورد تأیید شده است ، و کل کشور را به بیش از 11 میلیون نفر می رساند. داده های حاصل از پروژه ردیابی Covid همچنین نشان داد که بستری شدن در بیمارستان مربوط به ویروس کرونا در ایالات متحده به نزدیک 70،000 رسیده است.

آدام کریسافلیلی ، بنیانگذار دانش حیاتی ، نوشت: “زمینه COVID کوتاه مدت با موارد منفجر ، افزایش در بیمارستان ها و اقدامات تخفیف اضافی همچنان ناخوشایند است.” “اما نوار گسترده تر حاضر است فعلاً همه اینها را نادیده بگیرد.”

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.