متا از کارمندان می خواهد که سه روز در هفته به دفتر بازگردند

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی Meta Platforms Inc.، سمت چپ، در روز سه شنبه، 20 دسامبر 2022، به دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا، ایالات متحده می رسد.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

متا کارمندان باید از ماه سپتامبر سه روز در هفته در دفاتر شرکت کار کنند.

این غول شبکه های اجتماعی از روز پنجشنبه به کارکنان خود درباره سیاست جدید کار از راه دور اطلاع رسانی کرد، که تأثیری بر کارگران فعلی که عمدتاً از راه دور کار می کنند نخواهد داشت.

یکی از سخنگویان متا در بیانیه ای گفت: «ما متعهد به کار توزیع شده هستیم و مطمئن هستیم که افراد می توانند تأثیر معناداری هم از محل کار و هم در خانه داشته باشند. ما همچنین متعهد به اصلاح مداوم مدل خود برای تقویت همکاری، روابط و فرهنگ لازم برای کارمندان برای انجام بهترین کار خود هستیم.”

نشریه خبری فناوری اطلاعات اولین بار در مورد سیاست به روز شده متا در مورد کار از خانه گزارش داد.

متا، مادر فیس بوک، سیاست کار از راه دور خود را برای اولین بار در ژوئن 2021 به همه کارکنان تمام وقت تعمیم داد. در آن زمان، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، گفت که این شرکت در طول سال در اوج همه گیری کووید متوجه شد که “کار خوب می تواند زاکربرگ در آن زمان گفت: “در هر جایی انجام می شود، و من حتی خوشبین تر هستم که کار از راه دور در مقیاس امکان پذیر است، به خصوص که حضور ویدئویی از راه دور و واقعیت مجازی همچنان در حال بهبود هستند.”

با این حال، از آن زمان، بسیاری از شرکت‌ها مانند آمازون و آلفابت مادر گوگل، برنامه‌های قبلی کار از راه دور را تغییر داده‌اند و از کارگران خود خواسته‌اند حداقل سه روز در هفته به دفاتر فیزیکی بازگردند.

در ماه مارس، زاکربرگ اشاره کرد که قصد دارد خط‌مشی متا را به‌روزرسانی کند و گفت که این شرکت یک تحلیل داخلی انجام داده است که نشان می‌دهد مهندسانی که شخصاً کار می‌کنند «کار بیشتری انجام می‌دهند».

زاکربرگ در آن زمان گفت: «تحلیل اولیه ما از داده‌های عملکرد نشان می‌دهد که مهندسانی که به صورت حضوری به Meta ملحق شده‌اند و سپس به کنترل از راه دور منتقل می‌شوند یا حضوری باقی می‌مانند، به طور متوسط ​​عملکرد بهتری نسبت به افرادی که از راه دور به آن پیوسته‌اند، داشته‌اند. این تجزیه و تحلیل همچنین نشان می‌دهد که مهندسان در اوایل دوران حرفه‌ای خود زمانی که حداقل سه روز در هفته حضوری با هم تیمی‌های خود کار می‌کنند، به طور متوسط ​​عملکرد بهتری دارند.

در ماه مه، متا آخرین دور اخراج‌های عمده خود را انجام داد، بخشی از «سال کارآمدی» شرکت، که منجر به از دست دادن تقریباً 21000 کارمند می‌شود.

تماشا کردن: کار از راه دور برای شرکت ها «معمولاً مهم» نیست.

دیوید ساکس از کرافت ونچر می‌گوید کار از راه دور برای شرکت‌ها «معمولاً مهم» نیست