مرکز تحقیقاتی پیشرفته شامل چهار خانه مبله خواهد بود

نمایی از منچستر ، انگلیس ، در شب.

Nigel_Wallace | iStock | گتی ایماژ

در انگلستان ، دانشمندان در حال تلاش برای ایجاد خانه آینده با آزمایش اینکه چگونه انواع مختلف آب و هوا بر استفاده از انرژی در خانه ها و ساختمان های کوچک تأثیر می گذارد.

کار ساخت و ساز در تسهیلات 16 میلیون پوندی (21.07 میلیون دلار) در حال انجام است که از سیستم گرمایش ، تهویه و تهویه هوا برای ایجاد برف ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، باران و باد در دو “اتاق غول پیکر” استفاده می کند.

دو خانه مبله در هر یک از این اتاق ها در سایت Energy House 2.0 دانشگاه سالفورد مستقر خواهند شد. دانشمندان می توانند دما را به منفی 20 درجه سانتیگراد (منهای 4 درجه فارنهایت) برسانند یا در انتهای دیگر طیف ، آن را به 40 درجه سانتیگراد برسانند.

این خانه ها دارای مجموعه ای از کیت ها از جمله کنتورهای هوشمند و فناوری وسیله به شبکه هستند. به اصطلاح کنتورهای هوشمند این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا ببینند چه مقدار انرژی و چه هزینه ای را مصرف می کنند. دانشگاه سالفورد سیستم وسیله نقلیه به شبکه را نوعی فناوری توصیف کرد که از طریق آن “انرژی تجدید پذیر ذخیره شده در باتری اتومبیل ، برق را به شبکه باز می گرداند”.

بخش فن آوری های آینده منبع برق و گاز Octopus Energy به عنوان شریک اصلی پروژه عمل خواهد کرد. این آزمایشگاه از جمله موارد دیگر برق تجدیدپذیر را در اختیار آزمایشگاه قرار می دهد.

بخشی از بودجه این طرح از صندوق توسعه منطقه ای اروپا تأمین شده است. کار بر روی تأسیسات ماه گذشته با آغاز رسمی این هفته آغاز شد.

اهداف پروژه اگر بلند پروازانه نباشند هیچ چیز نیستند. روز پنجشنبه ، دانشگاه سالفورد در اطلاعیه ای گفت انرژی خانه 2.0 “خانه های آینده را شکل می دهد ، انگلیس را سریعتر به صفر کربن می رساند و به کاهش فقر سوخت کمک می کند.”

این دانشگاه که در شمال غربی انگلستان واقع شده است ، افزود که این مرکز همچنین می تواند بینشی در مورد چگونگی واکنش مواد عایق ، محصولات هوشمند انرژی و باتری به آب و هوای مختلف فراهم کند.

ویلیام سوان مدیر آزمایشگاه های خانه انرژی در دانشگاه است. وی در بیانیه ای گفت که شرایط کنترل شده به معنای تکرار آزمایش “به روشی است که در خارج انجام نمی شود”.

وی افزود: “ما می توانیم زمان مطالعه را از سال به چند هفته کاهش دهیم.” “این نوع توانایی به ما امکان می دهد از نوآوری کم کربن به گونه ای پشتیبانی کنیم که در جاهای دیگر امکان پذیر نباشد.”

این پروژه بر اساس تحقیقات قبلی انجام شده توسط تیم دانشگاه سالفورد انجام شده است و فقط یک نمونه از چگونگی تلاش سازمان ها در انگلیس برای پایدارتر ساختن محیط را نشان می دهد.

در ماه اکتبر ، اعلام شد که یک مقام محلی در انگلیس خانه ای را برای آزمایش فناوری های کم کربن در اختیار محققان دانشگاه قرار می دهد. این همکاری بین شورای شهر هال و دانشگاه هال در شمال شرقی انگلیس بر استفاده از “فن آوری پمپ حرارتی تهویه و منبع هوا” متمرکز خواهد بود.

اطلاعات مربوط به هر دو مورد گرمایش و انرژی در خانه در طی یک سال جمع آوری خواهد شد و تیم پروژه توانایی و کارآیی این فناوری را تجزیه و تحلیل می کند.