قطعات خودرو پیشرفته، SoFi، Twilio و موارد دیگر

نمای بیرونی فروشگاه Advance Auto Parts در Sunbury Plaza، Sunbury، پنسیلوانیا.

پل ویور | تصاویر SOPA | راکت | گتی ایماژ

شرکت هایی را که در معاملات پیش از بازار سرفصل می کنند، بررسی کنید.

SoFi – پلت فرم خدمات مالی نزدیک به 7٪ اضافه شد. توافق برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده در مسیر رای گیری در روز چهارشنبه، پرداخت وام های دانشجویی را از سر می گیرد.

کاروانا – سهام در معاملات قبل از بازار نزدیک به 4 درصد سقوط کرد. سهام کاروانا امسال تا کنون با افزایش 189 درصدی از ابتدای سال 2023 در آتش سوخته است.

Anheuser-Busch – غول آبجو 1.7 درصد کاهش یافت. بر اساس گزارش Evercore، حجم فروش کمتر در سراسر سبد محصولات شرکت باعث کاهش شد، به طوری که Bud Light با کاهش 25.7 درصدی در هفته منتهی به 20 می، پیشتاز این کاهش بود.

شرکت هیولت پاکارد — هیولت پاکارد اینترپرایز به دلیل اعداد مختلف فصلی تقریباً 8 درصد سقوط کرد. این شرکت 52 سنت تعدیل شده به ازای هر سهم به دست آورد که پیش بینی Refinitiv از 48 سنت برای هر سهم را شکست داد. با این حال، درآمد 6.97 میلیارد دلاری کمتر از برآورد اجماع 7.31 میلیارد دلار بود.

تویلیو — سهام پس از گزارشی مبنی بر اینکه Legion Partners به ​​دنبال ایجاد تغییراتی در هیئت مدیره شرکت ارتباطات خودکار و همچنین واگذاری است، 3.6 درصد افزایش یافت.

آمبارلا – پس از اینکه Ambarella راهنمایی ناامیدکننده را برای سه ماهه دوم به اشتراک گذاشت، سهام تراشه 18 درصد کاهش یافت. آمبارلا انتظار دارد درآمد سه ماهه دوم آن بین 60 تا 64 میلیون دلار باشد. طبق گفته StreetAccount، تحلیلگران انتظار داشتند حدود 66.9 میلیون دلار راهنمایی شود.

قطعات خودرو پیشرفته – خرده‌فروشی قطعات خودرو پس از افت درآمدی گسترده، بیش از 25 درصد سقوط کرد. این شرکت 72 سنت تعدیل شده برای هر سهم را در برابر پیش بینی اجماع رفینیتیو 2.57 دلار برای هر سهم گزارش کرد. Advance Auto Parts نیز سود سه ماهه خود را کاهش داد.

C3.AI – سهام هوش مصنوعی در آستانه انتشار نتایج سه ماهه در روز چهارشنبه 5.8 درصد کاهش یافت. تحلیلگرانی که در نظرسنجی FactSet شرکت کردند سود سه ماهه تعدیل شده را 3 سنت برای هر سهم پیش بینی کردند.

خطوط هوایی آمریکا – سهام این شرکت هواپیمایی پس از افزایش انتظارات شرکت برای سه ماهه دوم، حدود 2 درصد قبل از بازار افزایش یافت. امریکن سود هر سهم خود را از 1.20 تا 1.40 دلار به 1.45 تا 1.65 دلار افزایش داد. همچنین انتظارات حاشیه سود خود را از 11 تا 13 درصد به 12.5 تا 14.5 درصد افزایش داد.

– سامانتا سابین، فرد ایمبرت و تانایا ماچیل از CNBC در گزارش‌های خود مشارکت کردند