قاتل ادعایی در جاده ابریشم با مواد مخدر و اتهامات پولشویی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

یک تظاهرکننده در 13 ژانویه 2015 در شهر نیویورک از راس اولبریخت، خالق و مجری بازار زیرزمینی جاده ابریشم، در مقابل دادگاه فدرال حمایت کرد.

گتی ایماژ

دادستان های فدرال منهتن روز پنجشنبه گفتند که جیمز الینگسون ظاهرا کوکائین، ال اس دی، اکستازی و ماری جوانا را در بازار جاده ابریشم راس اولبریخت خرید و فروش کرده و بیش از 500000 دلار بیت کوین از اولبریخت برای انجام یک سری قتل هایی که ممکن است انجام نداده باشد، پذیرفته است.

الینگسون که ظاهراً از آلتر ایگوهای “redandwhite”، “MarijuanaIsMyMuse” و “Lucydrop” در بازار استفاده می کرد، به توطئه قاچاق مواد مخدر، توطئه واردات مواد مخدر و توطئه پولشویی متهم شد. اگر مجرم شناخته شود، ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

دادستان های فدرال الینگسون 47 ساله را مردی توصیف کردند که در نفوذ و توانایی های خود اغراق می کند و خاطرنشان کردند که “او ادعا می کند که کنترل بیشتر قاچاق مواد مخدر در غرب کانادا را در اختیار دارد.” دادستان ها گفتند که الینگسون برای اولین بار در سال 2013 با اولبریخت تماس گرفت تا درباره فردی که تهدید کرده بود اطلاعات قاچاقچیان مواد مخدر و مشتریان را افشا کند، صحبت کرد.

اولبریخت ظاهراً به الینگسون نوشت: «من بدم نمی‌آید که او اعدام شود». اگر برای شما زحمت زیادی نیست، می خواهم بر سر او جایزه بگذارم.

الینگسون در پاسخ گفته است که یک کشتن “پاک” بیش از 300 هزار دلار برای اولبریخت هزینه دارد. “قیمت ها برای 2 ضربه زن حرفه ای شامل هزینه های سفر و کاری که انجام می دهند پرداخت می شود.”

دادستان های فدرال گفتند هیچ مدرکی وجود ندارد که الینگسون قتل هایی را که گفته می شود اولبریخت به او پرداخت کرده، انجام داده است.

در بیانیه دادستان آمده است: «تصویر کوچکی از یک عکس حذف‌شده که ظاهراً مردی را نشان می‌دهد که روی زمین دراز کشیده در حوضچه‌ای از خون با نوار چسب روی دهانش، پس از دستگیری از لپ‌تاپ اولبریخت بیرون آمده است».

اولبریخت که در سال 2015 به حبس ابد محکوم شد، بارها بر بی گناهی خود تاکید کرده است. جاده ابریشم در سال 2013 توسط اف بی آی توقیف و بسته شد.