مدیرعامل وارنر مدیا ، جیسون کیلار فکر نمی کند سالن های سینما را نابود کند

روز پنجشنبه ، WarnerMedia از AT&T اعلام كرد كه كل فیلمهای 2021 خود را همزمان با اكران در سینما مستقیماً از طریق HBO Max اكران می كند. سرمایه گذاران و ناظران صنعت از آن به عنوان خبری نابود کننده زمین برای صنعت سینما استقبال کردند. AMC Entertainment در روز 16٪ سقوط کرد. Cinemark 22٪ سقوط کرد.

مدیرعامل وارنر مدیا ، جیسون کیلار ، فکر می کند آنها بیش از حد واکنش نشان می دهند.

کیلار در مصاحبه ای گفت: “همه باید نفس بکشند.” “بگذارید شش ، هشت ، ده ماه آینده بازی کنیم. و سپس بیایید دوباره وارد سیستم شویم.”

كیلار همه گیری را مقصر تصمیم خود دانست ، و از گفتن اینکه آیا تصمیم وی برای كشتن پنجره تئاتر ده ها ساله در سال آینده فراتر از 2021 دوام خواهد داشت ، امتناع كرد.

کیلار گفت: “قطعاً این مربوط به همه گیری است.” “به همین دلیل است که ما این کار را می کنیم. ما یک سلول مغزی را صرف آنچه دنیا در سال 2022 می کند ، نکرده ایم.”

وی افزود: “مدتها پیش یاد گرفتم كه بیش از یك سال دیگر اظهارنظر نكنم.”

هنوز هم ممکن است WarnerMedia جن را از بطری بیرون کشیده باشد. تصمیم برای کشتن پنجره تئاتر سال آینده با مأموریت بزرگتر Kilar مطابقت دارد – تبدیل HBO Max به یک جریان اصلی جهانی که با Netflix رقابت می کند.

حتی اگر این حرکت دائمی شود ، کیلار اعتقاد ندارد که پایان دادن به پنجره تئاتر باعث هلاکت سالن های سینما می شود.

“من اعتقاد دارم که برای چندین دهه آینده تعداد بسیار زیادی از مصرف کنندگان در سراسر جهان وجود دارند که هر شب خاص ، جمعه یا شنبه شب را انتخاب می کنند تا برای تماشای یک فیلم بزرگ برادران وارنر به سالن تئاتر بروند. ، “كیلار گفت.

کیلار همچنین خاطرنشان کرد: فیلم های بین المللی – که بیشترین درآمد را از گیشه تولید می کند – ابتدا با قوانین عادی اکران در سینماها اکران می شوند. HBO Max سال آینده در سطح جهانی معرفی خواهد شد.

کیلار معتقد است که سایر شرکتهای سرگرمی – دیزنی ، لایونزگیت ، NBCUniversal Comcast’s ، ViacomCBS – باید در “چند ماه” آینده تصمیم بگیرند که آیا آنها از وارنر مدیا پیروی می کنند تا سال 2021 باشد. WarnerMedia هیچ توافق مالی با هر یک از شرکت های تئاتر قبل از اعلام روز پنجشنبه ، با توجه به یک فرد آشنا به موضوع.

دیزنی پیش از این با فیلم هایی مانند “مولان” پنجره را شکسته است اما برای تماشای + از دیزنی 30 دلار اضافی از مصرف کنندگان می گرفت. تصمیم HBO Max – که 17 فیلم را بدون پرداخت هزینه اضافی برای مشترکان در دسترس قرار می دهد – گام بسیار بزرگتری در جهت افزایش رشد مشترک جریان است.

تماشا کردن: برادران وارنر همه فیلم های 2021 خود را همزمان در سینما و HBO Max اکران می کنند