قیمت بی ام و x4 در مقابل آپشن‌های آن

پس از معرفی بی ام و x6 به‌عنوان نخستین نمونه از کراس‌اوورهای کوپه، دیگر تولیدکنندگان خودرو نیز به تقلید از خودروساز آلمانی شروع به تولید خودروهایی در این کلاس کردند. پس‌ازاین اتفاق بی ام و برای تصاحب سهم بیشتری از بازار خودرو، بی ام و x4 را روانه بازار کرد. معرفی این خودرو در سال 2014 انجام گرفت. همچون دیگر مدل‌های خودروی بی ام و، x4 نیز محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورد. در سال 2015 این خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. در این مقاله به بررسی آپشن‌های متعدد این خودرو می‌پردازیم پس برای پاسخ به سوال « آیا قیمت بی ام و x4 به مشخصات آن می‌ارزد؟ » تا آخر مقاله با ما باشید.

قیمت بی ام و x4 چقدر است؟

خودروی بی ام و x4 در تیپ‌های متفاوتی تولیدشده است که امکانات و قیمت آن‌ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. در بازار ایران می‌توان مدل‌های 2015 تا 2017 این خودرو را یافت. قیمت بی ام و x4  نیمه‌فول مدل 2015  دو میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان است که کمترین قیمت را در دسته خود دارد. بی ام و x4 هفت رادار فول شرکتی هم با قیمتی معادل 3 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان گران‌قیمت‌ترین تیپ در میان x4ها به شمار می‌رود. این قیمت‌ها را می‌توانید با استفاده از ابزار تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک در هر روز و زمان دیگری به صورت آنلاین بررسی کنید.

آپشن‌های بی ام و x4

بی ام و x4 یکی از کامل‌ترین خودروهای بی ام و ازنظر آپشن‌های قرار داده‌شده در اختیار سرنشینان است. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک قرار داده‌شده در این خودرو هوای داخل خودرو را برای سرنشینان تازه و دل‌نشین می‌سازد. صندلی‌های این خودرو مجهز به سیستم گرم‌کن هستند که می‌توانند به‌صورت مستقل از یکدیگر عمل کنند. صندلی‌های جلو این خودرو به‌صورت برقی تنظیم می‌شوند.

سیستم صوتی و نمایشگر

 در این خودرو از سیستم صوتی حرفه‌ای Harman Kardon استفاده‌شده است. انواع ورودی‌های مختلف در این سیستم صوتی تعبیه‌شده که می‌تواند به‌تمامی نیازهای کاربر پاسخ دهد. 16 بلندگوی مختلف در داخل کابین این خودرو قرار داده‌شده است که می‌تواند صدایی بی‌نظیر پخش کند. نمایشگر 8/8 اینچی تعبیه‌شده در بی ام x4 می‌تواند تصویری با اندازه و کیفیت مناسب در اختیار سرنشینان قرار دهد.

رادارهای متعدد

بی ام و x4 هفت رادار که کامل‌ترین تیپ این خودرو است، دارای آپشن‌های ویژه‌ای است که در هنگام رانندگی بسیار برای راننده کمک‌کننده هستند. دو سیستم پیشگیری از تصادف در قسمت جلو و عقب این خودرو قرار داده‌شده‌اند. سیستم هشداردهنده نقطه کور در صورت نیاز به کمک‌راننده آمده و از ایجاد خطر برای خودرو جلوگیری می‌کند. سیستم دیگری که بر روی این خودرو نصب‌شده، تشخیص‌دهنده عابر پیاده است. برای رانندگی ایمن‌تر یک سیستم تابلو خوان نیز در خودرو نصب‌شده که علائم راهنمایی نصب‌شده در جاده را به اطلاع راننده می‌رساند. هفتمین رادار نیز مربوط به حرکت بین خطوط است و اگر خودرو از خط خارج شود هشدار مربوطه فعال‌شده و از خطر جلوگیری می‌شود.

سیستم ایمنی

برای حفاظت بیشتر از سرنشینان خودروی بی ام و x4 شش کیسه هوا در داخل خودرو نصب‌شده است. این کیسه‌های هوا به‌صورت جانبی و پرده‌ای هستند که در هنگام بروز تصادف ایمنی لازم را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می‌آورند. سیستم کنترل سرعت خودرو در سراشیبی از افزایش بیش‌ازحد سرعت جلوگیری می‌کند. ترمزهای این خودرو نیز از نوع ضد قفل هستند و فشار ترمز توسط یک سیستم الکترونیکی بین چرخ‌ها تقسیم می‌شود.

سیستم‌های کمکی راننده بی ام و x4

رانندگی با خودروی بی ام و x4 بسیار لذت‌بخش است. زیرا سیستم‌های متعددی در این خودرو قرار داده‌شده‌اند که به راننده کمک می‌کنند. ازجمله این امکانات می‌توان به سیستم اتو پارک، دوربین 360 درجه و چراغ‌های هماهنگ با حرکت فرمان اشاره کرد. خاموش شدن اتوماتیک خودرو در ترافیک نیز باعث مصرف سوخت بهینه خودرو و افزایش راندمان آن شده است.