قاضی ورشکستگی می گوید که Diamond Sports باید به طور کامل به چهار تیم MLB پرداخت کند

جام اوهایو در بالای لوگوی Bally Sports قبل از بازی بین سینسیناتی ردز و کلیولند گاردیان در پراگرسیو فیلد در کلیولند، 17 مه 2022.

جورج کوباس | تصاویر الماس | گتی ایماژ

Diamond Sports، مالک شبکه های ورزشی منطقه ای، این هفته توسط قاضی ورشکستگی دستور داده شد تا حقوق رسانه ای کامل را به چهار تیم لیگ برتر بیسبال پرداخت کند.

دایموند که مجموعه ای متشکل از 19 شبکه را تحت نام تجاری Bally Sports اداره می کند، در ماه مارس اعلام ورشکستگی کرد و به دنبال آن بود که نه تنها بار بدهی خود را بازسازی کند، بلکه برخی از قراردادهای حقوق رسانه ای خود را با تیم ها بازنشانی کند تا به اصطلاح نرخ های بازار را منعکس کند. در پی بریدن بی رویه بند ناف

این شرکت به دنبال کاهش پرداخت بدهی به چهار تیم MLB – آریزونا دایموندبکز، کلیولند گاردیان، تگزاس رنجرز و مینه‌سوتا توئینز بود – که باعث شد این هفته با مقامات MLB در دادگاه ورشکستگی روبرو شود. اسناد دادگاه نشان می دهد که دایموند قبلاً تا 75 درصد از پرداخت های بدهی خود را در دوران ورشکستگی خود به تیم ها پرداخت کرده بود.

یک قاضی حکم داد که اگر دایموند مابقی بدهی به تیم‌ها را پرداخت نکند، آن تیم‌ها می‌توانند از قرارداد خود با این شرکت خارج شوند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که MLB در اوایل این هفته اعلام کرد که تولید و توزیع بازی‌های San Diego Padres را در بسته‌های تلویزیون پولی و سرویس پخش MLB.TV خود پس از توقف پرداخت دیاموند به این تیم آغاز خواهد کرد. موضوع داخل دادگاه بر وضعیت وضعیت پادرس تأثیری نداشت.

سخنگوی MLB روز جمعه در بیانیه ای گفت: “MLB از حکم دادگاه ورشکستگی فدرال در هیوستون که دیاموند را ملزم به پرداخت کل نرخ قراردادی به باشگاه ها می کند، قدردانی می کند.” “مثل همیشه، ما امیدواریم که دایموند به پخش بازی‌ها ادامه دهد و به تعهدات قراردادی خود در قبال باشگاه‌ها عمل کند. مانند پادرس، MLB آماده است تا در صورت عدم انجام تعهدات خود، بازی‌ها را در دسترس هواداران قرار دهد.”

حکم قاضی پس از یک جلسه استماع دو روزه صادر شد که شامل شهادت راب مانفرد، کمیسر MLB بود و تنش‌های بین لیگ و Diamond Sports را به نمایش گذاشت.

سخنگوی Diamond روز جمعه در بیانیه ای گفت که مطابق با دستورات قاضی ورشکستگی، “ما مشتاقانه منتظر تعامل با MLB و شرکای تیم خود هستیم تا در مورد بسته حقوقی پیشرو که برای همه طرف ها کار می کند و موقعیت های Diamond را برای موفقیت بلندمدت قرار دهد، مذاکره کنیم. “

به طور خاص، Diamond تلاش کرده است که حقوق پخش مستقیم به مصرف کننده را برای تمام تیم های MLB که در شبکه های خود پخش می کنند، حفظ کند. در حال حاضر، Diamond با تمام تیم‌های NBA و NHL خود، به‌علاوه تعداد انگشت شماری از تیم‌های MLB برای حقوق پخش قرارداد دارد.

ازدیاد مصرف کنندگانی که بسته های تلویزیون پولی سنتی خود را به نفع خدمات پخش قطع می کنند، بر تجارت شبکه ورزشی منطقه ای تأثیر گذاشته است. سال گذشته، Diamond پاسخ استریم خود را با Bally Sports+ راه اندازی کرد.

دایموند به 42 تیم در سراسر MLB، NBA و NHL هزینه پرداخت می کند تا بخش عمده ای از بازی های محلی را در بازارهای خود پخش کنند.

به گزارش اتلتیک، یکی از مدیران شرکت Diamond در این جلسه گفت که Bally Sports+ 20300 مشترک دارد که نشان دهنده 55 درصد هدف مشترک برای شرکت است.

الماس همچنین با بیش از 8 میلیارد دلار بدهی مواجه است که ناشی از آن است گروه پخش سینکلرخرید 10.6 میلیارد دلاری شبکه های ورزشی منطقه ای در سال 2019.

دایموند اکنون یک شرکت تابعه تلفیقی و مستقل از سینکلر است.