لایحه جدید برای استفاده خردسالان از رسانه های اجتماعی به رضایت والدین نیاز دارد

مومو پروداکشن | دیجیتال ویژن | گتی ایماژ

لایحه جدید دو حزبی که روز چهارشنبه رونمایی شد، برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای افراد زیر 18 سال به رضایت والدین نیاز دارد.

قانون محافظت از کودکان در رسانه‌های اجتماعی همچنین پلتفرم‌ها را از استفاده از الگوریتم‌ها برای ارائه محتوا به خردسالان منع می‌کند و حداقل سن برای استفاده از این پلتفرم‌ها را 13 سال تعیین می‌کند. همچنین یک برنامه آزمایشی برای یک اعتبار جدید تأیید سن ایجاد می‌کند. برای ثبت نام در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

این آخرین فشار قانونگذاران برای ساخت نرده های محافظ جدید برای ایمنی آنلاین کودکان در حالی رخ می دهد که اقدامات مشابهی در سطح ایالت انجام می شود. برخی از قوانین ایالتی – مانند قوانینی در یوتا که به والدین امکان دسترسی به پیام‌های خصوصی کودکان را می‌دهد – باعث نگرانی برخی از گروه‌های جامعه مدنی شده است که به طور بالقوه کودکان را بسته به موقعیت خانوادگی‌شان در معرض آسیب قرار می‌دهند.

پیشنهاد جدید، با حمایت سناتورهای برایان شاتز، دی-هاوایی، تام کاتن، آر آرک، کریس مورفی، دی کان، و کیتی بریت، آرالا، به والدین در سراسر کشور کنترل عمیق جدیدی بر دسترسی فرزندانشان به خدمات شبکه های اجتماعی مانند متا فیسبوک و اینستاگرام، اسنپ اسنپ ​​چت و تیک تاک

بسیاری از والدین از قانون‌گذاران درخواست کرده‌اند که ابزارهای بیشتری برای محافظت از فرزندان خود در فضای آنلاین به آنها بدهند، اگرچه برخی احساس می‌کنند که وظیفه والدین برای نظارت بر پلتفرم‌هایی که می‌تواند برای آنها دشوار باشد، بیش از حد بر دوش دارند.

علاوه بر رضایت والدین برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی، این لایحه چنین شرکت‌هایی را ملزم می‌کند که «گام‌های معقولی فراتر از صرفاً نیاز به تأیید» برای تأیید سن کاربران بردارند. با توجه به اینکه محدود کردن سن کاربر بدون نوعی شناسه دولتی یا اسکن صورت، احتمالاً نگرانی‌هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کند.

این لایحه می گوید که “فناوری های تایید سن موجود” باید در نظر گرفته شود و اطلاعات جمع آوری شده برای اهداف تایید سن نباید برای چیز دیگری استفاده شود.

در حالی که ابزارهای تأیید سن هنوز تا حدی محدود هستند، این لایحه همچنین قصد دارد آنها را از طریق یک برنامه آزمایشی برای کشف اعتبارنامه های رایگان “شناسایی دیجیتال امن” برای شهروندان ایالات متحده گسترش دهد.

این برنامه توسط وزارت بازرگانی اجرا می شود و به دنبال ایجاد یک ابزار اعتباری جدید و بسیار ایمن بر اساس اسناد صادر شده توسط دولت است که پس از صدور می تواند برای تأیید سن کاربران برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی ثبت نام شده یا رابطه والدین / قیم آنها استفاده شود. به یک کاربر خردسال

بلافاصله پس از اعلام این لایحه، گروه صنعتی NetChoice که از کالیفرنیا به دلیل کد طراحی مناسب سن شکایت کرده است، در بیانیه ای این قانون را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «به جمع آوری و نگهداری گسترده و گسترده داده ها نیاز دارد و حریم خصوصی آمریکایی ها را تضعیف می کند. همچنین والدین را از حق قانونی خود برای تصمیم گیری در مورد بهترین چیز برای فرزندانشان در اینترنت محروم می کند.”

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

تماشا کنید: به گفته جیکوب هلبرگ از استنفورد، شنیدن TikTok یک فاجعه غیرقابل کاهش برای برنامه رسانه های اجتماعی بود.

جیکوب هلبرگ از استنفورد می گوید که شنیدن TikTok یک فاجعه غیرقابل کاهش برای برنامه رسانه های اجتماعی بود.