قیمت لوله گالوانیزه-ارزان ترین قیمت لوله گالوانیزه- خرید لوله گالوانیزه- فروش لوله گالوانیزه

اعتبار: استاندارد های مختلف در خصوص گالوانیزینگ ورق های فولادی، در زمینه ایجاد پوشش های نازک بحث میکنند و این نشان دهنده آن است که طول عمر و نحوه عملکرد لایه روی، برای مصرف کننده قابل اعتماد است. این کارخانه تولید کننده انواع میلگرد، ورق گالوانیزه، انواع لوله های گالوانیزه، لوله مبلی، لوله صنعتی، لوله آبرسانی، انواع قوطی های مستطیل و مربع، انواع پروفیل های باز و بسته، گاردریل و مقاطع خاص از جمله بیضی با ظرفیت اسمی 710 هزار تن در سال می باشد. شرکت آهن ملل به دلیل مقاومت بالای لوله گالوانیزه قزوین، روزانه بهترین نرخ این محصول را اعلام می نماید. 1. به دلیل حساسیت بالای کار از جوشکار حرفهای برای اتصال لولهها استفاده کنید. موارد استفاده لوله گالوانیزه سپنتا همانند برند ساوه می باشد اما با سختی کار کمتر. لوله گالوانیزه سبک نیز با دو برند ساوه و سپنتا تولید و عرضه می شود. در بازار آهن بعد از برند ساوه، به لوله های گالوانیزه سپنتا مراجعه می شود. محافظت در برابر صدمات محیطی به صورت اتوماتیک: پوشش های گالوانیزه به دلیل آن که در فولاد نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل میکنند، به همین دلیل خواهد توانست مقاطع ریز موجود در روی سطح فولاد را در برابر صدمات محیطی و خورندگی، محافظت نمایند.

2. به دلیل امنیت و مقاومت بالای لوله گالوانیزه بهتر است از این مدل لوله استفاده کنید و به خاطر قیمت بالاتر، از خرید آن صرف نظر نکنید. قیمت روز لوله گالوانیزه بستگی به مخازن کارخانه های و تیراژ تولید آنها دارد، مثلا در گاهی مواقع ساختمان سازی بسیار افزایش پیدا می کند در این زمان نیاز زیادی به لوله های مقاوم در برابر زنگ زدگی برای استفاده در تاسیسات ساختمان ها به وجود می آید. در سال 1365 کارخانه لوله ساوه توانست با توجه به کیفیت محصولات و تطبیق آن با استانداردهای بین المللی اولین محموله صادراتی خود را به کشور انگلیس صادر کند و عملا به بازارهای جهانی راه پیدا کند. در این مطلب به صورت مفصل به هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. علت ادامه استفاده از لوله گالوانیزه تاکنون سهولت در استفاده و راه اندازی آنها می باشد. البته باید توجه داشت که این دو نوع لوله ی گالوانیزه، وزن زیادی دارند که همین امر وزن ساختمان یا محل مورد استفاده را افزایش داده و نصب آن را زمان بر می­سازد، از طرفی به دلیل صافی سطح نامناسب، رسوب گرفتگی در آنها زیاد می­ باشد.

هزینه کمتر برای تعمیرات و نگهداری: حتی در شرایطی که انجام عملیات گالوانیزینگ در مقایسه با سایر روش های جلوگیری از خوردگی، هزینه برتر است، اجرای آن به دلیل عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه، توصیه میشود. در این روش لوله های فولادی را در شرایطی با دمای بالاتر (حدود ۴۴۰ درجه سانتی گراد) قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای گالوانیزه می کنند. لوله­­ گالوانیزه آهنی: جنس لوله گالوانیزه­ آهنی از نوع آهن سفید نورد شده بوده که درز این نوع لوله به کمک دستگاه جوش به هم متصل و سپس در وان حاوی روی مذاب فرو برده می­ شود لذا به لوله­­ های گالوانیزه آهنی، لوله­ با درز نیز می­گویند. رسیدن به هدف در زمان کوتاه: در صورتی که نیاز باشد از ورق های گالوانیزه در محل استفاده شود، در این حالت نیاز به صرف زمان برای آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی نخواهد بود. در نتیجه ضخامت روی بر سطح این لوله ها کمتر بوده (بین ۸ الی ۱۲ میکرون) و به همین دلیل دوام آن ها نیز نسبت به گالوانیزه گرم کم تر است. دوام پوشش: پوشش ایجاد شده از طریق گالوانیزه به دلیل داشتن یک ساختار متالورژیکی خاص، دارای مقاومت مناسب در برابر صدمات مکانیکی، سایش و خوردگی خواهد بود. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود.

برای خرید لوله گالوانیزه سرد و گرم با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید. جهت دریافت لیست قیمت لوله گالوانیزه سپنتا با کارشناسان فروش بازار اتصال / گنجینه سازه ارتباط برقرار نمایید. جهت دریافت لیست قیمت اقلام و لوازم تاسیساتی خود میتوانید از فروشگاه لوله ساوه استعلام دریافت نمایید و در اسرع وقت پیش فاکتور محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ها دریافت نمایید. همان طور که از اسم لوله گالوانیزه گلخانه مشخص است این لوله در ساختمان گلخانه برای ستون ها و سقف مورد استفاده قرار میکیرد. در سال 1366 کارخانه لوله ساوه توانست با راه اندازی اولین خط اتوماتیک گالوانیزاسیون محصولات گالوانیزه این شرکت را به بازار عرضه کند. لوله گالوانیزه ساوه را لوله گالوانیزه گرم می گویند به این مفهوم که پوشش گالوانیزه در دمای بالایی به لوله وارد شده به همین علت گویا ورق خود گالوانیزه شده و در قالب لوله فرورفته است. بحث ضخامت در لوله های گالوانیزه سپنتا زیاد مطرح نمی باشد و این نوع لوله ها یکدست تر تولید می شوند. در حال حاضر کارخانه لوله ساوه سنگین لوله را از سایز 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید میکند که با توجه به درخواست مشتریان بیشتر تا سایز 6 اینچ در بازار موجود میباشد.