غول استیبل کوین تتر برای استخراج بیت کوین در اروگوئه با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، گفت که این شرکت تخمین می‌زند که ذخیره مازاد 700 میلیون دلاری در سه‌ماهه جاری، که هنوز به پایان نرسیده، افزایش خواهد یافت.

جاستین تالیس | Afp | گتی ایماژ

غول ارزهای دیجیتال تتر در حال راه اندازی یک بیت کوین عملیات استخراج معدن در اروگوئه با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، زیرا این شرکت به دنبال تنوع بخشیدن به ترکیب درآمد برای حمایت از خود است. USDT استیبل کوین

این شرکت روز سه‌شنبه گفت که قصد دارد منابع خود را در تولید انرژی تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند و اولین تلاش خود را در بخش انرژی رقم بزند.

تتر همچنین در جستجوی «متخصصان در منطقه» است تا از گسترش آن در فضای انرژی تجدیدپذیر حمایت کند. استخراج بیت کوین به شدت پرمصرف است و با تکیه بر یک شبکه توزیع شده از رایانه ها در سراسر جهان برای تأیید قانونی بودن تراکنش ها و انتشار سکه های جدید در گردش است.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، می‌گوید: «با بهره‌گیری از قدرت بیت‌کوین و قابلیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر اروگوئه، تتر در استخراج پایدار و مسئولانه بیت‌کوین پیشرو است.

“تعهد تزلزل ناپذیر ما به انرژی های تجدیدپذیر تضمین می کند که هر بیت کوینی که استخراج می کنیم، در عین حفظ امنیت و یکپارچگی شبکه بیت کوین، حداقل ردپای زیست محیطی را از خود به جای می گذارد.”

در اوایل این ماه، تتر اعلام کرد که استراتژی مدیریت خزانه داری خود را به سرمایه گذاری بخشی از سود خالص خود در بیت کوین تغییر خواهد داد.

این شرکت متعهد شد که تا 15 درصد از سود خالص خود را برای خرید بیت کوین استفاده کند و از استراتژی‌های مشابه کسب‌وکارهایی مانند تسلا و میکرواستراتژی.

چگونه یک فروپاشی 60 میلیارد دلاری رمزارزها را نگران کرد

تتر چیزی را صادر می کند که به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود. این نشانه ای است که برخلاف بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده، قرار است ارزش آن را همیشه ثابت نگه دارد.

بر اساس داده های CoinGecko، USDT بزرگترین استیبل کوین در بازار است که عرضه در گردش آن بیش از 83.2 میلیارد دلار است. با USD Coin Circle و BUSD Binance رقابت می کند.

استیبل کوین ها توسط معامله گران برای ورود و خروج از ارزهای دیجیتال مختلف بدون تبدیل پول به ارزهای فیات استفاده می شود.

تتر می‌گوید که هر یک از توکن‌های USDT در گردش آن، 1 به 1 توسط مقداری معادل از دارایی‌های ذخیره شده در ایالات متحده پشتیبانی می‌شوند.

این شرکت در گذشته وارد آب داغ شده است، زیرا تنظیم‌کننده‌ها و اقتصاددانان یکپارچگی دارایی‌های پشتوانه توکن آن را زیر سوال برده‌اند.

تتر قبلاً بیشتر دارایی‌های خود را در اوراق تجاری نگهداری می‌کرد، شکلی کمتر نقدشونده از بدهی شرکت. اخیراً تمام اوراق تجاری خود را با وزارت خزانه داری ایالات متحده جایگزین کرده است.

به گفته اداره تجارت بین‌الملل ایالات متحده، اروگوئه به عنوان پیشرو در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر شناخته می‌شود و بیش از 98 درصد تولید برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر، عمدتاً بادی و برق آبی تامین می‌کند.

تماشا کردن: آیا کریپتو می تواند تصویر کثیف خود را پاک کند؟

آیا کریپتو می تواند تصویر کثیف خود را پاک کند؟