فرماندهان واشنگتن به جاش هریس فروخته می شوند

نمای کلی طرفداران مقابل لوگوی فرماندهان واشنگتن در نیمه اول بازی بین فرماندهان واشنگتن و فیلادلفیا ایگلز در فدکس فیلد در 25 سپتامبر 2022 در لندوور، مریلند.

اسکات تاتچ | گتی ایماژ

طرفین روز جمعه اعلام کردند، فرماندهان واشنگتن NFL قراردادی را برای فروش به کنسرسیومی به رهبری جاش هریس، سرمایه‌دار خصوصی و مالک تیم ورزشی حرفه‌ای منعقد کردند.

به گفته یکی از افراد آشنا که از فاش نشدن این شرایط خودداری کرد، ارزش این معامله تقریباً 6 میلیارد دلار است. در حالی که این معامله همچنان منوط به تایید NFL است، فروش 4.65 میلیارد دلاری Denver Broncos در سال گذشته به راب والتون، وارث Walmart را بالاتر می برد.

NFL گفت: “کارمندان لیگ و کمیته مالی جزئیات معامله پیشنهادی واشنگتن را بررسی خواهند کرد.” “هر معامله باید با 24 رای از 32 رای مورد نیاز برای تایید فروش، توسط اعضای کامل رای داده شود.”

CNBC پیش از این گزارش داده بود که این معامله ماه ها پس از آن صورت می گیرد که دن اسنایدر، مالک تیم، بانکداران سرمایه گذاری را برای بررسی یک فروش استخدام کرد.

اسنایدر با وجود فشار فزاینده در میان مالکان دیگر مجبور به فروش تیم نبود تا او را از مالکیت برکنار کنند. اسنایدر و فرماندهان موضوع تحقیقات اخیر کمیته نظارت مجلس و NFL در مورد اتهامات آزار جنسی و سوء رفتار مالی بوده اند.

هریس گفت که مصمم است یک عنوان Super Bowl را به این سری بازگرداند، که از سال 1992 در مسابقات قهرمانی حضور نداشته است. واشنگتن در مجموع سه سوپربول را برده است، همه در طول دهه های 1980 و 1990.

هریس در بیانیه‌ای گفت: «من می‌خواهم ابراز کنم که چقدر هیجان‌زده‌ایم که توسط NFL به عنوان مالکان بعدی فرماندهان واشنگتن در نظر گرفته می‌شویم و چقدر متعهد به ارائه امتیاز قهرمانی برای این شهر و پایگاه هواداران آن هستیم.» جمعه.

جاش هریس، شریک مدیریت فیلادلفیا 76ers، قبل از بازی 1 از سری پلی آف دور اول بسکتبال NBA در برابر بروکلین نتز، شنبه، 15 آوریل 2023، در فیلادلفیا، در زمین می ایستد.

دریک همیلتون | AP

هریس که مالک اکثریت فیلادلفیا ۷۶رز NBA و نیوجرسی دیویلز NHL است، با مجیک جانسون، اسطوره NBA و میچ رالز، شریک تجاری قدیمی شریک است.

این معامله در بحبوحه درخواست ها برای مالکیت بیشتر سیاه پوستان از تیم های NFL انجام می شود.

جانسون: «من نمی‌توانم بیشتر از این هیجان‌زده باشم که در گروه مالکیت جدید پیشنهادی برای فرماندهان واشنگتن شریک باشم. توییت کرد در جمعه. “جاش هریس گروه شگفت انگیزی را گرد هم آورده است که تعهد دارند نه تنها کارهای بزرگی را در میدان انجام دهند، بلکه در جامعه DMV تأثیر واقعی بگذارند. من بسیار هیجان زده هستم که روی اجرای چشم اندازمان برای فرماندهان و ما کار کنم. طرفداران وفادار!”

DMV به منطقه متروی واشنگتن اشاره دارد که شامل ناحیه کلمبیا، مریلند و ویرجینیا است.

از دیگر اعضای گروه مالکیت جدید می توان به مایکل ساپیر، مدیر عامل ProShares و مدیر عامل سابق گوگل اریک اشمیت اشاره کرد. شرکای دیگری در این گروه وجود دارند که در بیانیه مطبوعاتی اعلام معامله ذکر نشده اند. هریس مالک اصلی خواهد بود.

نسخه کامل اعلام معامله را بخوانید:

روز جمعه 12 مه به طور مشترک اعلام شد فرماندهان واشنگتن و شراکتی به رهبری جاش هریس قرارداد خرید و فروش منعقد کردند.

قرارداد خرید و فروش از هریس و شرکا خواسته می شود تا فرماندهان واشنگتن را از خانواده اسنایدر خریداری کنند. این قرارداد منوط به تایید NFL و همچنین رضایت از شرایط بسته شدن مرسوم است.

لطفاً برای اظهارات فرماندهان، مالکان مشترک تانیا و دن اسنایدر و جاش هریس از طرف گروه مالکیت هریس، به زیر مراجعه کنید.

بیانیه فرماندهان تانیا و دن اسنایدر:

تانیا و دن اسنایدر می‌گویند: «ما بسیار خوشحالیم که با جاش هریس، بومی منطقه، و گروه تأثیرگذار شرکای او، برای فروش فرنچایز Commanders به ​​توافق رسیدیم. ما مشتاقانه منتظر تکمیل سریع این معامله و ریشه‌یابی جاش و تیم در سال‌های آینده هستیم.»

بیانیه جاش هریس از طرف گروه مالکیت هریس:

به نمایندگی از کل گروه مالکیت ما – از جمله میچ رالز، شریک قدیمی تجاری ورزشی من دیوید بلیتزر و اروین مجیک جانسون – می خواهم ابراز کنم که چقدر هیجان زده هستیم که توسط NFL به عنوان مالکان بعدی فرماندهان واشنگتن در نظر گرفته می شویم و چقدر متعهد هستیم. ما در حال ارائه یک امتیاز قهرمانی برای این شهر و پایگاه هواداران آن هستیم.

وقتی در Chevy Chase بزرگ شدم، هیجان اطراف تیم را تجربه کردم، از جمله سه پیروزی در سوپربول و فرهنگ برنده شدن طولانی مدت. ما مشتاقانه منتظر تایید رسمی مالکیت خود توسط NFL در ماه های آینده هستیم و این افتخار را داریم که به عنوان مباشران مسئول و پاسخگوی فرنچایز Commanders خدمت کنیم.

از تانیا و دن اسنایدر و کارکنان فرماندهان برای مشارکت و همکاری آنها در طول فرآیند فروش سپاسگزاریم.

علاوه بر میچ، دیوید و مجیک، گروه مالکیت فوق‌العاده ما شامل مارک این، رهبر کسب‌وکار محلی، لی آینزلی، اریک هولومان، مایکل لی، مالک Range Group، خانواده مورگان، صاحبان املاک مورگان، خانواده سانتو دومینگو، مایکل ساپیر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ProShares، اریک اشمیت، مدیر عامل و رئیس اجرایی سابق گوگل و اندی اسنایدر در میان دیگران. این افراد و خانواده ها با هم منابع جمعی و تعهد مشترک برای حمایت از دیدگاه ما برای فرماندهان را دارند.

ما مشتاقانه منتظر اداره یک سازمان در سطح جهانی و سرمایه گذاری قابل توجه در داخل و خارج از میدان هستیم تا به برتری دست یابیم و تأثیری پایدار و مثبت بر جامعه داشته باشیم.