طراحی لبخند – کلینیک دندانپزشکی – ایمپلنت – ارتودنسی و زیبایی دکتر مهرداد

همچنين با ارائه سيستم هيدروکسی آپاتيت که از بافت سلولی دندان طبيعی تشکيل شده است (سلول هاي بنيادی) به روکش های ساخته شده، ترکيب خارق العاده ای از نظرجلوه و زيبايی می دهد، و طراحی لبخند شما را به طور خارق العاده ای در عین زیبایی بسیار طبیعی نیز عرضه می دارد. هدف ما رضايت شما و تمايز حداکثری می باشد. دارد. وجود هماهنگی بین اجزاء لبخند در اصلاح طرح لبخند هدف قرار می گیرد. در اجزای صورت، زیبایی دندان و لبخند نقشی اساسی دارد.

اما برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید تمام ویژگیهای مراجعه کننده مثل هر یک از اجزای صورت، شکل و ویژگیهای دندانها و لثه و حتی رنگ پوست و مو توسط دندانپزشک در نظر گرفته شود. دندانپزشک زیبایی علاوه بر تخصص و تجربه نیازمند استفاده از تکنولوژی های مدرن دراین حوزه نیز می باشد. منظور همین روش درمان با پوشش کامپوزیتی است که طی یک جلسه به طور مستقیم توسط بهترین دندانپزشک زیبایی بر روی دندان قرار میگیرد.

طراحی لبخند شامل هر نوع درمان دندانپزشکی می باشد که تاثیر بر زیباتر شدن لبخند دارند. روش های طراحی لبخند برای اشخاص مختلف متفاوت است زیرا اصولا افراد از لحاظ پوست، نوع دندان ها، رنگ و چهره تفاوت های فراوانی دارند. هزینه لمینت دندان جزء مهمترین دغدغه های افرادی است که برای لمینت دندان مراجعه می کنند همچنین تعداد دندان هایی که قرار است لمینت شوند نیز مهم است زیرا اگر این تعداد کمتر باشد هزینه نیز کاهش پیدا می کند و نکته مهم تر حفظ سلامت دندان ها می باشد که در آینده برای این افراد مشکلی بوجود نیاید .

انتخاب درمان پس از طراحی دیجیتال لبخند: از آنجا که قبلاً تعداد زیادی از دندان ها با کامپوزیت پر شده بودند، تصمیم گرفته شد که روی شش دندان پیشین و دو دندان مولر روکش قرار گیرد. زیرکونیا عایق بوده و در بیماران با حساسیت به فلزات بهترین نوع روکش محسوب می شود. این همکاری در طراحی لبخند دیجیتال (DSD) چگونه انجام می شود؟ امروزه نام لومینیرز به عنوان یک برند تجاری و منحصر به فرد مطرح می باشد و انجام این روش به طرق مختلف و با توجه به متریال استفاده شده ممکن است الزاما لومینیرز نامیده نشود و به عنوان ونیر های فوق نازک و کم تراش دندان نیز می توان از آن نام برد که امروزه در جدیدترین متدها به عنوان نام کلی کانتکت لنز از آنها یاد می شود، چراکه کلمه لومینیرز در انحصار کمپانی دنمت امریکا می باشد و با این وجود در این مرکز نیز قابل اجرا هست.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی لطفا از صفحه ما بخواهید.