متا Sandbox هوش مصنوعی و به‌روزرسانی‌های Meta Advantage را اعلام کرد

برنامه فیس بوک در تلفن هوشمند در هاستینگز-آن هادسون، نیویورک، در روز چهارشنبه، 1 فوریه 2023 تنظیم شده است.

تیفانی هاگلر-گیرد | بلومبرگ | گتی ایماژ

متا در روز پنجشنبه چندین ابزار و سرویس جدید با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در ساخت تبلیغات و بهبود نتایج کمپین معرفی کرد.

در رویدادی در نیویورک، متا از AI Sandbox رونمایی کرد که آن را «زمین بازی آزمایشی» برای تبلیغ‌کنندگان برای استفاده در هنگام آزمایش ابزارهای تبلیغاتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی نامید.

این آخرین تلاش متا برای نشان دادن سرمایه‌گذاران و تبلیغ‌کنندگان است که سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در فضای قرمز داغ هوش مصنوعی نتیجه می‌دهد، زیرا این شرکت با کاهش رشد تبلیغات و انتقال پرهزینه به متاورس فکر می‌کند. سوزان لی، مدیر مالی شرکت متا در آخرین تماس درآمدی متا گفت که هزینه‌های سرمایه‌ای این شرکت برای سال بین 30 تا 33 میلیارد دلار خواهد بود، چشم‌اندازی که «منعکس‌کننده افزایش مداوم ظرفیت هوش مصنوعی ما برای پشتیبانی از تبلیغات، فید و حلقه‌ها است. با افزایش سرمایه گذاری در ظرفیت ابتکارات هوش مصنوعی مولد ما.”

متا پنجشنبه گفت که تا کنون با گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان روی سه ابزار AI Sandbox کار می‌کند: تنوع متن، تولید پس‌زمینه و برون‌زدایی تصویر.

تنوع متن چندین نسخه از کپی تبلیغ‌کننده را تولید می‌کند و به آن این امکان را می‌دهد که انتخاب کند کدام یک برای مخاطبان خاص بهتر است. ابزار تولید پس‌زمینه نیز بر متن متکی است و از ورودی‌ها برای ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به عنوان پس‌زمینه مطالب خود استفاده کنند.

در یک نسخه نمایشی آماده، متا نشان داد که چگونه اعلان‌هایی مانند “خیابان نیویورک تار” و “کیفیت انتزاعی بالا تار کوه برفی” تصویر پس‌زمینه مربوطه را در پشت محصول ایجاد می‌کنند.

با برونزدگی تصویر، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به‌طور خودکار تصاویر را برای اندازه‌ی صحیح در پلتفرم‌های متا تطبیق دهند. برای مثال، اگر تبلیغ‌کننده‌ای بخواهد در فید اصلی اینستاگرام و همچنین استوری‌ها و حلقه‌ها پست بگذارد، فقط باید برای هر سه تصویر یک تصویر را تنظیم کند.

جان هگمن، معاون کسب درآمد متا، گفت که پیشنهادات جدید در نهایت به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کرده و با تبلیغات خود به «عملکرد بهتر» دست یابند.

هگمن در این رویداد گفت: «هدف در اینجا، دوباره، واقعاً آزمایش سریع و یادگیری و کشف این است که کدام بخش از این قابلیت‌های جدید برای کسب‌وکارها برای رسیدن به اهدافشان مفیدتر است.»

متا گفت که از ماه جولای به تدریج دسترسی به AI Sandbox را برای تبلیغ کنندگان بیشتری گسترش خواهد داد.

این شرکت همچنین چندین به‌روزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی برای Meta Advantage، مجموعه ابزارها و محصولات خودکار خود را که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای ارتقای کمپین‌های خود استفاده کنند، اعلام کرد. متا شروع به ارائه گزارش مقایسه عملکرد خودکار کرده است و در ماه های آینده ویژگی هایی را آغاز خواهد کرد که دسترسی مخاطبان را بهبود می بخشد و تبلیغات ویدیویی پویا را ترویج می کند.

هگمن گفت متا هر سال ده‌ها میلیارد دلار برای هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده است و این شرکت از مدل‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر در سیستم‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند. او گفت که مدل های پیشرفته به کسب نتایج بهتر برای کسب و کار کمک می کند.

او گفت: «به طور کلی، فضای مولد هوش مصنوعی در حال حاضر به سرعت در حال توسعه است و زمان بسیار هیجان انگیزی است. “فرصت منحصر به فرد ما این است که این ویژگی ها را در طول زمان در محصولات خود ادغام کنیم.”

تماشا کردن: کرامر در مورد نوآوری هوش مصنوعی متا و افزایش سهام

کرامر در مورد نوآوری هوش مصنوعی متا و افزایش سهام