قبولی در کنکور با روش های فوق العاده حرف آخر

سالهاست که تکنولوژی پیشرفت می کند و هر بار که محصول یا ابزاری جدید اختراع می شود ، هدف تنها سهولت کار یک شخص است. اما این پیشرفت فناوری بخش آموزش را نادیده نگرفته و در آن نفوذ کرده است. امروز شما را با بهترین کنکور موسسه در ایران آشنا می کنیم که داوطلبان کنکور را با جدیدترین فناوری آموزشی آماده می کند. حتماً حداقل یک بار نام موسسه https://harfeakharpub.com حرف آخر را شنیده اید! تنها موسسه ایرانی که آموزش خود را با استفاده از روشهای کلاسیک و حفظ کردن و استفاده از فرمولها به طور کامل کنار گذاشته و در حال آموزش با استفاده از انیمیشن ، الگوها و تصویرسازی است. سبکی که داوطلبان کنکور را یک بار و برای همیشه از چنگال روش های قدیمی نجات می دهد.

در سبک تدریس موسسه ، همه دوره ها از صفر تا صد با استفاده از انیمیشن و تصویر ارائه می شوند. مزیت این روش علاوه بر جذابیت و خسته کننده نشدن مخاطب در حین آموزش ، ساده سازی مسیر آموزش است ، زیرا این بار به جای اینکه وقت زیادی را برای حفظ یک مقاله صرف کنید ، با استفاده از تصویر ، این بار آن را لمس کنید و متوجه شدم. من انجام خواهم داد. همچنین ، دومین مزیت تصویرسازی ، افزایش ماندگاری مطالب در ذهن است که برخلاف سایر روش ها ، این بار محتوا در ذهن چند برابر می شود. تمام این راه حل ها بر اساس آخرین کلمه ای است که داوطلب برای رسیدن به آرزوهای خود استفاده خواهد کرد. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

اما یک سورپرایز ویژه برای کاندیداهای استخراج معادن که سرنوشت خود را در 100 روز تغییر می دهند!

پروژه 6040 حرف آخر! طی دو ماه آموزش کامل کنکور

با توجه به اینکه کمتر از 5 ماه به روز کنکور زمان باقی مانده است ، بسیاری از داوطلبان استرس اتمام دوره ها را داشته اند و برخی دیگر به هر دلیلی شروع به تحصیل نکرده اند. موسسه حرف آخر پروژه 6040 را برای این نامزدها آماده کرده است. داوطلب در مدت 100 روز هر آنچه برای کنکور لازم باشد را بدست می آورد. این پروژه از دو قسمت تشکیل شده است. یک بخش شصت روزه و یک بخش چهل روزه! در قسمت اول ، به مدت 60 روز از صفر تا صد دوره کنکور با کمک اساتید و مدرسین حرف آخر به شما آموزش داده می شود. در قسمت دوم ، همزمان ، درمورد بررسی ، معیار و آزمون زنی است که داوطلب در 40 روز تمام دوره های کنکور را بیست بار مرور می کند و بیست تست شبیه ساز کنکور را حل می کند. در ادامه می توانید زبان نهم حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پیشتر در سایت دیجیاتو راجع به پروژه 6040 حرف آخر  و اهمیت آن در کنکور مطلبی نوشته شده است.

شاید برای شما هم قابل اعتماد نباشد! فقط در 60 روز از کل کنکور؟ در 40 روز 20 بار برای مرور همه دروس؟ اما این پروژه از سال 1967 آغاز شده است و افراد زیادی از آن استفاده کرده و به نتیجه رسیده اند. در میان این افراد می توانیم به روژین و هانا ، دوقلوهای افسانه ای رتبه های 12 و 18 ، تورج جعفری 187 ، مجتبی سعادتپیشه و مانی مرتضایی که پس از 13 سال ریاضی تصمیم به شرکت در کنکور گرفتند ، کمک کنیم. تجربی و رتبه 390. و به 641 و موارد دیگر رسید. برای درک کامل پروژه 6040 حرف آخر و دیدن آموزشهای این بسته ، فقط با صفحه حرف آخر مشورت کنید. در ادامه می توانید تکنولوژی آموزشی بدون فراموشی با حرف آخر را هم مشاهده کنید.

قیمت محصولات حرف آخر چقدر است؟

علاوه بر منابع این موسسه ، داوطلبان کنکور همچنین از مشاوره کاملاً تخصصی بهره مند می شوند به طوری که دیگر نیازی به مشاور ندارند و هر آنچه برای مشاهده و استفاده از محتوای آموزشی این   و همه موارد لازم به آنها آموزش داده می شود. آنچه لازم است انجام ، امتحان و تمرین و تکرار و حل تست است. استاد منتظری   نیاز داوطلب را به هر منبع دیگری از جمله کتاب ، کلاس ، مشاور و حتی آزمون از بین خواهد برد ، زیرا در این موسسه همراه با منابع ، داوطلب آزمایشی برای امتحان و تمرین ارسال می شود ، سبک کاملا متفاوت به آزمایش های دیگر . این آزمون ها توسط بهترین طراحان سوالات هر دوره در ایران طراحی شده و نقش مهمی در موفقیت داوطلب خواهد داشت.

آزمونهای حرف آخر سبک کاملاً متفاوتی نسبت به سایر تستهای ساختگی دارند. به طوری که در این امتحانات دیگر با جواب سر و کار ندارید ، اما آنچه به شما داده خواهد شد پاسخ خواهد بود. پاسخ دادن به این معنی است که جواب شما نشان داده می شود و اساتید ابتدا کتاب درسی مربوطه را برای هر سوال امتحانی می گویند ، سپس آزمون را حل می کنند و در آخر آزمون را به روش های مختلف بیان می کنند و تسلط داوطلب را افزایش می دهند. برای اطلاعات سیستم جدید و سیستم قدیمی حرف آخر اطلاعات لیست محصولات ، به سادگی به سایت مرکزی موسسه بروید.