فواید قهوه موجود در قهوه فوری لاته بیز چیست؟

 

قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک

قهوه فوری دکتر بیز که با نام کافه لاته نیز شناخته می شود، یک نوشیدنی گرم با پودر شیر است که از قهوه، پودر شیر و عصاره گانودرما تهیه می شود. کافه لاته معمولا از ترکیب اسپرسو و شیر تهیه می شود. در اینجا برند دکتر بیس دست به ابتکار جدیدی زده و با ترکیب این قهوه با عصاره قارچ گانودرما خواص درمانی خاصی به آن بخشیده است که با خواص بی نظیر گانودرما می توانید همان کیفیت را داشته باشید.

 

کافه لاته در لغت به معنای قهوه (قهوه) و شیر (لاته) است و برای تهیه آن قهوه اسپرسو را با شیر داغ یا آب پز مخلوط کرده و روی آن کف شیر می ریزند. قهوه های لاته معمولا در لیوان های بلند یا لیوان سرو می شوند

 

قهوه به دلیل داشتن کافئین، طعم و عطر یکی از معروف ترین نوشیدنی ها در جهان است.

کافئین به طور طبیعی در بیش از 60 نوع گیاه از جمله دانه های قهوه، گوارانا، چای، کاکائو و غیره وجود دارد و همین کافئین است که باعث ایجاد طعم تلخ می شود.

 

مصرف همزمان کافئین و شکر می تواند برای حافظه مفید باشد. بین مصرف کافئین و بیماری پارکینسون رابطه معکوس وجود دارد، یعنی مصرف کافئین از احتمال ابتلا به بیماری پارکینسون جلوگیری می کند. مصرف کافئین باعث کاهش اختلالات شناختی مرتبط با افزایش سن و همچنین بیماری آلزایمر می شود. کافئین با متعادل کردن عملکرد مغز به پیشگیری از ناهنجاری های مغزی و زوال عقل کمک می کند. کافئین باعث بهبود احساس رفاه، شادی، انرژی، هوشیاری و اجتماعی بودن فرد می شود.

خواص قهوه لاته با قارچ گانودرما که به عنوان قارچ ریش قرمز نیز شناخته می شود، طعم قهوه را عمیق تر می کند و فواید آن را برای سلامتی افزایش می دهد. گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدها است. این ترکیبات تطبیقی ​​یا تطبیقی ​​هستند.

 

تاریخچه گانودرما که در سایت آریو کالا موجود است به هزاران سال پیش در فرهنگ چین باستان برمی گردد. یافتن و تولید این محصول دشوار است. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سال هاست که روی این ماده تحقیق کرده اند و خواص بی شماری را در آن یافته اند. این قارچ به دلیل وجود عناصر فعال و آنتی اکسیدان های فراوان برای سلامت بدن انسان بسیار مفید است. گانودرما لوسیدوم برای هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیایی مورد استفاده قرار گرفته است. نام آن در زبان چینی به معنای قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن ریش می گویند.. معنی کلمات پادشاه گیاهان.

خواص شیر موجود در این قهوه

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بهتر است قهوه خود را بدون شیر یا شکر بنوشید. قهوه به تنهایی کالری بسیار کمی در مقایسه با قهوه با شیر یا شکر دارد. در واقع هر فنجان قهوه معمولی حاوی 4.7 کالری است که به کاهش وزن کمک می کند، اما برخلاف قهوه معمولی، یک فنجان قهوه با شیر یا شکر حاوی 56 کالری است.

 

اگر دوست دارید عصرانه قهوه بنوشید، بهتر است آن را با کمی شیر بنوشید. نوشیدن قهوه در شب شما را هوشیارتر می کند و البته بر خواب شما نیز تأثیر می گذارد. اگر به دلیل قهوه از بی خوابی رنج می برید مقداری شیر به آن اضافه کنید تا اثر آن تا حدودی خنثی شود.

اگر در معده خود اسیدیته دارید بهتر است قهوه ننوشید اما اگر علاقه به قهوه مانع شما می شود قهوه را با کمی شیر بنوشید.