فضای ذخیره سازی نامحدود Google Photos 1 ژوئن به پایان می رسد

گوگل روز چهارشنبه پایان ذخیره نامحدود رایگان Google Photos ، سایت آنلاین خود را برای ذخیره تصاویر شما اعلام کرد.

از اول ژوئن 2021 ، هر عکسی که در Google Photos بارگذاری شود ، فضای ذخیره سازی 15 گیگابایتی را که با حساب های Google ارائه می دهد ، محاسبه می کند.

این یک تغییر بزرگ نسبت به زمانی است که Google Photos در سال 2015 اعلام شد ، زمانی که این شرکت قول رایگان بارگذاری عکس و فیلم با کیفیت بالا را داده و به نظر می رسد راهی آسان برای Google برای فشار دادن مردم به پرداخت هزینه های برنامه های Google One خود که از 1.99 دلار شروع می شود ، به نظر می رسد. در هر ماه برای 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

برای کاربران Google Photos که ممکن است پنج سال با جمع آوری تصاویر با این فرض که گوگل به آنها اجازه می دهد تصاویر جدید را به صورت رایگان بارگذاری کنند ، بسیار ناراحت کننده است.

Google گفت محدودیت فضای ذخیره سازی برای عکسهای بارگذاری شده از تلفنهای Pixel آن اعمال نمی شود ، که همچنان بارگیری های نامحدود با کیفیت بالا را به صورت رایگان دریافت می کنند. همچنین گفت که 80 درصد از کاربران قبل از اینکه حتی به 15 گیگابایت برسند ، باید حدود سه سال دیگر فضای ذخیره سازی داشته باشند.

حتی با بازگشت ، گوگل هنوز معامله بهتری نسبت به 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان که از اپل دریافت می کنید ، ارائه می دهد و پس از آن باید ماهیانه حداقل 0.99 دلار برای 50 گیگابایت پرداخت کنید. با این حال ، برنامه های Apple One ممکن است جذاب تر به نظر برسند ، زیرا آنها شامل فضای ذخیره سازی همراه با سرویس هایی مانند Apple Music ، TV و Arcade هستند.

اگر عضوی از Amazon Prime هستید ، فضای ذخیره سازی عکس نامحدود دریافت می کنید ، بنابراین اگر می خواهید از Google دور شوید ، این یک گزینه است.