مدیرعامل پلت فرم معاملاتی بزرگ نشانه هایی از احیای ETF اوراق قرضه را می بیند

ابزار جدید تک خزانه

به نظر می رسد تقاضا برای ETF اوراق قرضه در حال افزایش است.

به گفته کریس کانکن، مدیرعامل MarketAxess، نشانه هایی وجود دارد که ETF های خزانه داری در آستانه ورود قابل توجهی هستند.

“ما در شرف دیدن هستیم که با چه چیزی تماس می‌گیرم [a] رنسانس اوراق قرضه، مدیر عامل پلتفرم تجارت الکترونیکی این هفته به CNBC “ETF Edge” گفت: “فدرال رزرو هنوز در حال انجام اقدامات است، بنابراین من انتظار دارم بازده اوراق قرضه در کل نسبتا بالا و جذاب بماند.”

در اواخر ماه مارس، فدرال رزرو نرخ بهره را یک چهارم افزایش داد – نهمین افزایش آن از مارس 2022. چهارشنبه آینده، وال استریت صورتجلسه فدرال رزرو از آخرین جلسه سیاستگذاری و شفافیت بیشتری در مورد آنچه ممکن است در آینده رخ دهد دریافت خواهد کرد.

تام لیدون، معاون VettaFi، الگوی مشابهی را می بیند.

“آنها نه تنها به خزانه داری، بلکه به شرکت ها و با بازدهی بالا بازگشته اند، با این ایده که ما ممکن است بتوانیم مدت زمان طولانی تر و پرداخت طولانی تر را برای آن نرخ های بالاتر قفل کنیم.” [and] با این ایده که یک سال دیگر شاهد نرخ های بالاتر نخواهیم بود.”

آخرین داده‌های VettaFi نشان می‌دهد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بین‌المللی و ایالات متحده از ابتدای سال تاکنون حدود 45 میلیارد دلار ورودی داشته‌اند. در همین حال، دریافت که ETFهای اوراق قرضه شرکتی 6 میلیارد دلار خروجی در سه ماهه اول داشته اند.

لیدون حدس می‌زند که علاقه مجدد ناشی از از دست دادن اعتماد سرمایه‌گذاران به پرتفوی سرمایه‌گذاری سنتی 60/40 است.

او گفت: «ما دیده‌ایم که مشاوران زیادی هم در بخش حقوق صاحبان سهام و هم در بخش درآمد ثابت، کمی از جدول خارج شده‌اند. “بنابراین، تا زمانی که متوجه شویم که فدرال رزرو واقعاً کنترلی بر تورم و تورم دارد، ایمنی کلیدی است. [there’s] ثبات در بازار.”